-
1. Data: 2004-01-22 13:06:39
Temat: Czuje sie oszukany przez PTK CENTERTEL
Od: "Gigant" <g...@a...net>
Dzis otrzymalem trzecia fakture na ktorej wyszczegolniona mam usluge
"sekunda PRO" dla niewtajemniczonych usluga polega na sekundowym naliczaniu
od poczatku rozmowy.
W Rachunku szczegolowym kazde polaczenie to wielokrotnosc 30sekund.
Reasumujac.
Nadplacony 3 razy abonament za usluge ktorej defakto nie mam 3x 12,20= 36,60
Nieuzasadnione zawyzone faktury ze wzgledu na straty poniesione ze wzgledu
na nieaktywowanie uslugi...
Moje pytanie do was jest nastepujace...
Jakiej rekompensaty moge od nich w tej sytuacji zazadac ?
-
2. Data: 2004-01-22 13:28:04
Temat: Re: Czuje sie oszukany przez PTK CENTERTEL
Od: Straszny <s...@h...com>
Gigant wrote:
> Moje pytanie do was jest nastepujace...
> Jakiej rekompensaty moge od nich w tej sytuacji zazadac ?
Witak!
Przedewszystkim zwrotu nadplaconego abonentu za usluge.
I faktyczne rozliczenie wykonanych polaczen.
Na nic wiecej na Twoim miejscu bym nie liczyl.
Aha.. i zanim Cie pokusi pozywac firme do sadu, to proponuje napisac
reklamacje.
--
Straszny
-
3. Data: 2004-01-22 14:13:25
Temat: Re: Czuje sie oszukany przez PTK CENTERTEL
Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>
> Przedewszystkim zwrotu nadplaconego abonentu za usluge.
> I faktyczne rozliczenie wykonanych polaczen.
> Na nic wiecej na Twoim miejscu bym nie liczyl.
>
> Aha.. i zanim Cie pokusi pozywac firme do sadu, to proponuje napisac
> reklamacje.
Ja tez mam ta usluge i sobie chwale, ale w tej sytuacji powinni ci zwrocic
wlasnie nadplacony abonament oraz jeszcze raz rozliczyc rozmowy wg
naliczania sekundowego.
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~
yankes(at)poczta.onet.pl
Gadu-Gadu - 34951
0501194415
~~~~~~~~~~~~~~~~~
-
4. Data: 2004-01-22 14:21:06
Temat: Re: Czuje sie oszukany przez PTK CENTERTEL
Od: "pietia" <p...@o...pl>
> Moje pytanie do was jest nastepujace...
> Jakiej rekompensaty moge od nich w tej sytuacji zazadac ?
Możesz zgłosić reklamacje. Ja zgłosiłem rekalmację w Erze - rachunki
zawyżone na ponad 300zł. Byłem wtedy w sieci od 5 mcy. Zapomniano mi
aktywować pakietu bezpłatnych minut - więc dowalili mi rachunek za 200
minut... Grzeczna rozmowa z BOA i złożenie reklamacji w salonie. Płatność
odroczyłem. Trochę sprawa się wlekła i przyszedł kolejny zawyżony (duuuużo)
rachunek. Znów BOA - poradzili żebym nie płacił (!) skoro już mam jedno
odroczenie, bo skoro przyznali mi rację to na pewno dostanę skorygowane
faktury. Dostałem i dostałem też rabat 35zł odliczany od kolejnego rachunku
(przed naliczaniemVAT).
Tak więc: reklamacja (grzeczna) i ew. prośba o rabat ze względu na
nadpłacony rachunek.
Pozdr