  • 11. Data: 2011-07-26 20:44:15
    Temat: Re: Co zglosic do US?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/26/2011 2:28 PM, Dysiek wrote:

    > Kazdy splaca czesc dana mu przez sad? W sensie moja mama 2/48?

    Nie.
    Każdy spłaca całość, a 46/48 dochodzi sobie samodzielnie od reszty.

  • 12. Data: 2011-07-26 20:45:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/26/2011 2:29 PM, Dysiek wrote:

    > Chyba nie bedzie napisane co wchodzi w sklad spadku?

    bez przeczytania to sie nie dowiesz.
    zacznij od tego, potem bedzie rozważać dalsze możliwości.

  • 13. Data: 2011-07-26 20:45:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/26/2011 3:33 PM, Dysiek wrote:
    > Do do dupy z deka. Ale czy jakby byly dlugi to wierzycielom oplacaloby sie
    > czekac ponad 10 lat na ich splate?

    A kto ci da lepszy procent?

  • 14. Data: 2011-07-26 20:54:03
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > bez przeczytania to sie nie dowiesz.
    > zacznij od tego, potem bedzie rozważać dalsze możliwości.

    Jestem praktycznie pewny, ze nic nie znajde w aktach. Ostatnio jak mialem
    sparwe po babci to w wezwaniu sad napisal czego dotyczyc bedzie sprawa
    (gospodarstwo rolne). W tym przypadku nie napisal nic.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 15. Data: 2011-07-26 20:54:41
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A kto ci da lepszy procent?

    To jak sprawdzic czy zmarly nie mial dlugow?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 16. Data: 2011-07-26 21:08:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/26/2011 3:54 PM, Dysiek wrote:

    > To jak sprawdzic czy zmarly nie mial dlugow?

    Nie da się.

    Czekać na wierzycieli, a po 10 latach podnosić zarzut przedawnienia.
    Ewentualnie przyjmować spadek z dobrodziejstwem ....

  • 17. Data: 2011-07-26 21:15:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/26/2011 4:17 PM, Dysiek wrote:

    > 10 lat od momentu smierci czy orzeczenia sadu? Bo gosc umarl 10 lat temu.

    10 lat od wymagalności długu.

  • 18. Data: 2011-07-26 21:17:08
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

  • 19. Data: 2011-07-26 21:23:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/26/2011 4:24 PM, Dysiek wrote:
    > Czyli na dobra sprawe mozna podnosic ew. przedawnienie skoro zmarl 10 lat
    > temu.

    o ile nie został przerwany bieg przedawnienia czyli ktos nie poszedl do
    sądu i nie trzyma papierka w szufladzie, tudziez komornik sie nie
    uganiał za długiem.

  • 20. Data: 2011-07-26 21:24:43
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>