  • 1. Data: 2008-08-18 13:12:07
    Temat: Co znajduje się w odpisie KRS w dziale II?
    Od: "Atlanticus" <a...@g...pl>

    Zostałem zobowiązany przez sąd do dostarczenia odpisu z KRS,
    poświadczającego fakt, że dana osoba była zdolna do reprezentowania spółki z
    o.o. 4 miesiące temu.

    Jeśli chodzi o zdarzenia przeszłe, to należałoby wziąć odpis pełny za 60zł.

    Jednak jeśli skład członków zarządu do chwili obecnej się nie zmienił, to
    czy mógłbym przedstawić odpis aktualny z działu II, w którym byłoby napisane
    kto obecnie reprezentuje spółkę, oraz byłaby informacja, kiedy ostatnio były
    zmiany w we wpisie w tym dziale.

    Czy to ma szansę przejść?

  • 2. Data: 2008-08-18 18:45:13
    Temat: Re: Co znajduje się w odpisie KRS w dziale II?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 18 Aug 2008 13:12:07 +0000 (UTC), Atlanticus napisał(a):

> [...]
    > kto obecnie reprezentuje spółkę, oraz byłaby informacja, kiedy ostatnio były

    Tak to jest w PL, że to klient musi dostarczać wszelkie papiery.
    Być może obydwa sądy i informacja KRS są w tym samym budynku, wystarczy,
    aby podreferedarz zszedł piętro niżej i to sprawdził wpisując jedno zdanie
    do akt i swój podpis.

    Moim zdaniem wypis konkretnego działu powinien być wystarczający, jeszcze
    dokładnie przeczytaj czego sąd chce...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria http://foto.3mam.net

  • 3. Data: 2008-08-18 18:56:46
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 18 Sie, 20:45, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:
    >wystarczy,
    > aby podreferedarz zszedł piętro niżej i to sprawdził wpisując jedno zdanie
    > do akt i swój podpis.

    mało wiesz o życiu jeśli myślisz, że podreferendarz ma czas tak po
    prostu
    zejść i sprawdzić wszystko dla każdego interesanta bo przecież on nic
    innego nie robi
    i ma całe dni wolne i się nudzi

  • 4. Data: 2008-08-18 19:04:17
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    <a...@m...www.pl> wrote:

    > Tak to jest w PL, że to klient musi dostarczać wszelkie papiery.

    a może jeszcze życzysz sobie, żeby W TWOJEJ sprawie biegał
    za papierami Sędzia czy może wszyscy pracownicy MS?

  • 5. Data: 2008-08-23 09:16:09
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik piotrliwszic napisał:

> [...]
    > prostu
    > zejść i sprawdzić wszystko dla każdego interesanta bo przecież on nic

    a czy to zejscie i sprawdzenie zajmie mu więcej czasu niż napisanie
    pisma z żądaniem przedstawienia odpisu, nadaniem go i potem odebranie,
    odczytanie, (w co angazuje wielu innych pracowników sądu) ?

  • 6. Data: 2008-08-23 09:21:59
    Od: cyklista <...@...pl>

> [...]

    pisma z żądaniem przedstawienia odpisu, nadaniem go i potem odebranie,
    odczytanie, (w co angazuje wielu innych pracowników sądu) ?

    ogólnie to najlepiej jakby takie żądanie odpisu przesłał bezposrednio do
    KRS a nie angazował w to strony ale niestety prawo mamy inne i mozemy
    sobie tutaj tylko poplotkować jakby było lepiej

  • 7. Data: 2008-08-23 10:08:14
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    >a może jeszcze życzysz sobie, żeby W TWOJEJ sprawie biegał
    >za papierami Sędzia czy może wszyscy pracownicy MS?

    No chyba im płaci za to, podatki. A i tak petent ma za zadanie się nie
    pętać.

    boropi

  • 8. Data: 2008-09-01 21:32:51
    Od: kam <...@...pl>

    piotrliwszic pisze:
    > a może jeszcze życzysz sobie, żeby W TWOJEJ sprawie biegał
    > za papierami Sędzia czy może wszyscy pracownicy MS?

    życzę sobie żeby sądy miały dostęp do KRS, PESEL i kilku innych baz i
    nie zawracały głowy stronom

    KG

  • 9. Data: 2008-09-01 22:06:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    kam pisze:

    > życzę sobie żeby sądy miały dostęp do KRS, PESEL i kilku innych baz i
    > nie zawracały głowy stronom

    Dużo zależy od sądu, tudzież sędziego. W podobnych sprawach zdarzało
    mi się dostawać wezwanie do przedstawienia KRS, a w innym wydziale sądu
    sprawa została załatwiona bez tych dokumentów, w pismach z sądu widać
    było, że sąd sam sprawdzał dane ("jak zostało ustalone przez sąd...").

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 10. Data: 2008-09-03 06:08:08
    Od: kam <...@...pl>

    Liwiusz pisze:
> [...]
    > sprawa została załatwiona bez tych dokumentów, w pismach z sądu widać
    > było, że sąd sam sprawdzał dane ("jak zostało ustalone przez sąd...").

    może zaufał danym dostępnym ogólnie w internecie albo zetknął się z
    odpisem w innej sprawie
    zresztą ciekawe jaka byłaby reakcja sądu gdyby na wezwanie do
    przedstawienia KRS złożyć wniosek o dopuszczenie dowodu z dokumentów
    znajdujących się w aktach rejestrowych ;)

    KG