  • 61. Data: 2019-02-14 12:07:54
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-14 o 12:01, Olin pisze:

    > Człowiek honoru przychodzi do restauracji, je, co podali, a potem mówi
    > kelnerowi, żeby poszedł do sądu, bo inaczej nie ma podkładki, żeby
    > zapłacić.

    Podkładką jest zamówienie.

    Co jest podkładką roszczeń Austriaka - nie wiadomo, bo Gazeta nie
    opublikowała ani umowy, ani faktur kosztowych.

    --
    Liwiusz

  • 62. Data: 2019-02-14 12:23:20
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Podkładką jest zamówienie.
    >
    > Co jest podkładką roszczeń Austriaka - nie wiadomo, bo Gazeta nie
    > opublikowała ani umowy, ani faktur kosztowych.

    Przy czym to co opublikowała GW jak dla mnie jest (jakąś tam) podstawą
    do roszczeń zasadniczo wobec spółki z o.o. Srebrna:
    * pełnomocnictwo wystawione przez spółkę z o.o. Srebrna
    * faktura wystawiona na spółkę z o.o. Srebrna która według odbiorcy nie
    została dostarczona (i prawdopodobnie nie zapłacono od niej VAT)

    Przy czym nawet to jest IMHO marną podstawą do roszczeń typu
    a ja tak po prostu po fakcie mówię ile to razem miało kosztować
    już szczególnie przy kwotach w milionach PLN.

    --
    A. Filip

  • 63. Data: 2019-02-14 12:26:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-14 o 12:23, A. Filip pisze:

> [...]
    > a ja tak po prostu po fakcie mówię ile to razem miało kosztować
    > już szczególnie przy kwotach w milionach PLN.

    Generalnie gdyby powód w sądzie tak cykał dowodami, jak to robi GW, to
    przegrałby z powodu prekluzji, i tak samo można potraktować te
    "michnikowe rewelacje".

    --
    Liwiusz

  • 64. Data: 2019-02-14 12:36:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    n...@o...pl pisze:
    > w <1e9w9cjdg9l2f.1c8u4ckyzmueq$.dlg@40tude.net>, "J.F."

    >Ty się umawiasz ustnie na ponad milion?

    >Wkrótce to się raczej nie dowiemy bo strony i wersje są dwie.
    >Jak Giertych wyskoczył z oskarżeniem o oszustwo to jak dla mnie:
    >1. _Co najmniej_ był przekonany że prokuratura szybko, dość prosto i
    > wiarygodnie dla publiki nie pokaże bezpodstawności zarzutu

    Cos w tym jest.
    Ale moze liczy na to, ze jak prokuratura umorzy, to sie zrobi dym
    polityczny, a on bedzie sie mogl odwolywac

    >2. Ponieważ nie wytoczył równolegle sprawy cywilnej "o zapłatę" to
    > widać nie miał za dużych szans na wygranie takiej sprawy _szybko_
    > bo "prosta i banalna" by nie była

    Albo jest dobrym adwokatem i wie, ze karna lepsza :-)

    J.

  • 65. Data: 2019-02-14 12:47:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Feb 2019 12:07:54 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Co jest podkładką roszczeń Austriaka - nie wiadomo, bo Gazeta nie
    > opublikowała ani umowy, ani faktur kosztowych.

    Jeśli GW czegoś nie opublikowała, to znaczy, że nie istnieje.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 66. Data: 2019-02-14 12:55:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-14 o 12:47, Olin pisze:

    > Jeśli GW czegoś nie opublikowała, to znaczy, że nie istnieje.

    To znaczy, że z ich publikacji nie ma co wyciągać żadnych wniosków.
    Czyli, jak to zwykle bywa, Wyborcza nadaje się nie do czytania, tylko do
    mycia okien lub awaryjnego podcierania tyłka.

    --
    Liwiusz

  • 67. Data: 2019-02-14 13:19:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Feb 2019 12:55:19 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > To znaczy, że z ich publikacji nie ma co wyciągać żadnych wniosków.

    Dzisiaj okazało się, że Jarosław Kaczyński polecił swemu kuzynowi
    Grzegorzowi Tomaszewskiemu pokwitować odbiór dokumentacji prac przy
    projekcie "dwóch wież" spółki Srebrna.
    http://wyborcza.pl/7,75398,24456136,tasmy-kaczynskie
    go-prezes-pis-kazal-pokwitowac-dokumenty-dwoch.html
    ale oczywiście nie można z tego wyciągnąć żadnych wniosków; dotyczy to
    szczególnie ormowców geszefciarskiej zmiany.

  • 68. Data: 2019-02-14 13:46:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > ale oczywiście nie można z tego wyciągnąć żadnych wniosków; dotyczy to
    > szczególnie ormowców geszefciarskiej zmiany.

    1. Który punkt opublikowanej stroniczki stanowi dowód na "prace za (2)
    miliony i kilkanaście segregatorów"? Punt 18 "Inne"? :-)
    2. Co stanowi dowód że "Kaczyński Jarosław kazał podpisać" w imieniu
    spółki Numeaton?

    Zgodnie z GW tradycją jest to dowód zasadniczo tylko dla tych którzy
    mają wiarę w nieskazitelną prawdomówność Gazety Wyborczej.
    Dla tych co "miewają co do tego wątpliwości" to co opublikowano
    jest najwyżej kolejną _poszlaką_ lub sprawą do wyjaśnienia IMHO.

    Ja GW kłamstwo (w sensie prawniczym a nie potocznym) zarzucam rzadko+.
    Ekonomiczne/wybiórcze dozowanie prawdy częściej.

    --
    A. Filip

  • 69. Data: 2019-02-14 15:00:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Feb 2019 13:46:28 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > 1. Który punkt opublikowanej stroniczki stanowi dowód na "prace za (2)
    > miliony i kilkanaście segregatorów"? Punt 18 "Inne"? :-)

    Te dowody macie na Nowogrodzkiej.
    Pod linką jest potwierdzenie odbioru dokumentów, których mafijna zmiana
    rzekomo nie widziała na oczy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 70. Data: 2019-02-14 15:12:31
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Te dowody macie na Nowogrodzkiej.
    > Pod linką jest potwierdzenie odbioru dokumentów, których mafijna zmiana
    > rzekomo nie widziała na oczy.

    Który punkt MUSI opisywać te dokumenty?

    Ten dokument może ale wcale nie musi potwierdzać GW tezy.
    Pod to co w tym dokumencie stoi czarno na białym GW dorzuca kilka
    twierdzeń które z niego wynikają bezspornie wyłącznie gdy ma się
    niezachwianą wiarę w Gazety Wyborczą. Mi taka łaska została poskąpiona.

    <ironia> Dowody na kłamstwa Gazety Wyborczej są na Czerskiej.
    Wystarczy odpowiednio poszukać dowodów na "po staremu". </ironia>

    --
    A. Filip