  • 51. Data: 2008-12-14 15:50:10
    Temat: Re: Co sądzicie o wyroku dla Ziobry?
    Od: manix <c...@w...eu>

    On 12 Gru, 21:28, i...@g...com wrote
    > Ma opublikować ogłoszenia w stacjach TV po głównych wiadomościach -
    > koszt szacunkowo 300-500 tys.
    >
    > więcej niż jego majątek (mieszkanie i pieniądze).
    >
    > czy ma droge odwoławczą (UE)?
    > moim zdaniem wyrok niesprawiedliwy, bo oplacenie ogłoszeń przerasta
    > dorebek życia.
    >
    > Pzdr,

    Witam wszystkich myślę, że ta dyskusja jest całkiem zbędna bo
    przeprosiny tak kosztowne musiało by zapłacić zbyt wielu ludzi w
    naszym kraju.
    W ciągu kilku ostatnich lat ludzie na wysokich stanowiskach nagminnie
    niszczą sobie reputację wzajemnie, zniesławiają się w ten czy inny
    sposób i to tylko z braku własnej kultury bez jakichkolwiek przesłanek
    czy też podejrzeń i to samo dotyczy się czy dana osoba czuje się winna
    ( lub obrażona ) i czy podejmie sama lub w zespole odpowiednie
    działania prawne.
    Skoro do tej pory nikt nie był tak karany a nierzadko w ogóle nie
    poniósł żadnej kary, to ten wyrok pozostaje tylko do własnej oceny
    stanu naszego prawa.
    Jeśli zaś chodzi o środowisko lekarskie to dawno prawo powinno
    konkretnie definiować czym jest łapówkarstwo a akty wdzięczności sami
    lekarze powinni je odrzucać aby mieć szacunek do samego siebie.
    Osobiście znam ośrodki medyczne gdzie lekarze pracują bez tego typu
    aktów wdzięczności za zwykłą pensję a pacjenci wcale nie mają im tego
    za złe.
    Słyszałem też o innym ośrodku medycznym gdzie lekarz przyjmował taką
    wdzięczność od rodziny pacjenta który już zmarł w zamian za dalszą
    dobrą opiekę.
    Myślę, że pan Ziobro w tym czasie stojąc na straży prawa i każdego
    obywatela miał prawo użyć takiego stwierdzenia w stosunku do człowieka
    na którym wciąż spoczywa wiele konkretnych zarzutów prawnych i od
    którego mogło zależeć życie wielu ludzi.
    Ta kara choć niektórzy mówią, że to nie kara jest tylko dowodem na to
    jak można zniszczyć każdego jeśli się tego chce interpretując prawo
    według własnego uznania i jest to zgodne z prawem według zasady "
    Dajcie mi człowieka a ja mu znajdę paragraf ".
    Jest też inna zasada, " Jeśli wejdziesz między wrony musisz krakać tak
    jak one ", o tej drugiej pan Ziobro zapomniał.

  • 52. Data: 2008-12-14 20:43:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > Za to co zrobił - będąc ministrem i mając dostęp do mediów świadomie
    > oskarżył lekarza o zabijanie pacjentów - powinien zostać zrujnowany do cna.

    Jeśli już to pomówił. To po pierwsze.

    Po drugie ściśle formalnie to nawet nie pomówił, bo zdanie było
    sformułowane tak, że ów lekarz w przyszłości nikogo nie zabije - ściśle
    rzecz biorąc zdanie to nie implikuje, że kogoś zabił w przeszłości, a co
    sobie ktoś dopowiada, to jego prywatna sprawa.

    > Przed 1945 straciłby życie w pojedynku po takim numerze.

    ROTFL

  • 53. Data: 2008-12-14 21:07:37
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

> [...]
    > ściśle
    > rzecz biorąc zdanie to nie implikuje, że kogoś zabił w przeszłości,

    "nigdy więcej"
    ^^^^^^

    > a co sobie ktoś dopowiada, to jego prywatna sprawa.

    Nie rób z tata wariata, sens tamtej wypowiedzi był jednoznaczny.

  • 54. Data: 2008-12-14 21:18:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:
    > A przenoszenie na sale operacyjna i odlaczanie aparatury, to co jest?
    > To, ze lekarze sie wzajemnie kryja, nie oznacza, ze maja czyste sumienie.
    > jelsi tak myslisz, tos frajer.

    Czyli uważasz, że lekarze świadomie zabijają pacjentów, a nie ich leczą?
    Jeśli nie to jak sam powiedziałeś - też jesteś frajer :)

    > Slyszalem, ze Ziobro zajal kiedys 5 miejsce w mistrzostwach IPSC, wiec skad
    > wiesz czy to on by stracil?

    Co innego strzelać do tarczy a co innego w pojedynku.
    Jak chcesz się przekonać jak emocje niszczą celność i krępują ruchy
    to zapraszam na http://www.cyfrowa.tv/teleturniej

    > Proponuje od razu 70 miliardow dolarow. To przeciez taki uczciwy czlowiek.
    > A prawie 50 zarzutow, w tym o gwalt i przemoc wzielo sie z powietrza...

    To, że ktoś może być przestępcą nie oznacza, że inni mogą popełniać
    przestępstwa przeciw niemu. Zgadza się?

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 55. Data: 2008-12-14 21:21:06
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

> [...]
    > ściśle rzecz biorąc zdanie to nie implikuje, że kogoś zabił w
    > przeszłości, a co sobie ktoś dopowiada, to jego prywatna sprawa.

    Powiem to inaczej: Każdemu całowiekowi a nawet politykowi może się
    zdarzyć czasem coś "chlapnąć językiem". To co z czynu Ziobry zrobiło
    coś zasługującego moim zdaniem na taką karę to brak wycofania się,
    sprostowania lub doprecyzowania w miarę szybko po tej konferencji
    (dzień lub dwa) i twardy upór w długotrwałym podtrzymywaniu
    wygłoszonego być może pod wpływem emocji i/lub chwili twierdzenia.

    Pomylić się to jedno. Uporczywie i długotrwale trwać w błędzie to już
    zupełnie co innego.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Na przykład... to nie dowód.

  • 56. Data: 2008-12-14 21:23:10
    Od: Arek <a...@e...net>

  • 57. Data: 2008-12-14 21:24:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Jeśli już to pomówił. To po pierwsze.

    Pomówić to może świadek, a on oskarżył.
    I to będąc najwyższym najwyższym przedstawicielem organu
    mającego w nazwie SPRAWIEDLIWOŚĆ - ministrem SPRAWIEDLIWOŚCI.

    Myślę, że spoglądnięcie co to słowo oznacza pomogłoby bardzo
    w ocenie skali przestępstwa popełnionego przez Ziobrę.

    > Po drugie ściśle formalnie to nawet nie pomówił, bo zdanie było
    [..]

    Już Ci zwrócono uwagę, dlaczego pomówił, więc się nie będę powtarzał.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 58. Data: 2008-12-14 21:25:26
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 14-12-2008 o 22:18:51 Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > To, że ktoś może być przestępcą nie oznacza, że inni mogą popełniać
    > przestępstwa przeciw niemu. Zgadza się?

    Dobrą ilustracją jest wyrok przeciw Wiśniewskiemu - zakosił piosenkę
    jakiemuś killerowi a killer go skillował - sądownie.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 59. Data: 2008-12-14 21:25:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Adam Filip napisał:
    [..]
    > Pomylić się to jedno. Uporczywie i długotrwale trwać w błędzie to już
    > zupełnie co innego.

    Święte słowa!
    To samo powiedziałem w innej dyskusji - w każdej chwili mógł przeprosić
    i nawet dogadać się z pokrzywdzonym.
    Tylko, że nie chciał.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 60. Data: 2008-12-14 22:02:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > "nigdy więcej"
    > ^^^^^^

    Ach...

    > Nie rób z tata wariata, sens tamtej wypowiedzi był jednoznaczny.

    Dobry rzecznik by odkręcił ;)