  • 11. Data: 2006-01-20 20:27:11
    Temat: Re: Co zrobić z workiem danych osobowych?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Heming [Fri, 20 Jan 2006 21:17:40 +0100]:

    > Nie miałbym wyjścia.

    Miałbyś - telefon z budki, w miejscu takim i takim leży stos
    papierów, weźcie to sobie. I już.

    Kira

  • 12. Data: 2006-01-20 20:33:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > - Zadzwoniłem do firmy i powiedziałem, że mam ich dokumenty. Przedstawiłem
    > się, podałem numer telefonu, prosiłem, by się ze mną skontaktowali, to im
    > je oddam. Zażartowałem, że należy mi się "znaleźne" i mogliby mnie
    > zaprosić na obiad -

    no nie bardzo, podal konretna cene, przesdtawiajac wyliczenia ,dane jednej
    osoby = pewna kwota.
    Za to go zwinieto.

    P.

  • 13. Data: 2006-01-20 20:36:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Heming [Fri, 20 Jan 2006 21:17:40 +0100]:

    > Miałbyś - telefon z budki, w miejscu takim i takim leży stos
    > papierów, weźcie to sobie. I już.

    we wsi wlodawa(wlodowa czy jakos tak) tez tak mowili :-) Lezy sobie, wezcie
    go.

    <Oczywiscie w ich przypadku slusznie zrobiono zamykajac w areszcie.>

    P.

  • 14. Data: 2006-01-20 20:45:12
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    witek wrote:

    > He he, co bys z nimi nie zrobił, to aresztowanie cie nie minie. :)

    Chyba, ze nieodplatnie i anonimowo przekaze je dziennikarzom ;)

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83

  • 15. Data: 2006-01-20 20:46:40
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Kira wrote:

    > Re to: Heming [Fri, 20 Jan 2006 21:17:40 +0100]:

    > Miałbyś - telefon z budki, w miejscu takim i takim leży stos
    > papierów, weźcie to sobie. I już.

    W miejscu takim i takim lezy podejrzany ladunek owiniety w szary papier
    i wystaja z niego druty...

    ;)

  • 16. Data: 2006-01-20 20:51:16
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    W artykule news:43d1443b$1@news.home.net.pl,
    niejaki(a): Ryszard Rączkowski z adresu <w...@p...pl> napisał(a):

    > Poszukaj Macieju w necie, była taka sprawa w Łodzi(?): gość znalazł
    > torbę pełną papierzysk tej firmy, pełną danych osobowych. Polazł z
    > tym do redakcji Wybiórczej, ta nakręciła sprawę a znalazcę....
    > zatrzymała policja na dołku. :P

    no to tak całkiem nie było."Gość" faktycznie niby znalazł ,ale napierw przez
    ponad tydzień chodził do firmy i żadał pieniędzy za te dokumenty ,później
    zanósł do "gazety"
    barakuda

  • 17. Data: 2006-01-20 20:54:17
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqrhjr$jo3$1@inews.gazeta.pl...

    > we wsi wlodawa(wlodowa czy jakos tak) tez tak mowili :-) Lezy sobie,
    > wezcie go.

    Makabryczne, ale dobre. :-) Powinno trafić prhn.

  • 18. Data: 2006-01-20 21:16:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    ?

  • 19. Data: 2006-01-20 21:18:46
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqrk00$2c4$1@inews.gazeta.pl...

    > ?

    pl.rec.humor.najlepsze

  • 20. Data: 2006-01-21 11:51:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Następym razem jak znajdziesz cos takiego to zostaw to na miejscu, po czym
    > niezwłocznie zgłos Policji co znalazles. A teraz? Podobno jakiemus
    > kolesiowi, ktory znalazl dane z Providentu przedstawiono zarzut za to ze
    > znalazl?

    nie, do niego sie prokuratura przyczepila bo on żądal 'znaleznego' przed
    oddaniem konretnej wysokosci,

    P.