  • 131. Data: 2019-02-18 16:15:22
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2019-02-18, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A skąd wiesz, czy koszt nie został poniesiony wobec podmiotu zagranicznego
    > w ramach UE? Wtedy VAT do zapłaty jak najbardziej jest.

    No nie wiem, tym bardziej mi ta sprawa śmierdzi, skoro ktoś chce grube
    półtora miliona, a nie chce pokazać za co.

    --
    Liwiusz

  • 132. Data: 2019-02-18 16:18:43
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-02-18, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Zacząć by wypadało od przedstawienia umowy, którą zawarto. Umowy, a nie
    > fragmentarycznych nagrań i niewiarygodnych faktur. Na tej podstawie
    > można by się dalej rozwodzić, czy umowa jest podejrzana, i czy Kaczyński
    > ma coś z nią wspólnego. Na razie 'podejrzanym' (w sensie mało
    > wiarygodnym) jest Austriak.

    E tam. Powiedz od razu, że zadowoli Cię jedynie notarialnie poświadczone
    przyznanie się do winy, a wszystko inne to jest "pic na wodę, fotonomtaż". :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 133. Data: 2019-02-18 16:26:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > przyznanie się do winy, a wszystko inne to jest "pic na wodę, fotonomtaż". :)

    Naprawdę wydaje ci się, że taki sposób argumentacji ma jakąkolwiek wartość?

    --
    Liwiusz

  • 134. Data: 2019-02-18 16:32:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Feb 2019 16:03:52 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Od paru linków www usenet padnie?

    Ilu linków potrzeba, żeby wyrobnicy mafijnej zmiany je zauważyli?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 135. Data: 2019-02-18 16:34:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Feb 2019 16:12:08 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Oprócz linków wypadałoby konkretnie napisać, co się komu zarzuca, i na
    > jakiej podstawie.

    Przede wszystkim wypadałoby nie tylko pisać, ale również czytać.
    Ile razy można powtarzać to samo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 136. Data: 2019-02-18 16:36:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 16:34, Olin pisze:

    > Przede wszystkim wypadałoby nie tylko pisać, ale również czytać.
    > Ile razy można powtarzać to samo.

    Zatem zacznijmy. Poproszę o link do skanu umowy, która była podstawą
    wystawienia tej faktury.

    --
    Liwiusz

  • 137. Data: 2019-02-18 16:37:06
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-18 o 15:30, Liwiusz pisze:

    > Zacząć by wypadało od przedstawienia umowy, którą zawarto.

    Co chcesz udowodnić? Że Kaczyńskiego tam nie było i o niczym nie
    wiedział? Że Austriak sam ze sobą gadał i cud sprawił, że mówił głosem
    Kaczyńskiego, a teraz Kaczyński jest zaskoczony?

    Jakim cudem w twojej głowie wykiełkowało, że to jest w jakikolwiek
    sposób porównywalne ze śmiercią Adamowicza?
    Dno dna.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 138. Data: 2019-02-18 16:44:06
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-18 o 16:36, Liwiusz pisze:

    > Zatem zacznijmy. Poproszę o link do skanu umowy, która była podstawą
    > wystawienia tej faktury.

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/tasmy-kacz
    ynskiego-dubois-o-przesluchaniu-birgfellnera-i-budow
    ie-wiezowca,908787.html

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 139. Data: 2019-02-18 16:59:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Przede wszystkim wypadałoby nie tylko pisać, ale również czytać.
    > Ile razy można powtarzać to samo.

    A udowodnisz że ty przeczytałeś, zrozumiałeś i potrafisz pokazać co da
    się _udowodnić_ na podstawie już opublikowanych informacji?

    Za "coś tam musi śmierdzieć" sądy w Polsce już skazują w procesach
    karnych porzucając zasadę rozstrzygania wątpliwości na korzyść oskarżanego?
    Mecenas Giertych złożył do prokuratury zawiadomienie z zakresu prawa
    _karnego_ , o złożonych pozwach cywilnych w tej sprawie ja nie słyszałem.
    To wyznacza standardy dowodowe na grupie *PRAWO* . Na grupach
    p.s.polityka i p.pregierz standardy "sądu opinii publicznej" są całkiem
    inne. Ktoś ci zabrania się tam udzielać?

    --
    A. Filip

  • 140. Data: 2019-02-18 17:30:26
    Od: n...@o...pl

    w <q4eg3f$ljc$2@node2.news.atman.pl>, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(-a):

    > Zatem czekamy na postanowienie prokuratury, na szczęście nie trzeba
    > kupować Wyborczej, bo i tak się nic z niej nie dowiemy.

    Chyba nie ma co czekać na postanowienie tej prokuratury :D