  • 81. Data: 2008-12-15 20:12:34
    Temat: Re: Co sądzicie o wyroku dla Ziobry?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...pl> napisał

    > mam wikecej niz dwie szare komórki, wystarczy?:O)

    Trzy? Nie wystarczy.

    > a kto niby jest ministrem sprawiedliwości?
    > jaka to niby ekipa rządzi?
    > chyba ze uważasz że oni tam naprawdę nic nie robią?:O)

    Masz jakieś dane na temat wpływania przez ministra
    na orzeczenia sądów? Ale tak konkretnie, nie insynuacje
    tylko fakty?
    AFAIK nawet zeru tego nie zarzucano, znane były tylko fakty
    dotyczące jego nacisków na prokuratorów, ale to jednak nie to
    samo co dyktowanie wyroków.

  • 82. Data: 2008-12-15 20:13:16
    Od: i...@g...com

    On 15 Gru, 20:49, Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Widać był za bardzo przekonany o swojej wygranej i zaniedbał rutynowo
    > zalecanej zahaczającej o paranoje ostrożności procesowej.
    >
    > Uczta się ludziska na cudzych błędach, wtedy nauka wychodzi *taniej* :-)

    czy zwracał na koszty nie wiadomo, faktem jest że powinien.

    I wszystko by wygladało w porządku, gdyby nie dzisiejszy komunikat
    tego SA, który stwierdził, że koszty nie miały tu żadnego znaczenia,
    były rzeczą wtórną.
    Nawet jeśli Z. popełnił błąd i nie zwrócił uwagi na koszty to po tym
    komunikacie ma droge otwartą do kasacji.

    dygresja: czy przypadkiem SA nie powinien zwrócić uwagi samemu na
    koszty {pomijam już ten skłąd, który stwierdził w komunikacie, że
    koszty go nie interesuja} skoro orzeka o emisji ogłoszeń to powinien
    znać okoliczności takiej emisji, a Z. miał prawo nie wiedzieć jakie są
    koszty, albo sadzić, że oświadczenie jest bezpłatne lub tanie. To
    jednak sąd zadecydował o emisji i powinny być mu znane okoliczności z
    taka emisją związane.

  • 83. Data: 2008-12-15 21:04:08
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Alek pisze:
    > Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> napisał

    > Nie wiem, ale zapewne powód tego właśnie zażądał a pozwany
    > nie zaoponował. Przynajmniej w trakcie procesu, bo teraz to
    > kwiczy, ale juz za późno.

    To był elementarny zarzut procesowy i apelacyjny (elementarny - nie
    znaczy, ze zawsze skuteczny) Przeprosiny, jako naprawienie krzywdy, czy
    też raczej jako usuniecie skutków naruszenia dóbr powoda powinny być
    adekwatne do naruszenia. Tu należało poddać ocenie sądu, czy koszt
    żądanych przeprosin jest adekwatny. Nie zrobił tego, no to co miał sad
    zrobić - miarkować żądanie pozwu z urzędu? Mógł, ale nie musiał. Pozwany
    winien sam o to wnosić

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 84. Data: 2008-12-15 21:17:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail i...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > koszty, albo sadzić, że oświadczenie jest bezpłatne lub tanie. To
    > jednak sąd zadecydował o emisji i powinny być mu znane okoliczności z

    mnie zastanawia cos innego - czy nawet te 300.000 to az tak duzo akurat dla
    pana Ziobro?
    http://www.sejm.gov.pl/poslowie/posel6/452.htm
    pawie 200.000 dostał jako minister.
    Odziedziczony ogromny majątek.
    To ile byłoby odpowiednią kara, biorąc pod uwagę całkoształ czyli np. to,
    co sie działo po tych sowach z cała transplantologia w Polsce.
    P.S. Zadziwia mnie niechlujna forma oświadczenia majątkowego - wszyscy
    posłowie składają to w takiej formie?

    "Wiarą można manipulować. Tylko
    wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert

  • 85. Data: 2008-12-15 21:29:58
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 15 Dec 2008 21:17:02 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > To ile byłoby odpowiednią kara, biorąc pod uwagę całkoształ czyli np. to,
    > co sie działo po tych sowach z cała transplantologia w Polsce.

    A co sie dzialo? Przestali ukatrupiac beztrosko tylu pacjentow, co
    wczesniej?

  • 86. Data: 2008-12-15 22:32:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A co sie dzialo? Przestali ukatrupiac beztrosko tylu pacjentow, co
    > wczesniej?

    tak, dokładnie to miałem na mysli. Na szczescie przestali ukatrupiac
    biednych pacjentów. Jeszcze kilka takich sytuacji i ta zbrodnicza dziedzina
    tfu "medycyny" pod nazwa transplantologia w koncu przestanie istniec!

    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją
    liczyć i tych, którzy nie umieją." Aneta Baran

  • 87. Data: 2008-12-16 08:20:07
    Od: manix <c...@w...eu>

    On 15 Gru, 20:40, Artur <s...@r...pbz> wrote:

> [...]
    > Czy może raczej przedmiotem przewodu sądowego było konkretne stwierdzenie
    > czegoś przez b. ministra sprawiedliwości?
    > Skupmy się na meritum sprawy a nie na "całokształcie" bo za chwilę
    > dojdziemy że np. winni są rolnicy/górnicy/nauczyciele  ;)
    >
    > --
    > DFI Lanparty UT Ultra-D | AMD64 3200+ 2000@2650MHz (1.55V+104% 10x265)
    > Patriot XBLK+ 2x512MB CL2-3-3-5 1T (265MHz) | LITE-ON DVDRW SOHW-1673S
    > MSI NX 7800GT 400/1000@485/1170 - 256MB DDR3 256bit | PCI-E x16
    > ST3160827AS - Barracuda 7200.7 SATA NCQ 160827 - S-ATA150 - 160GB

    Uważam, że nasze prawo jest bardzo nie doskonałe, przestępcy powinni
    udowodnić swoją niewinność a nie na odwrót to jedna sprawa, druga to
    taka,że aby wnosić o ukaranie osoby pomawiającej, najpierw trzeba
    zostać uniewinnionym prawomocnym wyrokiem z danej sprawy. Jeśli w
    sprawie lekarza wciąż toczy się postępowanie i przedstawiono mu około
    50 poważnych zarzutów to według prawa najpierw powinien zakończyć się
    jego proces z uniewinnieniem a następnie ten lekarz może wnieść sprawę
    o pomówienie czy też oskarżenie jego osoby żądając zadośćuczynienia.
    Tu nie chodzi o zajmowanie się klikami tu nawet nie powinno być sprawy
    przeciwko panu Z.
    Natomiast w swoim stwierdzeniu pan Z. nikogo nie oskarżył, tylko na
    podstawie oceny prokuratorskiej z otrzymanych dowodów w sprawie
    lekarza stwierdził, że zajmując to właśnie stanowisko będzie trzymał
    się swojej funkcji i nie dopuści aby takie sytuacje nie powtórzyły się
    w przyszłości.
    Nie wiem, czy ktoś z piszących miał kiedykolwiek styczność z organami
    sprawiedliwość?
    Jeśli tak, to powinien wiedzieć, że prokurator z racji wykonywanego
    zawodu nic innego nie robi tylko przedstawia dowody i dokonuje
    oskarżenia, bardzo często zanim jeszcze oskarżony a dla mnie pomówiony
    człowiek zacznie się bronić nie mówiąc już o zakończeniu procesu
    wyrokiem uniewinniającym.
    Zapraszam chętnych na dowolną sprawę sądową do prawdziwego sądu, nie
    tego co pokazują w telewizji.
    Wstęp jest wolny dla wszystkich, proszę siąść i obserwować a
    zobaczycie jak to naprawdę wygląda, że nie wspomnę jak zachowują się
    prokuratorzy i niektórzy adwokaci przed rozprawą.
    To co się dzieje z panem Z. to ewidentna zemsta i to nie do końca
    zgodna, nawet z naszym kulejącym prawem.
    Ludzi jest bardzo łatwo nastawić na każdego i to udaje się wszystkim
    tym, którzy mają większy dostęp do mediów.
    Pozdrawiam wszystkich.

  • 88. Data: 2008-12-16 10:31:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    manix pisze:

    > Uważam, że nasze prawo jest bardzo nie doskonałe, przestępcy powinni
    > udowodnić swoją niewinność a nie na odwrót to jedna sprawa, druga to

    Ukradłeś mi 1000 złotych! A teraz udowodnij, złodzieju, że jesteś
    niewinny! ;->

    Czaisz czaczę?

  • 89. Data: 2008-12-16 20:08:45
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 16 Dec 2008 00:20:07 -0800 (PST), manix napisał(a):

    > przestępcy powinni udowodnić swoją niewinność a nie na odwrót

    Kiedy otrzymuje się "status przestępcy"?
    Pozostałą kwestię , doskonale pokazał Ci A. Lawa.

    > druga to taka,że aby wnosić o ukaranie osoby pomawiającej,
    > najpierw trzeba zostać uniewinnionym prawomocnym wyrokiem z danej
    > sprawy.

    A gdzie masz "sprawę" przeciwko dr. G o zabójstwo?

    > Jeśli w sprawie lekarza wciąż toczy się postępowanie i przedstawiono
    > mu około 50 poważnych zarzutów to według prawa najpierw powinien
    > zakończyć się jego proces z uniewinnieniem

    Przedmiotowa sprawa nie dotyczyła zadośćuczynienia za teksty o korupcji,
    tylko o "już nigdy więcej ten człowiek nie pozbawi innego życia".

    > [...] tu nawet nie powinno być sprawy przeciwko panu Z.

    Ty chyba dopiero co pojawiłeś się na planecie zwanej Ziemią :)

    > Natomiast w swoim stwierdzeniu pan Z. nikogo nie oskarżył, tylko na
    > podstawie oceny prokuratorskiej z otrzymanych dowodów w sprawie
    > lekarza stwierdził,

    I właśnie tego nie miał prawa robić.

    > że zajmując to właśnie stanowisko będzie trzymał
    > się swojej funkcji i nie dopuści aby takie sytuacje nie powtórzyły się
    > w przyszłości.

    Mylisz ze sobą "wątki". Te tezy dotyczyły innego "epizodu" i nie za to
    został orzeczony wyrok przeciwko min. Z.

    > Nie wiem, czy ktoś z piszących miał kiedykolwiek styczność z organami
    > sprawiedliwość?

    Ty może i miałeś, ale chyba po złej stronie ;)

    > Jeśli tak, to powinien wiedzieć, że prokurator z racji wykonywanego
    > zawodu nic innego nie robi tylko przedstawia dowody i dokonuje
    > oskarżenia

    Z jednym małym ale. Oskarża i owszem - ale przed obliczem Wysokiego Sądu a
    nie przed setkami mikrofonów i kamer.

    > Zapraszam chętnych na dowolną sprawę sądową do prawdziwego sądu, nie
    > tego co pokazują w telewizji.

    Dobra, dobra - nie kozakuj już, tylko obejrzyj sobie parę odcinków "Anny
    Marii W." :)))
    Być może załapiesz o co biega w "oskarżeniu" :)

    > To co się dzieje z panem Z. to ewidentna zemsta i to nie do końca
    > zgodna, nawet z naszym kulejącym prawem.

    Kolejny nawiedzony ... katastrofa, totalna katastrofa.

    > Ludzi jest bardzo łatwo nastawić na każdego i to udaje się wszystkim
    > tym, którzy mają większy dostęp do mediów.

    I to się udało "komuś" z Tobą. Szkoda tylko że Twoje tezy nie mają za wiele
    wspólnego ani ze zdrową logiką, ani z prawem.

  • 90. Data: 2008-12-16 23:17:34
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Alek" napisał:
    > Masz jakieś dane na temat wpływania przez ministra
    > na orzeczenia sądów? Ale tak konkretnie, nie insynuacje
    > tylko fakty?

    kazdy zna fakty:O)
    ten nieudolny medyk G pozbawia życia przynajmniej jednego człowieka przez
    zaszycie mu w sercu szmaty za co powionien siedzieć a co sie dzieje?
    prokurator który chciał go wsadzic teraz to jego chcą wsadzić:O(

    bohaterscy polscy żołnierze nadstawiajacy własne dupska za cudze tłuste
    dupska powciskane w cieplutkie fotele, walczący z talibami zostają
    oskarzenie za to ze nie dosć ze się bronili przed ostrzałęm to jeszcze za to
    ze ostrzelali terrorystów, to są fakty:O(

    kolejny fakt to taki że minister sprawiedliwosci ma opbnowiazek sprawowania
    kontroli nad wymiarem sprawiedliwosci a ekipa rtządzaca powołuje tego
    mionistra i też powinna sprawować nad nim, kontrolę:O)

    oczywiste ogulnodostępne fakty do ciebie nie przemawiają czy trzeba się
    posłużyc jakąś wymyslną teoria spiskową?:O)