  • 1. Data: 2008-12-28 12:55:34
    Temat: Czy Aneks wystarczy?
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    Do dnia 4go grudnia bylem właścicielem lokalu
    który to wynajmowałem na sklep (1300zł/mc brutto
    a rozliczałem się ryczałtem.
    4go grudnia przepisałem całą własność na córkę
    (oczywiście wszystko u notariusza korzystając
    z prawa zwolnienia od podatku)
    Z człowiekiem który ten lokal najmuje mam spisaną
    umowę(zredagowaną przez prawnika)
    W Urzędzie Skarbowym złożyłem pismo w którym
    informuję iż z dniem 4 grudnia nie jestem
    już właścicielem i rezygnuję z działalności.
    Ale jak to dalej załatwić prawnie z osobą która
    korzysta z tego lokalu?
    Nadmieniam że "fizycznie" nic się nie zmieni,
    po prostu córka będzie tym zarządzała na dokładnie
    tych samych warunkach. Z tą różnicą że teraz na córki
    konto będzie wpłacał.
    Pytanie: czy wystarczy ANEKS do istniejącej umowy ?
    Czy też trzeba wszystko "odkręcać" czyli unieważnienie
    umowy z w/w przyczyn i zawieranie nowej, co wiąże się
    z kłopotami.

    Rylen

  • 2. Data: 2008-12-28 16:52:08
    Temat: Re: Czy Aneks wystarczy?
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Rylen pisze:
> [...]
    > Czy też trzeba wszystko "odkręcać" czyli unieważnienie
    > umowy z w/w przyczyn i zawieranie nowej, co wiąże się

    Musisz zawiadomić na piśmie, że zmienił sie właściciel.
    Może to być w formie aneksu do umowy.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2008-12-31 08:08:44
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    Mecenas pisze:

    > Musisz zawiadomić na piśmie, że zmienił sie właściciel.
    > Może to być w formie aneksu do umowy.
    >
    > Pozdrawiam.

    Dzieki! Ale jaką datę wystawić na Aneksie ?
    2 stycznia 2009 to nie za późno ?
    Chodzi mi o to aby ktoś z US się nie przyczepił że
    powinienem wcześniej, i karę dosypie.

    Rylen