-
1. Data: 2006-06-09 07:22:45
Temat: Co z TP SA??
Od: "X" <...@w...pl>
Mam taki problemik.
22 kwietnia zgłosiłem w TP przeniesienie numeru z jego zachowaniem, w
związku ze zmianą siedziby firmy. Do tej pory w telefonie cisza.... mimo
wielokrotnych telefonów na blueline nic się nie dzieje.
Otrzymałem od nich dość szybko aneks do umowy, gdzie wyraźnie pisze, że na
przeniesienie mają 21 dni.
Co z nimi robić?? Czy ubiegać się o jakieś odszkodowanie?? Jeżeli tak to na
jakiej podstawie prawnej??
-
2. Data: 2006-06-09 08:09:21
Temat: Re: Co z TP SA??
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
X napisał(a):
> Mam taki problemik.
>
> 22 kwietnia zgłosiłem w TP przeniesienie numeru z jego zachowaniem, w
> związku ze zmianą siedziby firmy. Do tej pory w telefonie cisza.... mimo
> wielokrotnych telefonów na blueline nic się nie dzieje.
> Otrzymałem od nich dość szybko aneks do umowy, gdzie wyraźnie pisze, że na
> przeniesienie mają 21 dni.
>
Zlecenie pisemne? Aneks z jaką datą? I o jakiej treści?
> Co z nimi robić?? Czy ubiegać się o jakieś odszkodowanie?? Jeżeli tak to na
> jakiej podstawie prawnej??
jeżeli mieści się to w kategorii usługi powszechnej, czyli mówimy o
"zwykłym" łączu telefonicznym (nie ISDN) i jest to jedyne łącze w danej
lokalizacji, to art. 105 ust.4 Prawa telekomunikacyjnego:
Z tytułu niedotrzymania z winy przedsiębiorcy wyznaczonego:
1) terminu zawarcia umowy o świadczenie usługi powszechnej lub
2) określonego w umowie o świadczenie usługi powszechnej terminu
rozpoczęcia świadczenia tych usług
- za każdy dzień przekroczenia terminu przysługuje użytkownikowi
końcowemu od przedsiębiorcy wyznaczonego odszkodowanie w wysokości 1/30
określonej w umowie miesięcznej opłaty abonamentowej, stosowanej przez
tego przedsiębiorcę za świadczenie usługi powszechnej płatnej okresowo.
M.