  • 11. Data: 2008-03-25 07:30:42
    Temat: Re: Co przeczytać przed założeniem DG?
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Alek napisał:

    > To dość rozległa wiedza a ryzyko błędu i możliwe konsekwencje
    > spore. To trochę tak, jakbyś zapytał "chcę mojemu dziecku zrobić
    > operację zastawki serca, jakie książki powinienem przejrzeć żeby
    > czegoś nie spieprzyć". ;> Jeśli naprawdę jesteś całkiem zielony
    > to może po prostu zdaj się na wiedzę *dobrego* biura rachunkowego
    > a swoją drogą czytaj ustawy, prasę fachową itp. - tak dla ogólnej
    > orientacji, inspiracji itp.
    > Aha, dodatkowym utrudnieniem jest szybkozmienność prawa
    > i rozproszenie regulacji po licznych ustawach, rozporządzeniach
> [...]

    Dokumentację będzie mi prowadziło biuro rachunkowe. Na zatrudnienie
    księgowej na pełen etat na razie mnie nie stać. Natomiast mogą być
    sytuacje, kiedy nie będę miał jak się zapytać księgowej.

    Operacji na sercu uczą na uczelniach medycznych (+ długoletnia praktyka
    w szpitalu). Możesz mi powiedzieć, gdzie uczą biznesu?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik