  • 31. Data: 2008-11-24 18:51:21
    Temat: Re: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Mon, 24 Nov 2008 08:42:00 -0800 (PST), u...@g...com napisał(a):

    > A to nie mozna nie bc w domu przez 3 miesiace bez wymeldowania????

    Można, ale zakładam (możliwe, że błędnie) że nie chodziło o "niebycie w
    domu przez 3 miesiące" a "przebywanie w miejscu zamieszkania powyżej
    ustawowego czasu".

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 32. Data: 2008-11-24 18:55:06
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 24 Lis, 19:27, Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl> wrote:

    > ok, a zakładając że nie wiedział że będzie oskarżony ?

    żeby być oskarżonym trzeba być przesłuchanym w charakterze
    podejrzanego
    takie rzeczy to się chyba wie

  • 33. Data: 2008-11-24 18:55:32
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

  • 34. Data: 2008-11-24 18:55:52
    Od: "Kamil K." <n...@i...com>

    piotrliwszic pisze:

    > akt oskarżenia został wysłany w jednym z listów od Sądu do Ciebie
    > po za tym prokurator w liście do Ciebie poinformował, Cie do jakiego
    > konkretnego
    > Sądu i wydziału wpłynął akt oskarżenia.

    Chwila, ostatni list jaki dostalem w tej sprawie byl z policji o
    zamknieciu dochodzenia. Nic wiecej do mnie nie dotarlo. Nie mialem
    pojecia ze sprawa sie odbedzie, nie wiedzialem nawet jaki sad mam
    informowac...

  • 35. Data: 2008-11-24 19:02:57
    Od: "Kamil K." <n...@i...com>

    Kamil K. pisze:
> [...]
    > zamknieciu dochodzenia. Nic wiecej do mnie nie dotarlo. Nie mialem
    > pojecia ze sprawa sie odbedzie, nie wiedzialem nawet jaki sad mam

    Jedyne listy jakie otrzymywalem w tej sprawie byly z komendy i dotyczyly
    terminow przesluchan. Po zamknieciu dochodzenia ani prokuratura ani sad
    nie wysylali do mnie listow. Jedynym listem po zamknieciu dochodzenia
    przez policje byl wyrok ktorego nie odebralem. Skad mialem wiedziec o
    obowiazku informowania o wyjezdzie i kogo mialem informowac?

  • 36. Data: 2008-11-24 19:04:28
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 24 Lis, 19:27, Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl> wrote:

    > ok, a zakładając że nie wiedział że będzie oskarżony ?

    można nie wiedzieć kiedy i gdzie wpłynął akt oskarżenia w naszej
    sprawie o ile się nie odbiera listów z Prokuratury

    żeby być oskarżonym trzeba być przesłuchanym w charakterze np. świadka
    a potem podejrzanego bądź od razu
    w charakterze podejrzanego

    moim zdaniem pamięta się takie sytuacje jak przesłuchanie raz na
    policji, a potem na prokuraturze

  • 37. Data: 2008-11-24 19:23:29
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    piotrliwszic wrote:

    > żeby być oskarżonym trzeba być przesłuchanym w charakterze
    > podejrzanego
    > takie rzeczy to się chyba wie

    ok, nie byłem nigdy w takiej sytuacji więc nie wiem, ale dzięki za
    wyjaśnienie.

    Marcin

  • 38. Data: 2008-11-24 19:26:41
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 24 Lis, 20:02, "Kamil K." <n...@i...com> wrote:
    > Kamil K. pisze:
    >Jedynym listem po zamknieciu dochodzenia
    > przez policje byl wyrok ktorego nie odebralem. Skad mialem wiedziec o
    > obowiazku informowania o wyjezdzie i kogo mialem informowac?

    i wszystko jest prawidłowo,

    nie można stworzyć aktu oskarżenia bez zamknięcia dochodzenia
    akt oskarżenia jest podsumowaniem zebranego materiału w dochodzeniu

    Art. 331. (253) § 1. W ciągu 14 dni od daty zamknięcia śledztwa albo
    od otrzymania aktu oskarżenia sporządzonego przez Policję w
    dochodzeniu, prokurator sporządza akt oskarżenia lub zatwierdza akt
    oskarżenia sporządzony przez Policję w dochodzeniu i wnosi go do sądu
    albo sam wydaje postanowienie o umorzeniu, o zawieszeniu albo o
    uzupełnieniu śledztwa lub dochodzenia.
    § 2. Organ, o którym mowa w art. 325d, może wnieść akt oskarżenia
    bezpośrednio do sądu, chyba że prokurator postanowi inaczej.
    § 3. Jeżeli podejrzany jest tymczasowo aresztowany, termin wymieniony
    w § 1 wynosi 7 dni.
    § 4. W sprawie, w której wobec podejrzanego stosowane jest tymczasowe
    aresztowanie, akt oskarżenia należy wnieść nie później niż 14 dni
    przed upływem dotychczas określonego terminu stosowania tego środka.

  • 39. Data: 2008-11-24 19:27:35
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 24 Lis, 20:23, Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl> wrote:

    > ok, nie byłem nigdy w takiej sytuacji więc nie wiem, ale dzięki za
    > wyjaśnienie.
    >
    > Marcin

    nie ma sprawy :) większość osób nie była w takiej sytuacji :)

  • 40. Data: 2008-11-24 19:35:34
    Od: "Kamil K." <n...@i...com>

    piotrliwszic pisze:

    > i wszystko jest prawidłowo,

    No ale wczesniej pisales ze prokurator powinien mnie poinformowac do
    jakiego sadu wplynal wniosek. Ja takiej informacji nie dostalem...