  • 271. Data: 2023-12-21 06:59:24
    Temat: Re: Czy Holocaust był niemieckim ludobójstwem (tylko) WYZNANIOWYM? [Was: a w Sejmie sie dzieje]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Więc zapewne zabili ich polacy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 272. Data: 2023-12-21 07:01:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Palestyńczycy atakują Żydów

    ... bowiem ci się wjebali komuś do domu i uprawiają tam regularne
    czystki etniczne.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 273. Data: 2023-12-21 08:11:23
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 20-12-2023 o 17:42, Shrek napisał:

    > Kolejna analogia do niemców. Tam też okazało się że to nie niemcy a
    > hitlerowcy i naziści;)

    No chyba raczej nie, widzisz Nie wszyscy wyznawcy judaizmu jak okazuje
    są Semitami, natomiast większość Palestyńczyków jest. Z tego co
    rozmawiałem z osobami stamtąd, to czasem część tamtejszych tradycyjnych
    Żydów i Palestyńczyków ma wspólnych przodków. Warto posłuchać tego
    wywiadu, aby zrozumieć trochę więcej na temat sytuacji tam. W wywiadzie
    występuje akurat Syryjczyk, ale trochę zaznajomiony z tematem
    https://www.youtube.com/watch?v=oZ0GXAtvdz0

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 274. Data: 2023-12-21 08:22:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Poglądy są jak dupa. Każdy ma swoje. Sytuacja w gazie nieróżni sie od
    > tej z początków gett,

    Rzeczywiście... w ogóle nie widać różnicy.
    https://oko.press/hamas-gaza-historia

    I od razu widać związek z marketingiem o naszym męczeństwie podczas
    okupacji niemieckiej...

    Można tomasikować. Tylko po co?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 275. Data: 2023-12-21 08:49:55
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Takie mamy czasy, że chętnie wykorzystuje się tego typu retorykę. Jak
    > skrytykujesz Żyda czy Murzyna, to możesz usłyszeć, że jesteś rasistą.
    > Nawet osobiste preferencje niektórzy próbują podczepiać pod rasizm, więc
    > jak Ci się podobają bardziej Polki niż np. Chinki no to możesz się
    > okazać rasistą.

    Jak "skrytykujesz" złodzieja, że jest złodziejem, bo jest murzynem
    (białym, żółtym...), to jest to rasizm.
    Albo, jest nieudacznikiem, bo jest murzynem (...) - to jest rasizm.
    Ten murzyn (...) jest złodziejem, więc wszyscy murzyni (...) są
    złodziejami - to jest rasizm.
    Nie lubię murzynów (...), bo gdzieś przeczytałem, że jakiś murzyn źle
    postąpił - to jest rasizm.
    Itd.

    A nie krytyka.
    Takie mamy czasy, że rasiści wykorzystują tego typu retorykę i twierdzą,
    że przecież tylko krytykują, więc nie są rasistami.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 276. Data: 2023-12-21 10:36:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 20 Dec 2023 17:04:51 +0100, J.F napisał(a):

    > Tu jest jeden mały problem - czesc z tych, co 17.09 znaleźli sie w
    > ZSRR, to w 1941 znalazło sie pod niemiecką okupacją.

    Grabowski na pewno o tym nie wie, bo jest tylko zawodowym historykiem.

    > No ale tak było. Jak w 1940 powstawał obóz w Oswięcimiu, to nie w celu
    > mordowania Żydów.
    >
    > Pózniej gazowanie odbywało sie Brzezince/Birkenau, gdzie powstał
    > podobóz KL Auschwitz.

    Jak mamy gadać, skoro tniesz wypowiedź w połowie i komentujesz początek, a
    bzdura jest w drugiej części.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 277. Data: 2023-12-21 10:46:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 20 Dec 2023 17:33:37 +0100, Shrek napisał(a):

    > Sytuacja w gazie nieróżni sie od
    > tej z początków gett,

    No faktycznie, Żydzi z getta rutynowo atakowali rakietami Niemców. Od czasu
    do czasu mordowali również cywilów i porywali zakładników.

    Polecam lekturę:
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/zbiorowe
    -gwa%C5%82ty-i-okaleczanie-kobiet-ujawniono-nowe-fak
    ty-ws-zbrodni-hamasu/ar-AA1jVdgi

    "Widziałam, jak Palestyńczycy gwałcili ją i później po prostu przekazywali
    następnemu w mundurze. Żyła, kiedy ją zgwałcili. Stała na nogach i
    krwawiła. Pociągnął ją za włosy. Miała długie, brązowe włosy. Strzelił jej
    w głowę podczas gwałcenia, nawet nie podniósł spodni. Przecięli jej pierś i
    bawili się nią"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 278. Data: 2023-12-21 10:55:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 20 Dec 2023 23:15:04 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja w żaden sposób nie podważam tej liczby, tylko stwierdzam, że z tego
    > nie wynika, że te 99%, którego brakuje zamordowali Niemcy - choć bez
    > wątpienia mają w tej liczbie swój pokaźny wkład.

    Ale Polaków przeżyło jednak więcej niż 1%, więc Shrekowe opowieści, że za
    okupacji los Polaków i Żydów był podobny, a Żydzi mają tylko lepszy
    marketing, można włożyć między bajki o małpoludach i wilkołakach.

    Problem polega na tym, że też dołożyliśmy swoje; trudno powiedzieć jaki to
    udział. Nie każdy miał odwagę i możliwość pomagania Żydom, ale każdy mógł
    przynajmniej nie donosić. O pogromach i mordach nie ma chyba potrzeby
    przypominać.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 279. Data: 2023-12-21 10:56:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 21 Dec 2023 06:59:24 +0100, Shrek napisał(a):

    > Więc zapewne zabili ich polacy:P

    W jaki sposób doszedłeś do tego wniosku?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 280. Data: 2023-12-21 11:03:57
    Temat: Re: "Obowiązki" wobec Niemieckiego przywództwa Europy (2WŚ) v. "obowiązki" utrwalania władzy ludowej (w UB)
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 20 Dec 2023 19:47:17 +0100, Shrek napisał(a):

    > A czy ja piszę, że rozgrzesza? Piszę tylko że przypisując szmalcownictwo
    > polsce czy ogólnie polakom, to nalezy wziąć pod uwagę, że należy być
    > konsekwentnym i je również przypisać żydom.

    Skala jakby mało porównywalna.

    W latach 80. wśród studentów modne były śluby abstynencji. Osobiście znam
    takich, dla których alkoholik i pijący 2-3 razy w tygodniu jedno piwo do
    obiadu byli tyle samo warci.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek