  • 1. Data: 2007-06-29 09:47:26
    Temat: Co sądzicie o nowych kompetencjach policji?
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1562827,11,item.html

    Nie żebym bronił zboczeńców, ale czy takie wpuszczanie ludzi w maliny nie jest
    przegięciem? Teraz jak tylko wejdę sobie na czat, rzuci się na mnie stado
    gorących 12-latek (czyli policjantów) czekając, aż napiszę coś niewłaściwego?
    Ciekawe czy przynajmniej mundurowi znają prawo i będą się podszywać pod
    małolaty mające nie więcej niż 14 lat czy może pogawędka z jakąkolwiek poniżej
    osiemnastki to już dla nich pedofilia.

  • 2. Data: 2007-06-29 09:54:05
    Temat: Re: Co sądzicie o nowych kompetencjach policji?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotrek napisał:
> [...]
    > małolaty mające nie więcej niż 14 lat czy może pogawędka z jakąkolwiek poniżej

    Taaaa...
    I za chwilę się okaże, że policjanci kręcili pornosy z dziećmi... :(
    Oczywiście w ramach prowokacji, jakżeby inaczej..

    zdegustowany
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2007-06-29 10:12:25
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Piotrek napisał(a):
> [...]
    > małolaty mające nie więcej niż 14 lat czy może pogawędka z jakąkolwiek poniżej

    jezeli z tym 'proponowaniem', czyli podzeganiem to prawda to jest
    przegiecie.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 4. Data: 2007-06-29 10:54:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > jezeli z tym 'proponowaniem', czyli podzeganiem to prawda to jest
    > przegiecie.

    Ciekawe, kiedy pojawi się pierwszy przypadek wzajemnego zatrzymania
    dwóch policjantów, którzy się wzajemnie sprowokują ;->

  • 5. Data: 2007-06-29 11:20:37
    Od: "AdamW" <A...@h...com>

    Mój syn (8 lat) i jego koledzy (8-12lat) poznają się w necie z rówieśnikami,
    piszą ze sobą, mam nadzieję że po drugiej stronie oprócz prawdopodobieństwa
    napotkania zboczonego pedofila nie znajdzie się teraz policjant chętnie
    wyciągający jakieś informację od dzieciaka. Ciekawe też czy taki policjant
    podszywający się pod 8 letnią dziewczynkę i proponujący memu synowi np.
    pocałunek - czy to nie jest już pedofilia z jego strony? - bo ja rozumiem
    że ci policjanci podszyci pod dzieci będą pisać z dziećmi tropiąc rzekomych
    pedofili - ale jak się okaże że piszą z dziećmi?
    Wychodzi na to że teraz na czatach nastolatków będą siedzieć głównie
    podszyci i pedofile i policjanci. Boże uchroń nasze dzieci od tego
    towarzystwa.
    Uchwalać jest łatwo, gorzej jest myśleć...

    PS Proszę naszych posłów by uchwalili żeby cały rok temperatura powietrza
    nie spadała poniżej 19stopni i w dzień świeciło piękne słońce.

  • 6. Data: 2007-06-29 11:26:57
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ciekawe, kiedy pojawi się pierwszy przypadek wzajemnego zatrzymania
    > dwóch policjantów, którzy się wzajemnie sprowokują ;->

    ale powiedz jak mozna kogos zachecac do popelnieia przestepstwa (kogos
    kto moglby tego nigdy nie zrobic gdyby nie zostal zachecony) po to by
    pozniej za to pociagnac go do odpowiedzialnosci. Przeciez to nieludzkie.
    nie jest to przypadkiem sprzeczne z jakimis nadrzednymi przepisami ?
    Ja rozumiem prowokacje w posatci podszycia sie np pod 12 latka i
    prowadzenie rozmow (bez zachecania) w nadziei ze inicjatywa (przekazania
    fotek np) wyjdzie od tego kogos. Wtedy rzeczywiscie mozna mowic o
    wylapywaniu 'pedofilow'.

    p.

  • 7. Data: 2007-06-29 11:28:20
    Od: "r...@y...co.uk" <r...@y...co.uk>

    Piotrek wrote:

> [...]
    > podszywać pod małolaty mające nie więcej niż 14 lat czy może pogawędka z
    > jakąkolwiek poniżej osiemnastki to już dla nich pedofilia.

    Nigdy nie bywam w takich miejscach i kompletnie nie wiem jak wygląda
    proceder pedofilski. Więc może tak trzeba.

    Moje wątpliwości budzi fakt, czy kontrolą będą objęci policjanci wykonujący
    takie czynności. Gdyby jakiś pedofil chciał bezkarnie działać to pewnie
    zatrudnił by się w Policji.

    No chyba, że będą rekrutować w drodze losowania.

    --
    robertp_chamber(at)yahoo(dot)co(dot)uk is spamer
    robertp_chamber(at)yahoo.co.uk is spamer

  • 8. Data: 2007-06-29 11:40:58
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregierz.com>

> [...]
    > małolaty mające nie więcej niż 14 lat czy może pogawędka z jakąkolwiek poniżej

    Zastanów się nad czymś innym
    Jak oni będą szkoleni do tego.
    Samson pomoże?

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 9. Data: 2007-06-29 12:04:02
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Zastanów się nad czymś innym
    > Jak oni będą szkoleni do tego.
    > Samson pomoże?

    A gdyby tak pokonać ich własną bronią? Powiedzmy, że ktoś zastosuje taki trik:
    wejdzie na czat i od razu zagada do niego jakaś 13-latka (naprawdę policjant)
    proponująca swoje rozbierane zdjęcia i spotkanie. Następnie taki ktoś na to
    spotkanie się zgodzi i rzeczywiście pójdzie, ale...razem z jakimś 13-letnim
    chłopakiem (może synem, może synem sąsiada, nieważne, oby tylko wiek mniej
    więcej się zgadzał) jako opiekun, który chce sprawdzić na kogo trafi jego
    podopieczny. Ciekawe jak tłumaczyłby się gliniarz gdyby tak na jego widok
    dzieciak (który przecież przyszedł na spotkanie z 13-letnią dziewczyną, a na
    miejscu spotkał dorosłego gliniarza) rozdarł się na całe gardło: "policjant-
    pedofil!", w miejscu spotkania momentalnie zgromadziłby się tłum gapiów,
    starszy opiekun wszystko by sfilmował, a na dodatek miałby taką posturę, że na
    sam jego widok policjant narobiłby w gacie. Byłaby to chyba ostatnia tego typu
    prowokacja w karierze takiego stróża prawa.

  • 10. Data: 2007-06-29 12:14:33
    Od: "ML" <o...@g...pl>

    > ale powiedz jak mozna kogos zachecac do popelnieia przestepstwa (kogos
    > kto moglby tego nigdy nie zrobic gdyby nie zostal zachecony) po to by
    > pozniej za to pociagnac go do odpowiedzialnosci. Przeciez to nieludzkie.

    Nie. Jeśli jakiejś dorosłej osobie 12-latek składa np. propozycje odbycia
    stosunku seksualnego, to ta osoba powinna odmówić lub po prostu zignorować to.
    Jeśli się na to zgadza, to jej miejsce jest za kratkami, niezależnie od tego,
    od kogo wyszła inicjatywa.
    Jestem przeciwko takim prowokacjom w przypadku lekkich przestępstw lub
    wykroczeń (np. podszyty policjant namawia przechodniów do przechodzenia na
    czerwonym świetle - wtedy mogłoby dojść do paranoi), ale w przypadku ciężkich
    przestępstw nie widzę w tym nic złego.