  • 11. Data: 2014-03-04 16:46:40
    Temat: Re: Co oznacza "kwoty wierzytelności będą traktowane jako przypadające proporcjonalnie" ???
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości

    >Przeczytaj umowę. Z niej wynika, że jako wynagrodzenie dostają 50%
    >wierzytelności.

    Ale jakiej ? Takiej latwo zamienialnej na prawdziwe pieniedze czy
    takiej ze jedni uwazaja ze sie miliony naleza, a drudzy ze zlamany
    grosz nawet nie ..

    >My piszemy o konkretach, czy tak piszesz, dla samego pisania?

    Napisane w umowie darowizna, to podatek sie nalezy. Nie wiem kto teraz
    placi, ale radze sie dowiedziec.

    Ale podtrzymuje swoja pisanine i jak urzad stwierdzi ze od
    wynagrodzenia podatkow jest wiecej, to mysle ze sobie szybko uzmyslowi
    ze to de facto wynagrodzenie i o swoje sie upomni. Ale to juz w
    zasadzie problem adwokata.

    >A natrafił ktoś na merytoryczną analizę zasadności tych roszczeń?

    A po co ? jest sprawa, to sady to bezspornie rozstrzygna :-)

    J.