  • 31. Data: 2022-02-03 16:21:07
    Temat: Re: Ćwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G.
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]

    "O ile zgadzam się z tym, że motywem była nienawiść do Żydów, to nadal
    sprzeciwiam się nazywaniem tego nienawiścią rasową. To była nienawiść

    To to jak w końcu? Wyznanie nie miało większego znaczenia, czy była to
    nienawiść religijna?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 32. Data: 2022-02-03 16:29:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Feb 2022 15:36:29 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ale to istotne różnice. Zamordowano - bez wątpienia - miliony ludzi. Ja
    > jedynie twierdzę, że ich "inna rasa" była wymysłem, by uzasadnić
    > morderstwo. Z wiedzą merytoryczną, czy logiką nie ma to nic wspólnego.

    Ale co - mordowanie dla samego mordowania?

    Owszem, zdarza sie ... ale moze jednak ci Zydzi czym Hitlerowi
    podpadli. I jego poplecznikom.

    P.S Polecam "Rozmowy z katem".
    Tam mozna troche wyczytac o przekonaniach nazisty.
    Ale podobno dopiero wersja 1992 jest nieocenzurowana.

    J.

  • 33. Data: 2022-02-03 16:30:44
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Patrz pierwszy post - cos tam powiedziala i stad afera.
    >
    > Gdyby nie byla znaną osobą, to by nikt nie zwrocil uwagi.
    >
    > Choc z takim nazwiskiem ... Żydówa jak nic :-)
    >
    > J.
    >
    > P.S. https://en.wikipedia.org/wiki/Whoopi_Goldberg
    > "One account recalls that her mother, Emma Johnson, thought the
    > family's original surname was "not Jewish enough" for her daughter to
    > become a star."
    > [...]

    Ale czy jest Żydówką według (wyznaniowych) kryteriów Nazi-Niemiec?
    Jest => Może++ jednak miała rację że "(Holocaust) not about race".

    --
    A. Filip

  • 34. Data: 2022-02-03 16:31:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Feb 2022 16:21:07 +0100, Kviat wrote:

> [...]
    > religijna."
    >
    > To to jak w końcu? Wyznanie nie miało większego znaczenia, czy była to

    No ale widzisz - nie patrzono na wyznanie czlowieka, tylko na
    dziadków.

    Wiec zdecydowanie nie religijna, albo jakos religijna bez logiki.

    J.

  • 35. Data: 2022-02-03 16:40:31
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > No ale widzisz - nie patrzono na wyznanie czlowieka, tylko na
    > dziadków.
    >
    > Wiec zdecydowanie nie religijna, albo jakos religijna bez logiki.

    "Religia rasowa" nie pomoże zwiększyć spójności wywodu?

    --
    A. Filip

  • 36. Data: 2022-02-03 17:04:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Feb 2022 16:30:44 +0100 (CET), A. Filip wrote:

    > Ale czy jest Żydówką według (wyznaniowych) kryteriów Nazi-Niemiec?

    A gdzie tam, wychodzi na to, ze nic wspolnego z Zydami nie miala ...
    jesli nie liczyc wlascicieli hollywoodzkich studiów :-)

    > Jest => Może++ jednak miała rację że "(Holocaust) not about race".

    Wychodzi na to, ze racji tez nie miala.

    W nazistowskich niemczech dobrze by nie miala ... bo czarna.

    P.S.

    https://tygodnik.tvp.pl/35534012/murzyn-ktory-chcial
    -wstapic-do-wehrmachtu

    i przypomnieli - ze w USA tez byla dlugo segregacja rasowa, tzn w
    niektorych stanach ..

    J.

  • 37. Data: 2022-02-03 17:14:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To taka jedna kolorowa, której sprzedawczyni w szwajcarskim sklepie z torebkami Gucci
    nie chciała podać czegoś półki.

    -----

  • 38. Data: 2022-02-03 17:20:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Daj spokój, religią się nikt nie przejmował.
    To była reakcja na działania ekonomiczne Żydów.
    Rodzaj rewolucji przeciw nadużywaniu pozycji i powiązań ekonomicznych.
    U nas też"chłopi Panów piłą rżnęli".
    A gdybyś był właścicielem sklepu polskiego czy niemieckiego w zażydzonym miasteczku
    lub innym lokalnym przedsiębiorcą to być
    wiedział, o co chodzi.
    Rozpytaj jeszcze żyjących, jak było - jak żydzi niszczyli wszelką konkurencję.

    -----

  • 39. Data: 2022-02-03 17:30:56
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 03.02.2022 o 16:31, J.F pisze:

    > No ale widzisz

    Widzę, że policmajster jak zwykle się pogubił, bo sam sobie przeczy.

    > - nie patrzono na wyznanie czlowieka, tylko na
    > dziadków.

    Bo rasę się dziedziczy i jakoś trzeba było uzasadnić głąbom potrzebę
    eksterminację ras podludzi.

    > Wiec zdecydowanie nie religijna, albo jakos religijna bez logiki.

    Z taką samą skutecznością mógłbyś doszukiwać się logiki w mordorjuris,
    onr i ich klonach, w kościele i jego klonach, oraz w pisie i jego klonach.
    I w konfederacji.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 40. Data: 2022-02-03 17:41:50