  • 1. Data: 2008-09-08 19:35:08
    Temat: Co za przestepstwo ?
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Witam,

    Co za przestepstwo oni popelnili/mogli popelnic?

    http://biznes.onet.pl/0,1821321,wiadomosci.html

    Wystawienie komentarzy chyba nie jest przestepstwem ? A moze od jakies juz
    liczby jest?

    Jestem ciekaw waszych opini.

  • 2. Data: 2008-09-08 20:01:02
    Temat: Re: Co za przestepstwo ?
    Od: ".A r t u r." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl>

    WW3 pisze:
> [...]
    >
    > http://biznes.onet.pl/0,1821321,wiadomosci.html
    >
    > Wystawienie komentarzy chyba nie jest przestepstwem ? A moze od jakies juz

    ustawa z dnia 18 lipca 2002 r.
    o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    (Dz. U. z 9.09.2002 r. Nr 144, poz. 1204),
    Art. 24. 1. Kto przesyła za pomocą środków komunikacji elektronicznej
    niezamówione informacje handlowe,
    podlega karze grzywny.

  • 3. Data: 2008-09-08 20:28:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik .A r t u r. napisał:
    [..]
    > Art. 24. 1. Kto przesyła za pomocą środków komunikacji elektronicznej
    > niezamówione informacje handlowe, podlega karze grzywny.

    Przeczytaj uważnie ustawę i nie bzdurz.

    A tych strasznych przestępców to normalnie na pal powinni od razu nabic

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 4. Data: 2008-09-08 20:32:32
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    WW3 wrote:

    > http://biznes.onet.pl/0,1821321,wiadomosci.html
    >
    > Wystawienie komentarzy chyba nie jest przestepstwem ? A moze od jakies juz
    > liczby jest?
    >
    > Jestem ciekaw waszych opini.
    No i właśnie dowiedzieliśmy się, czemu NK tk ślamazarnie chodzi.. przez tych
    brzydkich hakerów...

    --
    Maciek

  • 5. Data: 2008-09-08 21:51:56
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    WW3 pisze:
> [...]
    >
    > http://biznes.onet.pl/0,1821321,wiadomosci.html
    >
    > Wystawienie komentarzy chyba nie jest przestepstwem ? A moze od jakies juz

    no no to teraz żeby zostać hakerem trzeba umieć pisać komentarze...

  • 6. Data: 2008-09-08 22:14:04
    Od: ".A r t u r." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl>

    Arek pisze:
    > Użytkownik .A r t u r. napisał:
    > [..]
    >
    > Przeczytaj uważnie ustawę i nie bzdurz.
    >
    > A tych strasznych przestępców to normalnie na pal powinni od razu nabic

    Ja tej ustawy nie wymyśliłem, jak ci się ona nie podoba to zorganizuj
    100 tyś podpisów i.t.d.
    - masz pewnie wprawę ;-)

    A tym "strasznym przestępcom" mogą naskoczyć, po prostu robią sobie
    reklamę, bo o NK trochę przycichło.

  • 7. Data: 2008-09-08 22:30:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WW3" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > http://biznes.onet.pl/0,1821321,wiadomosci.html
    > Wystawienie komentarzy chyba nie jest przestepstwem ? A moze od jakies

    Na podstawie opisu podanego w zacytowanym przez Ciebie artykule, to ja bym
    widział dla nich zarzut z art. 268a kk. Pewnie §2, skoro tak wysoko
    wyceniono straty. pewnie chodzi o straty z reklam, bo Nasza Klasa otrzymuje
    tantiemy z odsłanianych banerów.

  • 8. Data: 2008-09-08 22:49:14
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

> [...]
    > widział dla nich zarzut z art. 268a kk. Pewnie §2, skoro tak wysoko
    > wyceniono straty. pewnie chodzi o straty z reklam, bo Nasza Klasa otrzymuje

    "Kto, nie będąc do tego uprawnionym (...)"

    No nie bardzo, bo do umieszczania komentarzy to oni byli uprawnieni, tak sam jak
    Ty, ja i x milionow innych uzytkownikow.

    Pozdr

  • 9. Data: 2008-09-09 00:15:03
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik .A r t u r. napisał:
    > Ja tej ustawy nie wymyśliłem, jak ci się ona nie podoba to zorganizuj

    Ale przeczytaj ją uważniej.
    To nie jest przestępstwo co zrobili. Nawet wg tej ustawy.

    > 100 tyś podpisów i.t.d. - masz pewnie wprawę ;-)

    I tak by utknęła w sejmie.
    Tak swoją drogą - pisze się tys. a nie tyś.

    > A tym "strasznym przestępcom" mogą naskoczyć, po prostu robią sobie
    > reklamę, bo o NK trochę przycichło.

    I tak i nie.
    Zapewne skonfiskowali im sprzęt, więc to nie jest takie, że mogą im
    naskoczyć bo stracili trochę grosza.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.reputacja.net

  • 10. Data: 2008-09-09 01:21:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-09-09 00:30 Robert Tomasik napisał/a:
> [...]
    > widział dla nich zarzut z art. 268a kk. Pewnie §2, skoro tak wysoko
    > wyceniono straty. pewnie chodzi o straty z reklam, bo Nasza Klasa otrzymuje

    Jak mi taka jedna uporczywa reklama zablokowala ładowanie się Naszej
    klasy, bo wiadomo, że przeciez reklama musiała się najpierw wpakować -
    to zdenerwowałam się strasznie i ją "ubiłam". Mam marazie spokój.

    --
    animka