  • 1. Data: 2020-08-09 13:27:37
    Temat: Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,261932
    56,margot-bedzie-w-meskim-areszcie-to-najgorsza-rzec
    z-jaka-mogla.html
> [...]
    > najbliższe dwa miesiące ma spędzić w męskim areszcie. - To trauma, która
    > zostaje z człowiekiem przez lata. O tym, co wydarzy się w celi, nawet
    > boję się myśleć - komentuje Julia Kata, psycholożka i wiceprezeska
    > fundacji Trans-Fuzja.
    >
    > Margot, aresztowana aktywistka LGBT, czuje się kobietą, choć urodziła
    > się w męskim ciele. - Decydując o areszcie, patrzymy na
    > dokumenty. Według nich mamy do czynienia z Michałem Sz., dlatego
    > aresztowany będzie przebywał w męskim areszcie - zaznacza Sylwester
    > Marczak, rzecznik prasowy Komendy Stołecznej Policji. [...]

    Złośliwe media mogłoby przeprowadzić sondaż w areszcie kobiecym na
    temat areszt dla której płci jest właściwy.

    "Dobrymi chęciami droga do piekła jest wybrukowana.

    --
    A. Filip : Pij mleko!!

  • 2. Data: 2020-08-09 16:11:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    > Złośliwe media mogłoby przeprowadzić sondaż w areszcie kobiecym na
    > temat areszt dla której płci jest właściwy.
    >
    > "Dobrymi chęciami droga do piekła jest wybrukowana.

    A nie można jej dać do pojedyńczej celi, czy jest spory deficyt takich
    locum?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2020-08-09 16:56:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > A nie można jej dać do pojedyńczej celi, czy jest spory deficyt takich
    > locum?

    "GW psycholożka" pisze tak (w części udostępnianej przez GW za darmo bez
    ograniczeń) że wynikałoby że jednoosobowa cela nie zrobi różnicy
    [ nie rozważa takiej możliwości].

    P.S. Jak GW "kastruje" to co udostępnia za darmo i darmo i bez
    ograniczeń oraz jeśli "kastruje w sposób godny idioty" (IMHO) to ma o co
    się nachalnie doprasza. Ja GW od dość dawna _płacić_ nie zamierzam.
    Odnoszenie się tylko do "GW samo-wykastrowanych" wersji nawet mi nieco
    pasuje.

    --
    A. Filip : Pij mleko!!

  • 4. Data: 2020-08-10 02:06:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-09, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    > się nachalnie doprasza. Ja GW od dość dawna _płacić_ nie zamierzam.
    > Odnoszenie się tylko do "GW samo-wykastrowanych" wersji nawet mi nieco

    Tam nic nie ma w części płatnej. Mam ich prenumerate i generalnie
    Wyborcza w moim odczuciu, w wielu artykułach, zbliża się poziomem do
    TVP. Owszem, wydaje się, że nie kłamią bezczelnie, ale manipulacji i
    sensacji na wyrost jest MZ sporo.

    Co do owej Margot, to faktycznie cholera wie co z tym zrobić, bo jak
    zauważyłeś, kobietom też może się to nie spodobać. Może jakby trzymać ją
    tam (w areszcie kobiecym) w osobnej celi to byłoby jakieś rozwiązanie.
    Nie wiem jakie panują zwyczaje dotyczące mycia itp.

    Sory za uparte ignorowanie FUTa ale "polityka" nie nadaje się do żadnych
    dyskusji.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2020-08-10 05:30:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > Nie wiem jakie panują zwyczaje dotyczące mycia itp.
    >
    > Sory za uparte ignorowanie FUTa ale "polityka" nie nadaje się do żadnych

    Zrobiłem Foolowup-To na pl.soc.polityka w pierwszym poście wątku bo
    założyłem że dyskusja będzie znacznie bardziej polityczna niż prawna
    a w pl.soc.prawo wystarczy tylko zanęta/zajawka.

    Cross-posty na p.s.prawo i p.s.polityka IMHO ma mają sens rzadko,
    bardzo rzadko.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2020-08-10 15:13:25
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > tam (w areszcie kobiecym) w osobnej celi to byłoby jakieś rozwiązanie.
    > Nie wiem jakie panują zwyczaje dotyczące mycia itp.

    Tu sa wane informacje
    https://www.rpo.gov.pl/pl/content/wizytacja-przedsta
    wicielki-rpo-w-ZK-w-plocku-gdzie-przebywa-tymczasowo
    -aresztowana-margot

    https://www.rpo.gov.pl/pl/content/RPO-po-wydarzeniac
    h-7-sierpnia

    --
    animka

  • 7. Data: 2020-08-10 15:27:38
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > tam (w areszcie kobiecym) w osobnej celi to byłoby jakieś rozwiązanie.
    > Nie wiem jakie panują zwyczaje dotyczące mycia itp.

    Tu sa ważne informacje
[...]

    Jeszcze jeden link z tej strony
    https://www.rpo.gov.pl/pl/content/kmpt-wizytuje-poli
    cyjne-miejsca-detencji-po-nocnych-zatrzymaniach-w-wa
    rszawie

    --
    animka