  • 1. Data: 2006-06-14 21:29:18
    Temat: Czy Giertych odda mi 3000
    Od: "jarekku" <j...@r...alpha.net.pl>

    W ubiegłym roku Żona ukończyła podyplomowe studia zaoczne, uprawniające ją
    do nauki przedmiotu "Wiedza o społeczeństwie" Koszt studiów 3000 pln
    ponieśliśmy z rodzinnego budżetu. Dzisiaj przeczytałem w telegazecie, że
    wicepremier i minister Roman G. likwiduje nauczanie przedmiotu. Czy powinien
    oddać nam pieniądze. Mimo sarkazmu pytam poważnie. Wymieniona kwota jest
    bardzo istotną w dochodach rodziny nauczycielskiej.

    --
    no - to - do - po - czy - ta - nia
    jk

  • 2. Data: 2006-06-14 21:47:46
    Temat: Re: Czy Giertych odda mi 3000
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-06-14 23:29, jarekku wrote:
> [...]
    > oddać nam pieniądze. Mimo sarkazmu pytam poważnie. Wymieniona kwota jest
    > bardzo istotną w dochodach rodziny nauczycielskiej.

    Za rok albo dwa wejdzie w życie ta zmiana. Kto wie, kto będzie
    MENinstrem wtedy...

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the

  • 3. Data: 2006-06-14 21:55:12
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    jarekku wrote:
> [...]
    > oddać nam pieniądze. Mimo sarkazmu pytam poważnie. Wymieniona kwota jest
    > bardzo istotną w dochodach rodziny nauczycielskiej.

    Nie.

  • 4. Data: 2006-06-14 22:20:50
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    jarekku wrote:
> [...]
    > wicepremier i minister Roman G. likwiduje nauczanie przedmiotu. Czy powinien

    3kPLN poszło na naukę, nie na uprawnienia. Giertych dożywotnich
    uprawnień po ukończeniu studiów żonie nie obiecywał.

    -------------------+
    -------------------+

  • 5. Data: 2006-06-15 00:07:46
    Od: "p47" <p...@b...list.ru>

    Użytkownik "jarekku" <j...@r...alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oddać nam pieniądze. Mimo sarkazmu pytam poważnie. Wymieniona kwota jest
    > bardzo istotną w dochodach rodziny nauczycielskiej.

    A ja poważnie jestem przerażony, że tacy (tj. o takich predyspozycjach
    intelektualnych) ludzie nasze dzieci uczą:-((

    P47 (kałach)

  • 6. Data: 2006-06-15 06:22:58
    Od: ...@...c

    Dnia Wed, 14 Jun 2006 23:29:18 +0200, jarekku napisał(a):

> [...]
    > oddać nam pieniądze. Mimo sarkazmu pytam poważnie. Wymieniona kwota jest
    > bardzo istotną w dochodach rodziny nauczycielskiej.

    Można by się zastanawiać o ochronie praw nabytych. Choć to grubymi nićmi
    szyte ponieważ jak inni zauważyli to był koszt nauki a nie uprawnień.
    Lepiej udać sie do związków zawodowych co o tym sądzą - Polska to taki
    dziwny kraj że wystarczyć byc związkowcem i juz problemy znikają.

    --
    pozdrawiam,

  • 7. Data: 2006-06-15 07:46:49
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-06-15 00:20 +0200, Użytkownik Paweł Sakowski napisał :

    > 3kPLN poszło na naukę, nie na uprawnienia. Giertych dożywotnich
    > uprawnień po ukończeniu studiów żonie nie obiecywał.

    Ale w szkole kazano jej pewnie dorobic studia, zeby miala wiecej
    godzin. Sama historia w mole szkole mozna etatu nie uzbierac. Mnie tez
    dyrektor wyslal na studia, a ze to spoleczna szkola, to dofinansowania
    nie dostalam. Za to wydalam 7200 w dwa lata.

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

  • 8. Data: 2006-06-15 09:25:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    jarekku napisał(a):

    > Czy powinien
    > oddać nam pieniądze. Mimo sarkazmu pytam poważnie.

    Ciekawe do kogo mają się udać nauczyciele "nauk politycznych" z lat PRL-u.
    Powiedz lepiej szybko że żartowałeś i nie nadwyrężaj wiary w
    inteligencje nauczycieli :)

  • 9. Data: 2006-06-15 10:50:17
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    jarekku wrote:

    >3kPLN poszło na naukę, nie na uprawnienia. Giertych dożywotnich
    >uprawnień po ukończeniu studiów żonie nie obiecywał.

    tylko po ch*** komus tego typu wiedza jezeli nie mozna jej potem
    zastosowac....

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 10. Data: 2006-06-15 10:53:29
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "p47" <p...@b...list.ru> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jarekku" <j...@r...alpha.net.pl> napisał w wiadomości

    > A ja poważnie jestem przerażony, że tacy (tj. o takich predyspozycjach
    > intelektualnych) ludzie nasze dzieci uczą:-((

    przeciez gosc napisal ze po czesci zartuje
    a z druugiej strony - w pelni uzasadnione pytanie.
    jezeli PANSTWO wymaga ze aby uczyc jakiegos przedmiotu potrzebne sa
    uprawnienia koszxtujace X PLN, po czym nagle z dnia na dzien proponuje
    rezygnacje z nauczania tego przedmiotu, to jest to lekko nie fair

    nie wiem w jakiej branzy pracujesz ale gdyby mi ktos powiedzial ze po to
    przez 15 lat ucze sie / pracuje w IT zeby od jutra zlikwidowano komputery -
    to bym go chyba wysmial ;)

    --
    pozsrawiam
    Cyprian Prochot