  • 131. Data: 2005-01-29 17:42:41
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 29 Jan 2005 14:31:18 +0100,
    PaulinaW <e...@o...pl> screamed:

    > Ach, a ja tu za krótko, nie znałam tego pana :)))

    Raczej w usenecie za krótko. Ten pan nie tylko tutaj się produkował (-:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 18:42:01 user up 10506 days, 6:37, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Faith, n: That quality which enables us to believe what we know to be untrue.

  • 132. Data: 2005-01-29 17:44:41
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    Sławek SWP wrote:

    > Dziękuję bardzo za podanie tego adresu. Strona prawna już jest całkowicie
    > jasna, co innego z ludźmi wykonującymi swój zawód, ale to już temat nie na
    > te grupy ...

    poszukaj sobie o spiralkach (wkladkach domacicznym), jednym z dzialan
    jest rowniez niedopuszczenie do zagniezdzenia sie blastocysty, Postinor
    w takiej formie dzialania nie jest tu zadna nowoscia

    --
    Come In Number 51, Your Time Is Up

  • 133. Data: 2005-01-29 17:53:31
    Od: "makumba" <m...@n...com>

    > po prostu mamy inne podejście do sprawy...
    > Ty bardziej ogólne
    > ja bardziej precyzyjne

    po co ta dyskusja?

    przeciez to nasz slynny troll :>

    teraz zostal expertem w dziedzinie medycyny - musi sie wykazac... ;>

    dla wtajemniczonych inaczej... http://tinyurl.com/7yhgs

    ghostrider

  • 134. Data: 2005-01-29 18:00:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Emi rzecze:
    > po prostu mamy inne podejście do sprawy...
    > Ty bardziej ogólne
    > ja bardziej precyzyjne

    Nie, nie masz precyzyjnego. Precyzyjne jest takie, że zarodek jest od
    zapłodnienia a SZCZEGÓLNE jest w sytuacji gdy pewna część lekarzy nazywa
    zarodkiem *zarodek* po zagnieżdżeniu się.

    > nie, nie jest oszustwem

    Jest oszustwem. Oszukuje ludzi, że działa antykoncepcyjnie i robi to
    w pełni świadomie po to, żeby to gówno kupili także Ci co nigdy by
    świadomie nie zamordowali swojego poczętego już dziecka.

    > i wg mnie bardzo dobrze, że coś takiego jak Postinor Duo istnieje,
    > nigdy go nie używałam i mam nadzieję, że nie będę musiała...

    Rzygać mi się chce jak słyszę kobiety mówiące, że dobrze jest iż można
    czymś zabić własne dzieci. :(

    zdegustowany
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 135. Data: 2005-01-29 19:00:46
    Od: "Emi" <e...@v...pl>

    Arek wrote:

    > Jest oszustwem. Oszukuje ludzi, że działa antykoncepcyjnie i robi to
    > w pełni świadomie po to, żeby to gówno kupili także Ci co nigdy by
    > świadomie nie zamordowali swojego poczętego już dziecka.

    poczytaj sobie o spiralach - niektóre z nich mają bardzo podobne
    działanie do postinoru - nie pozwalają na zagniżdżenie się blastocysty
    w ścianie macicy..

    > Rzygać mi się chce jak słyszę kobiety mówiące, że dobrze jest iż
    można
    > czymś zabić własne dzieci. :(

    a mi się rzygać chce jak słyszę tak ignornckie wypowiedzi jak Twoje w
    tym momencie...

    --
    e_m_i_

    "Ci,co poznali mrok, światło kochają;
    Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz

  • 136. Data: 2005-01-29 19:08:33
    Od: Arek <a...@e...net>

    Emi rzecze:
    > poczytaj sobie o spiralach - niektóre z nich mają bardzo podobne
    > działanie do postinoru - nie pozwalają na zagniżdżenie się blastocysty
    > w ścianie macicy..

    A o spiralach teraz rozmawiamy czy o oszukańczej reklamie postinoru?

    > a mi się rzygać chce jak słyszę tak ignornckie wypowiedzi jak Twoje w
    > tym momencie...

    Ale o czym bredzisz kobieto?

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 137. Data: 2005-01-29 21:39:06
    Od: "Slav" <s...@p...onet.pl>

    > Ale o czym bredzisz kobieto?
    >
    > Arek

    Czyżbym wyczuwał pogardę dla płci pięknej w słowie "kobieto"??
    Przegiąłeś kolego. Możesz mieć różne poglądy na tematy
    koncepcyjno-aborcyjne, życia napoczętego itp. ale mimo różnicy poglądów
    trzeba umieć się zachować. Świadczy to o kulturze osobistej. Twoja
    pozostawia wiele do życzenia. Sięgając po seksitowską arogancję schodzisz
    poniżej powszechnie akceptowanego poziomu. Wstyd !!!

    bez pozdrowień

    Sławek, zdecydowanie zdegustowany

  • 138. Data: 2005-01-29 21:48:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Slav rzecze:
    > Czyżbym wyczuwał pogardę dla płci pięknej w słowie "kobieto"??

    Uuuu... czyżby nazwanie kobiety kobietą było uwłaczające?
    Tak samo byś zareagował gdyby ona napisała "mężczyzno", czy też
    jednak nie bo cierpisz na jakiś syndrom?

    > Przegiąłeś kolego. Możesz mieć różne poglądy na tematy
    > koncepcyjno-aborcyjne, życia napoczętego itp. ale mimo różnicy poglądów
    > trzeba umieć się zachować. Świadczy to o kulturze osobistej.

    Chyba się rozpłaczę i poskarżę pani przedszkolance. A może Ty to już
    zrobiłeś, że Arek był niekulturalny bo powiedział do Emi "kobieto" ?

    > Twoja pozostawia wiele do życzenia. Sięgając po seksitowską arogancję
    > schodzisz poniżej powszechnie akceptowanego poziomu. Wstyd !!!

    Rozumiem, że złośliwa i publiczna próba dyskredytacji jest na poziomie,
    za to nazwanie kobiety kobietą jest poniżej akceptowanego poziomu?

    To Ci powiem, że bardzo się cieszę, iż nie żyję w Twojej kulturze.

    zdrówka
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 139. Data: 2005-01-29 22:32:56
    Od: "Slav" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > za to nazwanie kobiety kobietą jest poniżej akceptowanego poziomu?
    >
    > To Ci powiem, że bardzo się cieszę, iż nie żyję w Twojej kulturze.

    Rozpłacz się jeśli musisz, trudno. Wyraz "kobieto" w twojej wypowiedzi był
    użyty pejoratywnie. Widzę, że nie żyjesz w mojej kulturze i trochę mnie to
    martwi. Wydawało mi się, że większość ludzi w cywilizowanym centrum Europy
    powinna pewien poziom reprezentować. Ty jesteś tej tezy zaprzeczeniem.
    Rozumiem, że nie zgadzasz się z wypowiedziami Emi ale Twoje odzywki o
    bredzeniu .... żenujące!! No cóż, pozostaje mieć nadzieję, że wydoroślejesz.

    Sławek

  • 140. Data: 2005-01-29 23:02:09
    Od: Arek <a...@e...net>

    Slav rzecze:
    > Rozpłacz się jeśli musisz, trudno. Wyraz "kobieto" w twojej wypowiedzi
    > był użyty pejoratywnie.

    A może jeszcze mi wytłumaczysz co jest pejoratywnego w słowie "kobieto"?
    Bo pytałem się Ciebie, czy jakby ona napisała "ale o czym bredzisz
    mężczyzno" to też byś oburzył, ale jakoś nie widzę odpowiedzi.
    I kto tu jest seksistą ?

    > Widzę, że nie żyjesz w mojej kulturze i trochę mnie to martwi.

    A mnie nie. W mojej kulturze nie mówi się - bez napiętnowania -
    fałszywego słowa o innych i to na dodatek publicznie, ale widzę, że
    w Twojej jest to akceptowalne skoro to mnie się czepiłeś.

    > Wydawało mi się, że większość ludzi w cywilizowanym
    > centrum Europy powinna pewien poziom reprezentować.
    > Ty jesteś tej tezy zaprzeczeniem.

    No wiesz - żebyś mógł zabłyszczeć jako szlachetny rycerz chroniący
    białogłowy przed takimi chamami jak ja czyli używającymi przymiotnika
    "kobieto" w stosunku do kobiet.

    > Rozumiem, że nie zgadzasz się z wypowiedziami Emi ale
    > Twoje odzywki o bredzeniu .... żenujące!!

    Co nie? W ramach autopokuty odczytam sobie aż cztery zdrowaśki.

    > No cóż, pozostaje mieć nadzieję, że wydoroślejesz.

    Tak jest panie przedszkolankowy!

    Arek