  • 11. Data: 2011-06-21 17:42:09
    Temat: Re: Co robić po nieprzyjęciu mandatu?
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    Skoro nie przyjmujesz mandatu to chyba wiesz co robisz ... idiotyczne
    pytania zadajesz. Do sądu wal i walcz skoro nie przyjąłeś.
    Ręce opadają :P

    Bassteq

  • 12. Data: 2011-06-21 17:44:52
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-21 19:38, Artur Maśląg pisze:

    > Nowy Einstein ;)

    Kolejny maślak :-P

    JK

  • 13. Data: 2011-06-21 17:48:05
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-21 18:30, Tomasz Pyra pisze:
    [...]

    Najpewniej będzie wyglądało to tak, że SG poinformuje cię, że zamierza
    wystąpić do sądu, jednocześnie poinformuje cię, że odstępuje od
    przesłuchania ciebie w charakterze podejrzanego i prosi o wyjaśnienia na
    piśmie (tak mi przysłali, choć trochę mi to na logikę śmierdzi, bo niby
    jedna ze stron sporu ma przesłuchiwać drugą... ale niech tam). Można
    takie wyjaśnienia złożyć, ale nie trzeba. Sąd przeprowadza postępowanie
    w trybie nakazowym, wydaje wyrok zaocznie i przysyła ci go pocztą do
    domu. Od doręczenia masz ileśtam dni (będzie napisane) na wniesienie
    odwołania od wyroku - wysyła się to do sądu (który wydał ten wyrok) na
    specjalnym formularzu podając wtedy wszystkie argumenty i dowody na
    swoją rację, sąd to rozpatruje i wydaje wyrok na toją korzyść :) Tak to
    wygląda w teorii z tego, co pamiętam - miałem to przechodzić, ale
    uświadomiono mnie wcześniej, że jednak nie mam zupełnie racji :/

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2011-06-21 17:50:17
    Od: Stachu Gdansk <s...@g...com>

    Może na przyszłość najlepiej byłby odpuścić sobie walkę, odpalić te 5
    dyszek i mieć święty spokój?

    Przecież czas spędzony na szukanie rozwiązania obecnej sytuacji, nerwy
    na walkę z idiotami (sorki ale przy przekroczeniu prędkości o 2 km/h to
    idiotyzm wysyłać mandat) mógłbyś spożytkować inaczej.

  • 15. Data: 2011-06-21 17:51:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-21 19:44, JK pisze:

    > Kolejny maślak :-P

    ???

  • 16. Data: 2011-06-21 18:11:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello spp,

    Tuesday, June 21, 2011, 7:38:50 PM, you wrote:

    > Dziwne te 60 km. Jesteś jej pewien?

    Co dziwnego jest w 60km/h? Takie jest ograniczenie prędkości na
    zabudowanym w nocy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2011-06-21 18:18:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz P yra

    > Jak najlepiej zredagować takie pismo? "Po ludzku", czyli zwięźle i
    > treściwie napisać o co chodzi? Czy lepiej wysilić się na język
    > urzędowo-prawniczy wplatając w środku zdania pełne tytuły aktów
    > prawnych, numery dzienników ustaw itp. itd. - wtedy jedno zdanie lubi
    > być bardzo długie i obawiam się czy gdzieś po drodze nie zginie jego
    > sens.

    Nie znam się na postępowaniach mandatowych, ale znam się na ludziach,
    dlatego trzymałbym się najbardziej istotnego argumentu, czyli że jeśli
    urządzenie o dokładności +/- 3 km/h wskazało przekroczenie o 2 km/h, to
    nie jest możliwe stwierdzenie, czy to przekroczenie miało rzeczywiście
    miejsce. Napisałbym to językiem formalnym i wskazał dokładnie źródło tych
    +/- 3 km/h (homologacja, instrukcja urządzenia, nie wiem gdzie to jest).

  • 18. Data: 2011-06-21 18:23:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Stachu,

    Tuesday, June 21, 2011, 7:50:17 PM, you wrote:

> [...]

    > na walkę z idiotami (sorki ale przy przekroczeniu prędkości o 2 km/h to
    > idiotyzm wysyłać mandat) mógłbyś spożytkować inaczej.

    W imię zasad...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2011-06-21 18:28:42
    Od: spp <s...@o...pl>

    > Co dziwnego jest w 60km/h? Takie jest ograniczenie prędkości na
    > zabudowanym w nocy.

    No to teraz podyskutujemy o dokładności czasomierza. :):)

    --
    spp

  • 20. Data: 2011-06-21 18:58:28
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-06-21 19:50, Stachu Gdansk wrote:

> [...]
    > na walkę z idiotami (sorki ale przy przekroczeniu prędkości o 2 km/h to
    > idiotyzm wysyłać mandat) mógłbyś spożytkować inaczej.

    I myslisz ze bedzie to uczciwie zarobiona i nalezna SG kasa?
    Jak zaczna dostawac po dupie w sadach, to moze choc troche sytuacja
    odchyli sie w kierunku normalnosci. Warto to zrobic chocby po to,
    aby moze drugi raz nie miec potrzeby ponoszenia podobnego idiotycznego
    wydatku.

    --

    memento lorem ipsum