  • 11. Data: 2010-07-12 15:45:24
    Temat: Re: Czeka nas pozwolenie na... klimatyzację?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > http://biznes.onet.pl/klimatyzacja-bedzie-drozsza,18
    572,3321131,1,prasa-detal

    Takich artykułów to szkoda czytać. Nic z niego nie wynika, poza
    przekazaniem jakiś plotek. Choć takich działań po UE można się spodziewać.
    Wstydziliby się coś takiego w gazetach publikować.

    --
    @2009 Johnson

  • 12. Data: 2010-07-12 15:56:12
    Od: Robert Jaroszuk <z...@n...iq.pl>

    On 07/12/2010 05:43 PM, Johnson wrote:

    > Ja byłem :)

    No ale nadal nie tłumaczy to, dlaczego P.A.Ś PiSze o POdziękowaniach ;]

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d- s: a- C ULB++++$ P+ L++++$ E- W++ K- N++ DI+

  • 13. Data: 2010-07-12 17:13:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i1ep68$bgu$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Jest jeszcze drugie dno - na ile wyborca wybiera, a na ile ma mózg wyprany
    > przez media.
    Otóż to, otóż to!
    Jednak mózg można mieć wyprany nie tylko przez media. Mózgi mogą być wyprane
    także przez np. przez przedstawicieli sekt religijnych (szczególnie takich,
    co mają własne media). W przypadkach patologicznych mózg można mieć
    zmacerowany nawet przez jedną, marginalną osobę.
    Skrajnym przykładem zakresu takiego sprania jest gdy obiekt nawet już tego
    nie potrafi dostrzec ani nie podejrzewa.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2010-07-12 17:15:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i1fdus$vlp$1@news.net.icm.edu.pl Robert Jaroszuk
    <z...@n...iq.pl> pisze:

    > No ale nadal nie tłumaczy to, dlaczego P.A.Ś PiSze o POdziękowaniach ;]
    Bo on jest, jakby to powiedzieć delikatnie... on - widzisz - jest INNY...
    Mocno inny...

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2010-07-12 17:40:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-12 17:42, Robert Jaroszuk pisze:
    > A co ma do tego POdziękowanie ?

    Bo niektórzy POsłowie i POlitycy są bardziej uniodupowłaźni.

    > O ile dobrze pamiętam, to przystąpienie do Unii nastąpiło w wyniku
    > referendum z 2003 r., a nie decyzją jakigoś klubu parlamentarnego ;-)

    Taaaa... Tylko gdyby gupki politycy nie rozpoczęli akcji, to by nie było
    ogłupienia narodu.

    > Swoją, drogą, za wejściem było 77.45%.

    Wg wikipedii około 44. [1]

    > Czy Ty byłeś w tych pozostałych 23%?

    owszem, obiema rencyma byłem przeciw.

    [1]
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_w_Unii_Europejsk
    iej#Akcesja

    ZA: ~45,57%
    PRZECIW: ~13,27%
    WSTRZYMAŁO SIĘ: ~41,16%

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2010-07-12 18:21:54
    Od: Robert Jaroszuk <z...@n...iq.pl>

    On 07/12/2010 07:40 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Bo niektórzy POsłowie i POlitycy są bardziej uniodupowłaźni.

    No ale co PO ma do tematu klimatyzatorów, nadal nie rozumiem...
    Wyjaśnij merytorycznie (np. ilu POlityków głosowało i za czym).

    > Taaaa... Tylko gdyby gupki politycy nie rozpoczęli akcji, to by nie było
    > ogłupienia narodu.

    Narodową Strategię Integracji przyjęto za rządów SLD w 1997r. Referendum
    z 2003r. też przeprowadzono za rządów SLD.
    Wyjaśnij proszę, co ma do tego PO.

    > Wg wikipedii około 44. [1]

    > owszem, obiema rencyma byłem przeciw.

    Zawsze możesz się wyprowadzić do innego kraju, który nie jest w UE.

    > [1]
> [...]

    Wiesz, jak ktoś nie głosuje to niech nie zabiera głosu ;-)
    Tak więc nawet według Twoich wyliczeń było 3 x więcej ludzi którzy
    chcieli przystąpienia Polski do UE, niż tych, którzy nie chcieli.

  • 17. Data: 2010-07-12 18:28:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-12 20:21, Robert Jaroszuk pisze:
    > No ale co PO ma do tematu klimatyzatorów, nadal nie rozumiem...

    uniodupowłaźną POlitykę. O ile wiem, to np. Roman już od dawna
    krytykował UE.

    > Narodową Strategię Integracji przyjęto za rządów SLD w 1997r. Referendum
    > z 2003r. też przeprowadzono za rządów SLD.

    Których takoż wybrali wyborcy.

    iej#Akcesja

    > Wiesz, jak ktoś nie głosuje to niech nie zabiera głosu ;-)

    Przecie głosowałem.

    > Tak więc nawet według Twoich wyliczeń było 3 x więcej ludzi którzy
    > chcieli przystąpienia Polski do UE, niż tych, którzy nie chcieli.

    no więc napisałem, żeby im dziękować.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2010-07-12 18:36:37
    Od: Robert Jaroszuk <z...@n...iq.pl>

    On 07/12/2010 08:28 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > uniodupowłaźną POlitykę. O ile wiem, to np. Roman już od dawna
    > krytykował UE.

    Czekaj czekaj, w złą stronę kręcisz potencjometr.
    Miałeś wyostrzyć merytorykę, a nie bardziej zaciemniać.
    Spróbuj jeszcze raz, może tym razem się uda :)

    Żeby było łatwiej, powtórzę pytanie:

  • 19. Data: 2010-07-12 18:37:57
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek w <news:i1fk1t$qen$1@news.onet.pl>:

    > Bo niektórzy POsłowie i POlitycy są bardziej uniodupowłaźni.
    > Taaaa... Tylko gdyby gupki politycy nie rozpoczęli akcji, to by nie było
    > ogłupienia narodu.

    Oczywiście wymienisz z imienia i nazwiska, czy będziesz tylko rzucał
    wyzwiska?

    > Wg wikipedii około 44. [1]

    > owszem, obiema rencyma byłem przeciw.

    Czyli nawet nie potrafiłeś zagłosować i jesteś jedną ze 126194 osób, która
    oddała głos nieważny...

    > WSTRZYMAŁO SIĘ: ~41,16%

    ... czy sie "wstrzymałeś"?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 20. Data: 2010-07-12 18:47:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-12 20:36, Robert Jaroszuk pisze:
    > No ale co PO ma do tematu klimatyzatorów, nadal nie rozumiem...
    > Wyjaśnij merytorycznie (np. ilu POlityków głosowało i za czym).

    A coś się tak dosrał do tego PO? SLD, PO.... jeden szajs. Ja głosowałem
    za Romanem i przeciwko EU. Więc podziękujmy tym, co nie głosowali za
    Romanem, tylko za PO czy wcześniej SLD.

    Jakie PO podjęło działania celem wystąpienia Polski z EU?
    Jeżeli żadnych, to masz odpowiedź, co ma PO do tematów związanych z EU.
    Nawet jeśli bezpośrednia wina jest w SLD, których też nie bronię
    przecież. No nie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek