  • 31. Data: 2007-06-30 09:55:25
    Temat: Re: Co sądzicie o nowych kompetencjach policji?
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Tak, tak - wyciagnales na spotkanie dziecko sasiada i chciales zrobic
    > mala orgietke. Czyli dzieki proweokacji policjant nie tylko zlapal
    > pedofila, ale udaremnil przestepstwo.

    Chłopak chciał się spotkać z nieznajomą, ale poprosił o odprowadzenie na
    miejsce na wypadek gdyby na spotkaniu pojawił się ktoś inny, np. jakiś
    dresiarz, który podał się za dziewczynę, a przyszedł na spotkanie, żeby skroić
    młodego-ciekawe jak udowodniliby, że to nieprawda.

    Wracając do zasadniczej sprawy-moim zdaniem te prowokacje policyjne to będzie
    jeden wielki pic na wodę choćby z jednego powodu-za bardzo będą rzucać się w
    oczy, taki policjant swoimi próbami prowokowania innych ludzi od razu się
    zdemaskuje. Wiem, że teraz małolaty bardzo wcześnie próbują bawić się w
    dorosłość, ale bez przesady-większość dziewczyn w wieku ok. 13-14 lat raczej
    nie proponuje nikomu wysyłania swoich rozbieranych zdjęć, dlatego też już sama
    taka propozycja zdradzi policjanta-prowokatora. Według mnie podszywanie się pod
    małolaty w zupełności wystarczało-prawdziwy pedofil prędzej czy później uległby
    pokusie i próbowałby się z taką umówić. Sztuczne naganianie "klientów" przez
    gliniarzy wprowadzi tylko zamęt, w ogóle nie umiem dostrzec przewagi tego
    rozwiązania nad dotychczasowym.

  • 32. Data: 2007-06-30 10:04:04
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Zastanawia mnie jedno - jesli nie dochodzi do wymiany zdjec a mamy do
    > czynienia jedynie ze "swinska" rozmowa, proponowaniem spotkania itp. to...
    > przeciez podrywanie policjanta, nawet na sluzbie, przestepstwem nie jest.
    > Ja, zakladajac, ze po drugiej stronie kabla siedzi funkcjonariusz bawiacy
    > sie w mala dziewczynke, najchetniej bym takiemu policjantowi sciemnial. No
    > bo taki duzy, a udaje 12-letniego Krzysia.
    >
    > To przeciez chore, zeby nazywac pedofilem czlowieka, ktory podrywa
    > 40-letniego funkcjonariusza... tym bardziej skazywac go za to.

    No właśnie, pojawiają się tu jeszcze dwa problemy.

    Po pierwsze: ktoś się umawia z taką "Anią 12" będącą w rezultacie
    posterunkowym "Waldkiem 45", więc ani w trakcie rozmowy nie flirtuje z małym
    dzieckiem, ani z takowym się nie spotka. Jak więc można go skazać za jakieś
    czyny lubieżne względem osoby małoletniej? :)

    Po drugie: co jeśli na takie spotkanie z 13-latką naprawdę umówi się i
    przyjdzie jakiś 13-latek i na miejscu spotka policję? Chyba troszkę dziwne to
    będzie.

  • 33. Data: 2007-06-30 10:27:12
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 30-06-2007 o 11:18:35 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > przypisza usilowanie nieudolne.

    Policjantowi? ;) Usilowal sie podszyc pod nastolatke - nieudolnie.
    Przeciez on nic nie usilowal. On wiedzial, ze osoba po drugiej stronie to
    pelnoletni policjant. I co? Przeciez to calkowicie zgodne z prawem bylo.

    > w ogole nazwanie pedofilem czlowieka popeliajacego przestepstwa na
    > amloletnich ponizej 15 roku jest naduzyciem, kazdy przypadek trzeab
    > analizowac a nie uogolniac.

    Gneralnie, udowodnienie pedofilii jest praktycznie niewykonalne. Jedynie
    przyznanie sie pedofila do swoich sklonnosci seksualnych wchodzi w gre.
    Dopuszczanie sie czynow pedofilnych nie musi swiadczyc o pedofilii.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 34. Data: 2007-06-30 10:31:47
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 30-06-2007 o 11:55:25 Piotrek <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > będzie jeden wielki pic na wodę choćby z jednego powodu-za bardzo
    > będą rzucać się w oczy, taki policjant swoimi próbami prowokowania

    Niektore prowokacje sie udaja. Sam mialem w wakacje robic za "nieletniego"
    - chodzic od jednego monopolowego do drugiego i sprawdzac czy mnie
    wylegitymuja.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 35. Data: 2007-06-30 10:59:05
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał(a):

    > Policjantowi? ;)

    nie, temu co sie umowil z policjantem ludzac sie ze to 12 latka.

    > On wiedzial, ze osoba po drugiej stronie
    > to pelnoletni policjant. I co? Przeciez to calkowicie zgodne z prawem bylo.

    i sadzisz ze ktos mu uwierzy?

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 36. Data: 2007-06-30 12:52:35
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 30-06-2007 o 12:59:05 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > nie, temu co sie umowil z policjantem ludzac sie ze to 12 latka.

    Ale on mialswiadomosc, ze umawia sie z policjantem. Jest policjantofilem,
    pociagaja go faceci w mundurach.

    > i sadzisz ze ktos mu uwierzy?

    Powinien. Jesli jego argumentacja jest dobra. Jesli nie, to moze to
    jedynie swiadczyc o tym jak bardzo popaprane mamy panstwo. Rownie dobrze
    policjant moglby chodzic po ulicy z peruka na glowie i w spodniczce.
    Zaczepialby przechodniow, namawiajac na wypad do baru na piwo. Jaki bylby
    efekt? Ten kto sie zgodzi odpowiadalby za upijanie nieletniej oraz
    sklonnosci pedofilne.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 37. Data: 2007-06-30 13:21:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Sadzę, ze potem ustali się tych innych 12-to latków, z którymi się umawiał
    i na tej podstawie zostanie przedstawiony zarzut. Działania policjanta będą
    miały tylko na celu umówienie się w celu ujęcia właściwej osoby. Trudno
    pozyskiwać agentów wśród dzieci w tym celu. A ustalenie osoby nadającej
    komunikatorem czy wysyłającej maile nie zawsze jest możliwe w sposób
    jednoznaczny.