  • 31. Data: 2014-05-23 14:34:00
    Temat: Re: Czerwony autobus pilnie potrzebny!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2014 13:36, niebieski pisze:

    > "aluminiowa czapeczka". "szczylku" "fikasz" - nie dziw sie, że cię nie
    > traktują poważnie. To nie ja używam języka gimnazjalisty, tylko ty.

    Staram się używać języka zrozumiałego dla rozmówcy - to chyba oczywiste.

    > pl.soc.prawo - "Prawo na co dzien - dyskusje, porady, opinie."
    >
    > Człowiek walczący z wymiarem sprawiedliwości, lądujący w szpitalu z
    > zawałem serca dzień po złożeniu w prokuraturze oskarżenia wobec ludzi z

    Przeczytaj to "oskarżenie"... Toż to podręcznikowy "syndrom aluminiowej
    czapeczki": uzasadnia swoją teorię korupcji tym, że został uniewinniony
    i rzekomo jakieś dokumenty są w archiwum prokuratury. To ma być
    uzasadnienie??

    A zawał? Pieniacz z niego większy ode mnie (hej, mogę być samokrytyczny
    ;) ) a przy tym starszy i sporo tłustszy - zawału należało wręcz
    oczekiwać. Ale ty oczywiście sugerujesz swoimi opowiastkami, że to
    "służby" mu ten zawał zrobiły...

  • 32. Data: 2014-05-23 14:44:12
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    On 23.05.2014 14:34, Andrzej Lawa wrote:

    > Staram się używać języka zrozumiałego dla rozmówcy - to chyba oczywiste.

    To twój język, nie mój.

> [...]
    > czapeczki": uzasadnia swoją teorię korupcji tym, że został uniewinniony
    > i rzekomo jakieś dokumenty są w archiwum prokuratury. To ma być

    Tak. Zobaczymy co z tego wyniknie. W każdym razie, z tego co widać,
    dokument został złożony do prokuratury. Czekamy na rozwój wydarzeń.

> [...]
    > ;) ) a przy tym starszy i sporo tłustszy - zawału należało wręcz
    > oczekiwać. Ale ty oczywiście sugerujesz swoimi opowiastkami, że to

    Niczego nie sugeruję, choć nie wykluczam. Nie znam człowieka, ale ta
    sytuacja jest dla mnie niecodzienna.

    --
    niebieski

  • 33. Data: 2014-05-23 15:43:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-23 09:50, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Mhm. Migasz się czyli kłamiesz - nic nowego.

    Olewam kłamliwego szczyla - nic nowego.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2014-05-23 15:58:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2014 15:43, RadoslawF pisze:

    > Olewam kłamliwego szczyla - nic nowego.

    O, raduś truchcikiem dogania naczelną szmatę usenetu p47...

  • 35. Data: 2014-05-23 16:03:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2014 14:44, niebieski pisze:

    > To twój język, nie mój.

    Zacząłem od aluminiowej czapeczki - co jest powszechnie znanym i
    używanym przez wszystkich synonimem "to jest na poziomie kompletnie
    oszalałych teorii spiskowych typu spisek płaskiej Ziemi". Potem,
    gimbusie, wjechałeś na rodzinę - ale czego można się spodziewać po
    fanboju JKM.

    [ciach]

    > Tak. Zobaczymy co z tego wyniknie. W każdym razie, z tego co widać,
    > dokument został złożony do prokuratury. Czekamy na rozwój wydarzeń.

    Odmowa wszczęcia postępowania z powodu praku jakiegokolwiekkonkretnego
    uzasadnienia.

    Dodatkowo na miejscu prokuratury wszcząłbym postępowanie w sprawie
    fałszywego/dowcipnego zawiadamiania o nieistniejącym przestępstwie -
    gdyby uzasadnienie miało choćby cień logiki byłby kryty bo np. "źle
    ocenił dowody". A tak się pięknie podłożył.

    ROTFL

    Jesteś skrajnie dziecinny.

  • 36. Data: 2014-05-25 14:34:15
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 23.05.2014 16:03, Andrzej Lawa pisze:

    > Zacząłem od aluminiowej czapeczki - co jest powszechnie znanym i
    > używanym przez wszystkich synonimem "to jest na poziomie kompletnie
    > oszalałych teorii spiskowych typu spisek płaskiej Ziemi".

    Chyba tylko dla członków jakiejś zamkniętej lewackiej loży.

    > gimbusie, wjechałeś na rodzinę - ale czego można się spodziewać po
    > fanboju JKM.

    Miałeś wskazać w którym miejscu to zrobiłem, lecz ty robisz uniki -
    powycinałes i udajesz greka.

> [...]
    > gdyby uzasadnienie miało choćby cień logiki byłby kryty bo np. "źle
    > ocenił dowody". A tak się pięknie podłożył.

    Pewnie wiesz już jaki wyrok za to dostanie? Możesz nam to zdradzić?

    > ROTFL
    >
    > Jesteś skrajnie dziecinny.

    Powiedział mędrzec od aluminiowych czapeczek i szczylków.

  • 37. Data: 2014-05-26 08:31:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.05.2014 14:34, niebieski pisze:

    > Chyba tylko dla członków jakiejś zamkniętej lewackiej loży.

    Cóż, dla "prawaków" pokroju gimbusiarni JKM każdy kto nie jest z nimi to
    "zamknięta lewacka loża", więc się poniekąd zgadza.

    > Miałeś wskazać w którym miejscu to zrobiłem, lecz ty robisz uniki -
    > powycinałes i udajesz greka.

    Po prostu nie dam ci się prowokować.

    > Pewnie wiesz już jaki wyrok za to dostanie? Możesz nam to zdradzić?

    A skąd mam wiedzieć, gimbusie?

  • 38. Data: 2014-05-26 10:37:03
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2014-05-21 21:17, niebieski pisze:
    > Trzeba pilnie zebrać czerwoną ferajnę i zawieźć do Wrocławia.
    >
    > http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-0/
    10306249_620462554697852_6653824379404580179_b.jpg

    Przyjmujący w biurze podawczym ma wzrok jak Stevie Wonder - " Jezrzego
    Buzek", a pan podający dyslektyk?

  • 39. Data: 2014-05-26 12:17:20
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 26.05.2014 08:31, Andrzej Lawa pisze:

    > Cóż, dla "prawaków" pokroju gimbusiarni JKM każdy kto nie jest z nimi to
    > "zamknięta lewacka loża", więc się poniekąd zgadza.

    > Po prostu nie dam ci się prowokować.

    Śmieszny jesteś. Zachowujesz się jak jakiś głupkowaty awanturnik:
    - Ratunku! Biją!
    - Pokaż ślady.
    - O nie! Nie dam się sprowokować!
    :-)))

    > A skąd mam wiedzieć, gimbusie?

    Logika.
    Skoro aluminiowa czapeczka wyszeptała ci co zrobi prokurator, to może
    zdradziła również decyzje sędziego.

    --
    niebieski

  • 40. Data: 2014-05-26 12:39:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.05.2014 12:17, niebieski pisze:

    > Logika.

    Twoja logika jest kaleka.

    > Skoro aluminiowa czapeczka wyszeptała ci co zrobi prokurator, to może
    > zdradziła również decyzje sędziego.

    Albo jesteś kompletnym idiotą, albo celowo kłamiesz drastycznie
    przekręcając co napisałem.

    A ja napisałem co JA bym zrobił na miejscu prokuratora, a nie co zrobi
    dany prokurator.