  • 61. Data: 2009-09-07 11:02:15
    Temat: Re: Coś mocno wyspecjalizowane to forum...
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 07 Sep 2009 12:30:19 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Żadna z ciebie kobieta - najwyżej durna trollica.

    Ale rację miała ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 62. Data: 2009-09-07 11:13:48
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Monika pisze:
    > Nie uważasz, że Twój post jest nieco obraźliwy? Gentlemen to z Ciebie
    > marny... Nie dość, że nie pomagasz kobiecie w kłopocie, to jeszcze ją
    > obrażasz. Zraniła męską dumę?

    dobre stare faq z sf-f:

    "Jestem nowy a wy mnie bijecie..."

    Taki wrzask rozlega się co jakiś czas na liście. Spowodowane jest to
    zazwyczaj faktem, że nowicjusz co ledwie wczoraj pierwszy raz Internet
    zobaczył wlazł na listę, FAQ nie przeczytał, po czym zaczyna
    rozstawiać po kątach zasiedziałych B(iS)wK. Co oczywiście wiąże się z
    reakcjami przywoływanych, szczególnie, że przywoływacze zazwyczaj
    bywają dość chamscy. Jeżeli jesteś pierwszy raz na SF-F, zanim coś
    napiszesz, wykonaj poniższe czynności:

    - - przede wszystkim czytaj listę przez co najmniej dwa tygodnie (w
    Dawnych Czasach, kiedy mężczyźni byli prawdziwymi
    mężczyznami, kobiety były prawdziwymi kobietami a małe futrzaste
    istoty z Santraginusa IX były prawdziwymi małymi futrzastymi
    istotami z Santraginusa IX, doradzany okres lurkowania list przed
    odzywaniem się wynosił pół roku, ale żyjemy w okresie upadku obyczajów),
    - - pomyśl,
    - - przeczytaj jeszcze raz FAQ (przynajmniej całą sekcję 3),
    - - pomyśl,
    - - napisz co masz do napisania,
    - - pomyśl,
    - - sprawdź ew. błędy ortograficzne i literówki,
    - - pomyśl,
    - - przeczytaj na pl.answers publikowaną przez Agatka (nie mylić z
    Anetkiem) Netykietę (także pod http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html ),
    - - pomyśl,
    - - jeszcze raz pomyśl,
    - - wyślij.

    --
    mirror

  • 63. Data: 2009-09-07 11:20:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 13:01
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@r...org>):

    > Masz taką klawiaturę? Wierzyć mi się nie chce.

    Wszystkie takie są. Nie widziałem jeszcze klawiatury z cudzysłowami.

    > Nie wydaje Ci się, że lepiej stosować te, które są (także z punktu
    > widzenia ew. wyszukiwania)? Wszakże "cudzysłów" to jednak cudzysłów.

    Nie " to znak cala. Może ewentualnie udawać nieco amerykańskie cudzysłowy,
    ale nie polskie.
    > Pisałem kiedyś na maszynie i *wydaje mi się*, że cudzysłowy były. Ale
    > fakt, że to polska maszyna była, Łucznik jakaś.

    Może. Ja mało pisywałem na maszynie. Może się mylę. Na pewno taki zapis
    funkcjonuje od lat w komputerach, gdzie niestety są z cudzysłowami
    problemy :(

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 64. Data: 2009-09-07 11:27:54
    Od: gazebo <g...@c...net>

    http://tinyurl.com/ll7yqr

    --
    mirror

  • 65. Data: 2009-09-07 11:42:35
    Od: Monika <m...@a...pl>

    witek pisze:

    > punkt dla ciebie

    No cóż, wasza impertynencja sięgnęła zenitu. Współczuję waszym żonom,
    partnerkom, tudzież partnerom...
    Życzę dobrego samopoczucia. A na drzewo sami możecie sobie wchodzić.
    Mnie to nie bawi.

    Monika

  • 66. Data: 2009-09-07 11:47:28
    Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl>

    Użytkownik "gazebo"
    ),
> [...]
    > - - pomyśl,
    > - - przeczytaj na pl.answers publikowaną przez Agatka (nie mylić z

    ... do skrzynki nadawczej
    - przeczytaj go raz jeszcze
    - i zrezygnuj

    Fakt faktem, kogo przez syffa przeciągnęło, temu mało co w Usenecie
    straszne. ;)

    EwaSzy

  • 67. Data: 2009-09-07 11:49:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 07 Sep 2009 13:20:27 +0200, Tristan napisał(a):

    > Nie " to znak cala. Może ewentualnie udawać nieco amerykańskie
    > cudzysłowy, ale nie polskie.

    Coś mi mówi, że myślę, że wątpię, aby był to cal.

    A nawet jeśli: nie wiem w czym lepsze jest udawanie cudzysłowu
    przecinkami i apostrofem?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 68. Data: 2009-09-07 11:54:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 13:49
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@r...org>):

    > Coś mi mówi, że myślę, że wątpię, aby był to cal.

    Znak ten oznacza CAL lub SEKUNDA dokładniej rzecz biorąc.

    > A nawet jeśli: nie wiem w czym lepsze jest udawanie cudzysłowu
    > przecinkami i apostrofem?

    A to już jest kwestia sporna. Zależy od czcionek. W niektórych wygląda
    prawie jak należy :D

  • 69. Data: 2009-09-07 12:07:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 07 Sep 2009 13:54:14 +0200, Tristan napisał(a):

    > Znak ten oznacza CAL lub SEKUNDA dokładniej rzecz biorąc.

    Coś tam nawet sobie poszukałem i piszą, że właśnie niektóre pojęcia
    oznacza się "prostym" cudzysłowem. Więc chyba kolejność jest odwrotna.

    > A to już jest kwestia sporna. Zależy od czcionek. W niektórych wygląda
    > prawie jak należy :D

    Może i wygląda, ale już wyszukiwarka sobie z tym nie poradzi.
    Nb. zwróć uwagę, że w niektórych programach (np. OOo) usłużny chochliczek
    podmienia "proste US-cudzysłowy" na wykrzywione US-cudzysłowy a nawet na
    PL-cudzysłowy, więc chyba coś jest na rzeczy?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 70. Data: 2009-09-07 12:10:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tristan wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 11:13
    > (autor to
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <4...@n...home.net.pl>):

    > for? Sam wprowadzasz własną odmianę?

    I to mówi ktoś kto ciut wcześniej napisał "forumów" :)

    Żeby nie było, też uważam że Usenet także jest forum (i kurcze, teraz sam
    nie wiem czy dobrze odmieniłem)

    p. m.