-
1. Data: 2012-01-15 16:39:02
Temat: Cyfra +
Od: spp <s...@g...pl>
No tak - niby człowiek dość tego bełkotu nasłucha się na co dzień a jak
przyjdzie co do czego to i tak ma wątpliwości...
Istniała umowa z Canal+ która z powodu niewypowiedzenia jej w terminie
zamieniła się z promocyjnej w normalną. W umowie tej zastrzeżono, że
wypowiedzenie może nastąpić z trzymiesięcznym wypowiedzeniem przy czym
pierwszy dzień wypowiedzenia zaczyna biec w pierwszym dniu najbliższego
okresu rozlczeniuowego. Oznacza to, że umowa wygasa 30 kwietnia br.
Ale jednocześnie od 1 marca Cyfra zmienia cennik usług i, jak informuje
w swoim piśmie, w ciągu 14 dni można wypowiedzieć starą umowę.
Jak rozumiem - te 14 dni to czas w którym należy im wysłać to
wypowiedzenie ale z jakim terminem zaprzestania świadczenia usług?
a. dowolnie wybranym?
b. do 29 lutego (bo potem obowiązuje już nowy cennik)?
c. do końca kwietnia (ale za dwa miesiące opłaty będą wnoszone wg
starych zasad)?
--
spp
-
2. Data: 2012-01-15 17:56:16
Temat: Re: Cyfra +
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
On 1/15/2012 10:39 AM, spp wrote:
> Jak rozumiem - te 14 dni to czas w którym należy im wysłać to
> wypowiedzenie ale z jakim terminem zaprzestania świadczenia usług?
bieżącym.
Wówczas bedziesz miał jeszcze 3 miesiące wypowiedzenia po starych cenach.
-
3. Data: 2012-01-15 23:49:48
Temat: Re: Cyfra +
Od: "Vasco" <v...@p...fm>
Hej,
> Jak rozumiem - te 14 dni to czas w którym należy im wysłać to
> wypowiedzenie ale z jakim terminem zaprzestania świadczenia usług?
>
> a. dowolnie wybranym?
> b. do 29 lutego (bo potem obowiązuje już nowy cennik)?
> c. do końca kwietnia (ale za dwa miesiące opłaty będą wnoszone wg starych
> zasad)?
Chyba za bardzo kombinujesz. Wyślij pismo, że wypowiadasz umowę z powodu
zmiany regulaminu. Rozwiąże się z końcem miesiąca. Nie podawaj terminu,
kiedy ma się skończyć - bo jeszcze podasz złą i albo będziesz płacił dłużej
albo odrzucą wypowiedzenie...
Vasco
-
4. Data: 2012-01-16 07:28:16
Temat: Re: Cyfra +
Od: Ariusz <a...@g...pl>
W dniu 2012-01-15 17:39, spp pisze:
> No tak - niby człowiek dość tego bełkotu nasłucha się na co dzień a jak
> przyjdzie co do czego to i tak ma wątpliwości...
>
> Istniała umowa z Canal+ która z powodu niewypowiedzenia jej w terminie
> zamieniła się z promocyjnej w normalną. W umowie tej zastrzeżono, że
> wypowiedzenie może nastąpić z trzymiesięcznym wypowiedzeniem przy czym
> pierwszy dzień wypowiedzenia zaczyna biec w pierwszym dniu najbliższego
> okresu rozlczeniuowego. Oznacza to, że umowa wygasa 30 kwietnia br.
> Ale jednocześnie od 1 marca Cyfra zmienia cennik usług i, jak informuje
> w swoim piśmie, w ciągu 14 dni można wypowiedzieć starą umowę.
>
> Jak rozumiem - te 14 dni to czas w którym należy im wysłać to
> wypowiedzenie ale z jakim terminem zaprzestania świadczenia usług?
>
> a. dowolnie wybranym?
> b. do 29 lutego (bo potem obowiązuje już nowy cennik)?
> c. do końca kwietnia (ale za dwa miesiące opłaty będą wnoszone wg
> starych zasad)?
>
Umowa wypowiada się z dniem wprowadzenia nowego regulaminu.
Z tego co się orientuję to zmiana nastąpi 1 marca.
Jeżeli wypowiesz umowę, która wypowie się za 3 miesiące jest szansa, że
zadzwonią wcześniej i zaproponują aneks o przedłużenie umowy na
promocyjnych warunkach.
Ariusz