  • 51. Data: 2019-02-10 11:59:59
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ktoś go zawsze nakarmi.

    Ja go wrzuciłem definitywnie do KF (jako jedna z niewielu osób
    definitywnie, bo przewaznie robie to czasowo) i dobrzem mi z tym :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 52. Data: 2019-02-10 12:09:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-02-10 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ja go wrzuciłem definitywnie do KF (jako jedna z niewielu osób
    > definitywnie, bo przewaznie robie to czasowo) i dobrzem mi z tym :)

    Nigdy nie miałem potrzeby używania KF - nawet w czasach gdy
    do przeklikania było kilkaset postów na jednej grupie.
    Taki folklor (u2, boukun itp) zawsze będzie gdzieś wypływał.

  • 53. Data: 2019-02-10 12:12:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-10 o 07:04, Shrek pisze:

    > A wziąłeś pod uwagę, że właścicielem firmy "sądy polskie, spółka bez
    > żadnej odpowiedzialności" jest obecnie partia?

    Przestań pierdzielić bez sensu a w dodatku kłamliwie.
    Wyrok sądowy Wellman kontra Piekara dowodzi że tak
    nie jest.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2019-02-10 12:25:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2019 o 12:12, RadoslawF pisze:

    > Przestań pierdzielić bez sensu a w dodatku kłamliwie.

    Jasne - tyle się nastarali, żeby prezesów sądów powymieniać zupełnie bez
    celu.

    > Wyrok sądowy Wellman kontra Piekara dowodzi że tak
    > nie jest.

    Prawomocny? Zresztą - czy główny problem polegał na tym, że Piekara
    chciał wydymać sąd że niby mieszka w jakimś garażu? No i wydymał sam
    siebie.

    BTW - ciekawe jak potoczyła się kariera owych sędziów.

    Shrek

  • 55. Data: 2019-02-10 12:28:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2019 o 12:09, cef pisze:

    > Nigdy nie miałem potrzeby używania KF - nawet w czasach gdy
    > do przeklikania było kilkaset postów na jednej grupie.
    > Taki folklor (u2, boukun itp) zawsze będzie gdzieś wypływał.

    Pytałeś o co chodzi z u2, już wiesz - co z tym zrobisz i jak to
    rozwiążesz technicznie zależy od ciebie;)

    Shrek

  • 56. Data: 2019-02-10 12:44:41
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)? [Wellman v. Piekara]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > siebie.
    >
    > BTW - ciekawe jak potoczyła się kariera owych sędziów.

    Jeśli Wysoki Sąd sugeruje że nie zdawał sobie sprawy że skazuje Piekarę
    (zaocznie) na prawie pół miliona główne w opłatach na rzecz tego kto
    rozpowszechnił jego słowa bez jego zgody/autoryzacji to IMHO głębokie
    przeoranie tego systemu jest wskazane+. To czy takie jakie robi PiS to
    osobna kwestia.

    --
    A. Filip

  • 57. Data: 2019-02-10 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Nigdy nie miałem potrzeby używania KF - nawet w czasach gdy
    > do przeklikania było kilkaset postów na jednej grupie.
    > Taki folklor (u2, boukun itp) zawsze będzie gdzieś wypływał.

    Ja tez robiłem to sporadycznie, przewaznie tylko na jakis czas.
    Ale u2 to wyjątek od reguły.
    Co innego folklor, co innego przygłup który 70% odpowiedzi miesci w
    słowie lol a w pozostałych 30% zamiast odpowiadac na temat to skupia sie
    na obrazeniu ciebie.
    No ale skoro czerpiesz przyjemnosc z takiej dyskusji... swinio... ;-PPPP
    ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 58. Data: 2019-02-10 14:07:14
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę bo faktura nie dotarła?
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > https://dorzeczy.pl/92760/Prezes-spolki-Srebrna-Fakt
    ura-nie-zostala-nam-doreczona.html

    To niech sobie wydrukują z gazety :)

    A na poważnie, to faktura mało w tej sprawie znaczy -- liczy się umowa
    (nieistotne czy pisemna czy ustna, ale jako dowód lepsza oczywiście pisemna).

    Wyraźnie słyszę, że umowa/zlecenie zostało wykonane i kasa się należy. Ale może
    źle słyszę...

  • 59. Data: 2019-02-10 14:09:15
    Od: n...@o...pl

    w <5c5cac44$0$505$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > No kodeks cywilny ma trochę inne stanowisko w tej sprawie.

    Że niby jakie?

    > Ale ostatecznie do zawarcia umowy mogło nie dojść. Natomiast samo
    > upoważnienie sugeruje, że doszło do zawarcia umowy zlecenia.

    A to już sąd rozstrzygnie.
    Z taśm wynika, że umowa została wykonana.
    Chociaż gadają tam jak potłuczeni -- jakbym kogoś nagrywał to raczej inaczej
    prowadziłbym rozmowę.

  • 60. Data: 2019-02-10 14:09:54
    Od: n...@o...pl

    w <5c5d4fd3$0$493$65785112@news.neostrada.pl>, cef <c...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Ja widzę, że tu u2 pierwszy twierdzi, że KC ma inne stanowisko,
    > ale nie widzę paragarafów, tylko dyrektora z...

    Nie czytaj głąba -- szkoda czasu.