  • 21. Data: 2014-05-22 21:44:02
    Temat: Re: Czerwony autobus pilnie potrzebny!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.05.2014 21:33, RadoslawF pisze:

    > Wypadało by przypomnieć jak przy kłótni ze mną kiedy nie
    > miałeś już argumentów a twoje inwektywy olałem zacząłeś ubliżać
    > mojemu ojcu.
    > Wniosek - jesteś szczylem zgodnie z twoją własną definicją.

    No to może przypomnij, bo póki co to tylko twoja konfabulacja (żeby
    chociaż było to wyrwanie z kontekstu).

  • 22. Data: 2014-05-22 22:17:50
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    On 22.05.2014 15:13, Andrzej Lawa wrote:

    > A jak inaczej można skomentować twoje "sensacje"?
    >
    > Ich kontakt z rzeczywistością jest mniej-więcej na poziomie "nowej
    > fizyki" Łągiewki.

    > Bo tylko szczyle "tykają" rodzinę przeciwnika.

    Nic nie mam do twego ojca. Może to i zacny człowiek, ale miał pecha i
    syn głab mu sie trafił trafił. Z próżnego i salomon nie naleje.

    > I wiesz także, że Ziemia jest płaska, bo tak w biblii napisali.

    Jeszcze nie przeczytałem, ale planuję.

  • 23. Data: 2014-05-22 22:56:58
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    On 22.05.2014 22:57, Andrzej Lawa wrote:

    > No i mamy projekcję. Od dawna masz te kompleksy?

    Ja miałbym mieć kompleksy? Nie mam. Przecież to jest opis twojej
    sytuacji, a nie mojej. Ty oczywiście ich nie masz, ale jakoś mnie to
    wcale nie dziwi.

    > Polecam - nie ma lepszej drogi do zostania ateistą niż przeczytanie tego
    > (w większości) gniota od deski do deski.

    Nie mam najmniejszych podstaw, aby brać pod uwagę twą opinię i pewnie
    nie jestem w tym odosobniony.

    --
    niebieski

  • 24. Data: 2014-05-22 22:57:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

  • 25. Data: 2014-05-22 23:45:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.05.2014 22:56, niebieski pisze:

    > Ja miałbym mieć kompleksy? Nie mam. Przecież to jest opis twojej
    > sytuacji, a nie mojej. Ty oczywiście ich nie masz, ale jakoś mnie to
    > wcale nie dziwi.

    Ach, faza druga - zaprzeczanie.

    > Nie mam najmniejszych podstaw, aby brać pod uwagę twą opinię i pewnie
    > nie jestem w tym odosobniony.

    To nie tylko moja opinia. To opinia każdego inteligentnego i uczciwego
    człowieka, który rzetelnie przeczytał ten wątpliwej jakości zbiór bajeczek.

  • 26. Data: 2014-05-23 07:29:31
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    On 22.05.2014 23:45, Andrzej Lawa wrote:
> [...]

    To była ironiczna odpowiedź na twoje idiotyczne zarzuty rzekomego
    "tykania" przeze mnie twojego ojca.
    Napisałem to na odczepkę, bo szkoda mi czasu na głupoty, ale widzę że
    masz jakiś problem z dostrzeganiem ironii, albo udajesz, że jej nie
    widzisz.

    Dobra. Chcesz dalej iść z powagą w te klimaty absurdu? OK - w takim
    razie wskaż którymi słowami uraziłem twą rodzinę. Ja twierdzę, że tego
    nie zrobiłem. Proste pytanie - proszę o prostą odpowiedź, bez próby
    ucieczki w jakieś psychologiczne analizy.

    > Ach, faza druga - zaprzeczanie.

    j.w.

    > To nie tylko moja opinia. To opinia każdego inteligentnego i uczciwego
    > człowieka, który rzetelnie przeczytał ten wątpliwej jakości zbiór bajeczek.

    Ok. Chyba mnie przekonałeś - postaram się przeczytać wcześniej niż
    planowałem. ;-)

  • 27. Data: 2014-05-23 09:31:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-22 21:44, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > No to może przypomnij, bo póki co to tylko twoja konfabulacja (żeby
    > chociaż było to wyrwanie z kontekstu).

    Jak to napiszę drugi raz to będzie już powtórzenie a nie przypomnienie.
    Inna sprawa że jakbyś tego tak często nie robił to nie miał byś
    problemów z zapominaniem.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2014-05-23 09:39:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2014 07:29, niebieski pisze:

> [...]
    > Napisałem to na odczepkę, bo szkoda mi czasu na głupoty, ale widzę że
    > masz jakiś problem z dostrzeganiem ironii, albo udajesz, że jej nie

    Z twojej strony to nie jest ironia tylko chamstwo na poziomie tępawego
    gimnazjalisty - najpierw nie rozumiesz metaforycznej uwagi, że spamujesz
    urojeniami na poziomie czapeczki z folii aluminiowej a potem fikasz.

    [ciach]

    Powodzenia.

  • 29. Data: 2014-05-23 09:50:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2014 09:31, RadoslawF pisze:

    > Jak to napiszę drugi raz to będzie już powtórzenie a nie przypomnienie.
    > Inna sprawa że jakbyś tego tak często nie robił to nie miał byś
    > problemów z zapominaniem.

    Mhm. Migasz się czyli kłamiesz - nic nowego.

  • 30. Data: 2014-05-23 13:36:07
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    On 23.05.2014 09:39, Andrzej Lawa wrote:

    > Z twojej strony to nie jest ironia tylko chamstwo na poziomie tępawego
    > gimnazjalisty - najpierw nie rozumiesz metaforycznej uwagi, że spamujesz
    > urojeniami na poziomie czapeczki z folii aluminiowej a potem fikasz.

    "aluminiowa czapeczka". "szczylku" "fikasz" - nie dziw sie, że cię nie
    traktują poważnie. To nie ja używam języka gimnazjalisty, tylko ty.

    > [ciach]

    pl.soc.prawo - "Prawo na co dzien - dyskusje, porady, opinie."

    Człowiek walczący z wymiarem sprawiedliwości, lądujący w szpitalu z
    zawałem serca dzień po złożeniu w prokuraturze oskarżenia wobec ludzi z
    najwyższych szczytów władzy w Polsce poruszył mnie i wydał mi się na
    tyle związany z tą grupą, że ten wpis umieściłem.
    Ty zamiast odnieść się do tego merytorycznie, po chamsku zacząłeś mnie
    prowokować i sprowadziłeś wątek do absurdu.

    Teraz wyciąłeś sedno mojego wpisu: