  • 151. Data: 2019-02-18 21:50:49
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-18 o 21:17, Liwiusz pisze:

    > Gdzie ta umowa?

    W dupie.
    Ty jesteś niedorozwinięty, czy może uważasz, że ten adwokat jest
    niedorozwinięty i nie wie co mówi?

    > Taki projekt jak budowa wieżowca nie jest ogarniany jedną umową.

    Ręce opadają.

    Są dwie możliwości. Albo brniesz, bo wiesz, że piszesz głupoty i
    wstydzisz się przyznać do błędu, albo brniesz, bo faktycznie jesteś
    ograniczony.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 152. Data: 2019-02-18 21:59:56
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-18 o 21:18, Liwiusz pisze:

    > O Kviecie, przy tworzeniu jakich to ja umów byłem. Tylko co z tego.
    > Prawnie liczy się to, co zawarte.

    No nie wierzę... Tadam! Dotarło do świadomości, że jest umowa.
    Długą drogę do przebycia miała ta informacja.

    Ale skoro dotarło, to teraz się będziesz przypierdzielał do treści, bo
    trzeba jakoś odwrócić uwagę od powolnego kumania?

    > Dam ci dobrą radę - nie wielkość czcionki, tylko treść się liczy.

    Obawiam się, że dla ciebie to byłoby zbyt dużo informacji na raz.
    Daj sobie czas na oswojenie się z tą pierwszą informacją.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 153. Data: 2019-02-19 08:25:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 21:50, Kviat pisze:

    > W dupie.

    Czyli nie ma.

    > Ty jesteś niedorozwinięty, czy może uważasz, że ten adwokat jest
    > niedorozwinięty i nie wie co mówi?

    Może kłamać, blefować itp.

    > Ręce opadają.
    >
    > Są dwie możliwości. Albo brniesz, bo wiesz, że piszesz głupoty i
    > wstydzisz się przyznać do błędu, albo brniesz, bo faktycznie jesteś
    > ograniczony.

    Nadal nie ma umowy?

    Poduczę - to, że ktoś mówi, że jest umowa, nie znaczy, że umowa jest.

    --
    Liwiusz

  • 154. Data: 2019-02-19 08:27:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 21:59, Kviat pisze:

    > No nie wierzę... Tadam! Dotarło do świadomości, że jest umowa.

    Nie zrozumiałeś. Byłem przy tworzeniu wielu umów, które potem nie były
    zawarte.

    A z faktu, że nawet nie wie, kto był na podpisaniu umowy wynika, że nie
    zna okoliczności podpisania umowy, ani tego, czy w ogóle została zawarta.

    --
    Liwiusz

  • 155. Data: 2019-02-19 09:27:14
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-19 o 08:27, Liwiusz pisze:

    > A z faktu, że nawet nie wie, kto był na podpisaniu umowy

    Zaczynam się zastanawiać jakim cudem opanowałeś umiejętność pisania.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 156. Data: 2019-02-19 09:40:33
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Zaczynam się zastanawiać jakim cudem opanowałeś umiejętność pisania.

    Takim jak mecenas Giertych który reprezentuje zainteresowaną stronę?
    Liwiusz nie ma chęci ani interesu oddawać walkowerem uznania kluczowych
    elementów sprawy _karnej_ za już (bezspornie) udowodnione.

    Łaska umiejętności skracania listy rozbieżności dana ci nie została.
    Na "Talibów _w Klewkach_ " (50km od Starych Kiejkutów) świadek był?
    BYŁ! :-)

    --
    A. Filip

  • 157. Data: 2019-02-19 09:40:44
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2019 o 09:27, Kviat pisze:

    > Zaczynam się zastanawiać jakim cudem opanowałeś umiejętność pisania.

    ta, kwiatek umie pisać, ale nie umie myśleć:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 158. Data: 2019-02-19 09:45:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 09:27, Kviat pisze:

    > Zaczynam się zastanawiać jakim cudem opanowałeś umiejętność pisania.

    Skoro nawet tego nie wiesz, to nie dziwię się, że i trochę trudniejszymi
    sprawami masz problem i na przykład nie rozumiesz, że jeśli się nie wie,
    czy X był na podpisaniu umowy, to znaczy, że się nie wie, kto był na
    podpisaniu umowy.

    Przeczytaj kilka razy, może w końcu dotrze.

    --
    Liwiusz

  • 159. Data: 2019-02-19 09:47:58
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-02-18, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Naprawdę wydaje ci się, że taki sposób argumentacji ma jakąkolwiek wartość?

    Oczywiście. Rozrywkową!
    Wolę to niż nadęty i protekcjonalny ton którym raczysz wszystkich dookoła. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 160. Data: 2019-02-19 10:11:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2019 o 09:47, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2019-02-18, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Oczywiście. Rozrywkową!
    > Wolę to niż nadęty i protekcjonalny ton którym raczysz wszystkich dookoła. :)

    Bańcer ty Austriak ?:))))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"