  • 11. Data: 2008-11-24 17:17:41
    Temat: Re: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Od: "Kamil K." <n...@i...com>

    piotrliwszic pisze:

    > zamiast się denerwować warto zrozumieć sytuacje,
    > nie ma prawnej możliwości przywrócenia terminu do odwołania
    >
    > warto poczytać Kodeks postępowania karnego:

    Tobie tez radze poczytac zamiast pisac glupoty:
    art. 126 § 1 kpk

  • 12. Data: 2008-11-24 17:29:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kamil K. pisze:

    > Wiem ze dostalem ale to nie zmienia faktu ze kurde prawo jest bez
    > sensu!!

    Zgłoś się do swojej byłej szkoły i złóż skargę że nie nauczyli cię
    czytać ze zrozumieniem.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 13. Data: 2008-11-24 17:30:40
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Kamil K." <n...@i...com> napisał w wiadomości

    > Tobie tez radze poczytac zamiast pisac glupoty:
    > art. 126 § 1 kpk

    " Z przyczyn od strony niezależnych" ?

  • 14. Data: 2008-11-24 17:31:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł Ubysz pisze:

    > " Z przyczyn od strony niezależnych" ?

    Twierdzenie, że głupota jest okolicznością niezależną od strony nie
    utrzyma się :)

  • 15. Data: 2008-11-24 17:31:59
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "PN" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że nie zgadzasz się z moją wypowiedzią. Masz jakiś argument na
    > uzasadnienie powyższego?

    Haaahaaa....buuuaaahaaaaa....

    Gdzie ja napisalem, ze sie nie zgadzam ?

  • 16. Data: 2008-11-24 17:33:01
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > Twierdzenie, że głupota jest okolicznością niezależną od strony nie
    > utrzyma się :)

    Pozwólmy mu miec nadzieję....

  • 17. Data: 2008-11-24 17:36:33
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 24 Lis, 18:17, "Kamil K." <n...@i...com> wrote:

    > Tobie tez radze poczytac zamiast pisac glupoty:
    > art. 126 § 1 kpk

    nie widzę jakiegokolwiek powodu, abyś podchodził pod paragraf 1 tego
    artykułu
    jeżeli wiedziałeś, że ktoś o coś Cię oskarżył to na jakiej podstawie
    wnosisz, że nie dotrzymanie
    terminu powstało z przyczyn niezależnych ?

    po za tym zostałeś pouczony o 75 tak jak już kolega wspominał wyżej

    po tym, jak odebrałeś akt oskarżenia, trzeba było zdawać sobie
    świadomość z tego, że
    rozprawa prędzej czy później się odbędzie, a więc zgodnie z art. 75
    trzeba było napisać do Sądu
    proste pismo o wyjeździe.

  • 18. Data: 2008-11-24 17:44:12
    Od: "Kamil K." <n...@i...com>

    Paweł Ubysz pisze:

    > " Z przyczyn od strony niezależnych" ?

    Czyli co? szpital albo smierc to przyczyny ode mnie niezalezne? A to ze
    musialem wyjechac do pracy zarobkowej to nie powod? Mialem siedziec na
    dupie i czekac kiedy sad sie odezwie?

  • 19. Data: 2008-11-24 17:46:28
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > Czyli co? szpital albo smierc to przyczyny ode mnie niezalezne? A to ze
    > musialem wyjechac do pracy zarobkowej to nie powod? Mialem siedziec na
    > dupie i czekac kiedy sad sie odezwie?

    Nie chcesz rozumieć to i nie musisz. Ale za to sie płaci - jak Ty teraz.

  • 20. Data: 2008-11-24 17:51:10
    Od: "Kamil K." <n...@i...com>

    Paweł Ubysz pisze:

    > Nie chcesz rozumieć to i nie musisz. Ale za to sie płaci - jak Ty teraz.

    Czyli wg Was dalsze odwoływanie się w tej sprawie nie ma sensu?