  • 151. Data: 2011-06-27 07:15:59
    Temat: Re: Co robi? po nieprzyj?ciu mandatu?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-27 02:36, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > Wcale bym się nie zdziwił, gdyby wiele (większość) Żuków obecnych jeszcze
    > na naszych drogach tak właśnie hamowało ze 100 km/h.

    Widziałem ostatnio jednego i był w stanie przynajmniej zablokować
    przednie koła, co spokojnie go wyhamuje na krótszym dystansie nawet bez
    zawieszenia.

  • 152. Data: 2011-06-27 17:12:18
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Michał" <m...@a...net.pl>

    > To pakuj się w samolot i wyjeżdzaj tam.

    Wiesz co to wzór ?

  • 153. Data: 2011-06-27 17:20:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > ...nie pomijając dania szansy zauważenia przy skrzyżowaniu bez świateł.
    > Chodzi o tych z podporządkowanej.
    > Przecież nie chodzi wyłącznie o stan który JEST (i na który kierowca
    > może zareagować *już*), ale również o stan który BĘDZIE po dojeździe
    > do skrzyżowania.

    A Ty zdajesz sobie sprawę, że ten z podporządkowanej ma ustąpić
    pierwszeństwa ? To znaczy właśnie to, by nie wjechać przed maskę obojętnie
    ile ktoś jedzie po głównej.

  • 154. Data: 2011-06-27 17:22:03
    Temat: Re: Co robić po nieprzyjęciu mandatu?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Co poniektórzy tego właśnie oczekują :)
    > A że tylko od pieszych, to już inna sprawa :P

    Bo nonsensem jest dawać pierwszeństwo na jezdni pieszemu. To właśnie wymaga
    świateł.

  • 155. Data: 2011-06-27 17:22:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-27 19:20, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > A Ty zdajesz sobie sprawę, że ten z podporządkowanej ma ustąpić
    > pierwszeństwa ? To znaczy właśnie to, by nie wjechać przed maskę
    > obojętnie ile ktoś jedzie po głównej.

    Zdaje się, że czytałeś tylko pół PoRD i to takie "giertychowe"
    - mniejsze "pół", by było łatwiej czytać i zaliczyć...

  • 156. Data: 2011-06-27 17:34:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > Aha, czyli ograniczenia są zbędne. Z punktu widzenia jeszcze nie
    > zabitego pieszego jednak mają zasadnicze znaczenie dla jego
    > bezpieczeństwa. Wieszanie po fakcie średnio działa prewencyjnie
    > - na miejsce takiego znajdzie się zawsze kolejny.

    Do zera ?

  • 157. Data: 2011-06-27 18:14:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Sądzisz że Żuk ma 5x dłuższą drogę hamowania niż Ferrari?

    Z jakiej prędkości?
    Zresztą na pewno nie twierdziłbym że jest to niemożliwe.

  • 158. Data: 2011-06-27 18:25:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-27 19:34, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > Do zera ?

    Nie, do Art. 4 PoRD.

  • 159. Data: 2011-06-27 18:28:55
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-27 20:14, Cavallino pisze:

    > Z jakiej prędkości?
    > Zresztą na pewno nie twierdziłbym że jest to niemożliwe.

    z prędkości 70 km/h ;) Klasyczna przelotowa żuka. Obstawiam, że
    przy sprawnych hamulcach w żulu stajesz na pedał, blokujesz
    koła, w ferrarce stajesz, nie blokujesz bo abs działa, i 5 razy
    dłużej nie będzie ... nie będzie nawet 2 razy dłużej.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 160. Data: 2011-06-27 18:32:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > z prędkości 70 km/h ;) Klasyczna przelotowa żuka. Obstawiam, że przy
    > sprawnych hamulcach w żulu stajesz na pedał, blokujesz koła,

    A jaki procent Żuków ma sprawne hamulce?
    I nie tylko hamulce?

    Ja już widziałem takiego co mu w czasie hamowania odjechało koło - na
    dwupasmówce.
    Po prostu oderwało się od mocowania piasty, wewnętrzna część została na
    śrubach, obręcz z oponą pojechała w dal.