  • 1. Data: 2006-03-17 08:48:02
    Temat: Co o ty sądzicie? - baza danych tel.
    Od: ...@...c

    Proszę sprawdzcie czy także wasze zastrzeżone numery telefonów są
    ogólnodostępne na stornie :

    http://telefony.arteq.org/

    Nie widze podstawowych informacji jak kto jest administratorem bazy danych
    osobowych ani informacji o jej rejestracji w GIODO. Pomijam pytanie skąd
    one pochodzą.

    --
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-03-17 09:09:34
    Temat: Re: Co o ty sądzicie? - baza danych tel.
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 17 Mar 2006 09:48:02 +0100,
    ...@...c <...@...c> screamed:
> [...]
    > osobowych ani informacji o jej rejestracji w GIODO. Pomijam pytanie skąd

    Pochodzą z "Książki Telefonicznej TP 2003 CD".

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 10:09:09 user up 10918 days, 22:04, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Podobac sie przeczytac ten udokumentowac. -- Netsky

  • 3. Data: 2006-03-17 09:10:21
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    ...@...c napisał(a):

    > Proszę sprawdzcie czy także wasze zastrzeżone numery telefonów są
    > ogólnodostępne na stornie :
    >
    > http://telefony.arteq.org/

    Mój nie został znaleziony a nie jest zastrzeżony. Sprawdziłem jednak
    testowo pewną firmę i faktycznie jest

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-03-17 10:01:15
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 17 Mar 2006 09:09:34 +0000 (UTC), Artur M. Piwko napisał(a):

    > Pochodzą z "Książki Telefonicznej TP 2003 CD".

    chyba nie sądzisz że to coś zmienia?

    --
    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2006-03-17 11:06:05
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 17 Mar 2006 11:01:15 +0100,
    ...@...c <...@...c> screamed:

    > chyba nie sądzisz że to coś zmienia?

    Mnie zmienia bardzo wiele - dopiero teraz doczytałem "Pomijam".
    Swoją drogą - ta baza może być w miarę legalna - jeśli pliki na serwerze
    są oryginalnymi plikami z CD, a dekryptowanie robione jest w locie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:214B ]
    [ 12:05:07 user up 10918 days, 0:00, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I came; I saw; I fucked up.

  • 6. Data: 2006-03-17 12:01:20
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 17 Mar 2006 11:06:05 +0000 (UTC), Artur M. Piwko napisał(a):

> [...]
    > Swoją drogą - ta baza może być w miarę legalna - jeśli pliki na serwerze
    > są oryginalnymi plikami z CD, a dekryptowanie robione jest w locie.

    bez wątpienia - oczywiście wg. ciebie nie przetwarza danych osobowych a
    jedynie "dekryptuje w locie" lub "wykonuje operacje SELECT " :DDDD

    --
    pozdrawiam,

  • 7. Data: 2006-03-17 13:18:45
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 17 Mar 2006 13:01:20 +0100,
    ...@...c <...@...c> screamed:

    > bez wątpienia - oczywiście wg. ciebie nie przetwarza danych osobowych a

    Przetwarzać, przetwarza, ale nie przechowuje. <:

    > jedynie "dekryptuje w locie" lub "wykonuje operacje SELECT " :DDDD

    Trochę inaczej. <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 14:18:22 user up 10918 days, 2:13, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    He who laughs last thinks Slowest! (from Rex Nall)

  • 8. Data: 2006-03-17 15:26:25
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 17 Mar 2006 10:10:21 +0100, *Markus Sprungk*
    <news:1qfmcar8x7uiy.15hexx83plu98$.dlg@40tude.net> napisał(a):

    > Mój nie został znaleziony a nie jest zastrzeżony. Sprawdziłem jednak
    > testowo pewną firmę i faktycznie jest

    Moj zastrzeżony.
    Komunikat jest taki:
    Nic nie znaleziono.
    Możliwe, że dane są zastrzeżone lub szukasz w niewłaściwy sposób.

    --
    Kaja

  • 9. Data: 2006-03-17 15:40:37
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kaja napisał(a):

    > Moj zastrzeżony.
    > Komunikat jest taki:
    > Nic nie znaleziono.
    > Możliwe, że dane są zastrzeżone lub szukasz w niewłaściwy sposób.

    Mam identyczny komunikat :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 10. Data: 2006-03-17 19:42:04
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 17 Mar 2006 16:40:37 +0100, *Markus Sprungk*
    <news:1czwtw92p51sz$.11z7i7oqc89n1$.dlg@40tude.net> napisał(a):

    > Mam identyczny komunikat :)

    Wpisałam numer niezastrzeżony swojej matki i komunikat ten sam.
    Może ta baza jest pusta?

    --
    Kaja