  • 241. Data: 2010-10-07 22:04:18
    Temat: Re: Co nas czeka? Re: (*) zatrzymanie
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 13:24:43 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Dopalacze nikomu nie przynoszą nic dobrego

    Jak to nie? Raczej ich stosowanie sprawia uzytkownikom przyjemnosc, prawda?

    --
    Premier Donald tusk ostrzega Polaków
    http://www.youtube.com/watch?v=JrnhFZilEeg

  • 242. Data: 2010-10-08 05:48:25
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 16:26, RadoslawF pisze:

    > WD40 jest jednocześnie penetratorem i smarem, cocacola może go
    > zastąpić tylko w roli penetratora.

    Smarem? Litości...

  • 243. Data: 2010-10-08 05:48:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 15:00, Olgierd pisze:

    > Twoja odpowiedź jest znakomitym przykładem dyskusji w stylu "każdy widzi,
    > co chce".
    > Nie pytam o alkohol, pytam o zdolność do czynności prawnych, która osobom
    > po 13. roku życia, a przed 18. przysługuje, acz w ograniczonym zakresie.
    > A Ty od razu o alkoholu...

    Głodnemu chleb na myśli ;->

  • 244. Data: 2010-10-08 06:22:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek_P napisa?(a):

    > Hm, gdzie 'zniknąłeś' elektrownie szczytowo-pompowe?

    Ile % energii wytwarzaja w całym systemie?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 245. Data: 2010-10-08 06:34:29
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    > Tu się zasadniczo mogę zgodzić, natomiast nie zmienia to faktu że
    > "legalane" narkotyki tak samo zabijają jak te "nielegalne". Nawet jestem
    > skłonny przyznać, że "maryśka" wydaje się być mniej szkodliwa niż to
    > chemicznie modyfikowane g... Dlatego IMHO należy wszelkimi sposobami
    > zakazać możliwości sprzedawania tego czegoś. Zgadza się, że jak ktoś
    > będzie chciał to i tak kupi. Tyle, że przynajmniej nie będzie prób
    > wciskania że to "legalne więc co ci szkodzi tak po prostu spróbować".

    No ale to najpierw musiałaby być legalna maryśka.

  • 246. Data: 2010-10-08 06:43:37
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RedLite" <s...@o...es>

    > Ile razy ma jeszcze zadawać to pytanie na tej grupie?
    > Czy dokonałeś ekspertyzy, czego dopalacze nie zawierają a czego nie?

    Trzeba było zrobić. Co to ma do tego wszystkie co się ostatnio stało ? Może
    ktoś czegoś zaniechał ?

  • 247. Data: 2010-10-08 06:45:36
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RedLite" <s...@o...es>

    > Nie odpowiedziałeś na moje pytanie skąd wiedza na temat składu chemicznego
    > tego gówna?
    > pomogę ci bo widzę, że nawet na tak prosto postawioną kwestię nie jesteś w
    > stanie skrobnąć pół zdania - dam ci trzy możliwe odpowiedzi
    >
    > a) z opakowania?
    > b) własnoręcznej ekspertyzy chemicznej?
    > c) własnoręcznej ekspertyzy konsumpcyjnej?

    Przecież to kompletnie nie ma znaczenia skoro produkt nie jest do spożycia.
    Tak samo nie bada się tysięcy innych produktów nie do ospożycia.

  • 248. Data: 2010-10-08 06:54:03
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl>

    > Domyślnym przeznaczeniem kleju jest klejenie. Co jest domyślnym
    > przeznaczeniem dopalaczy? Jak napiszesz, że kolekcjonowanie to przestanę
    > Cię traktować poważnie, co nie znaczy, że zaprzestanę odpowiedzi na Twoje
    > posty;)

    A mak domyślnie do czego jest, niepoważny człowieku ?

  • 249. Data: 2010-10-08 07:14:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > A widzialy w ogole kogos zatrutego dopalaczami?

    lekarze twierdza ze tak, przynajmniej ci ktorzy gdzies tam w mediach sie
    wypowiadaja, ale rowniez, jak nie zostanie wyciete, twierdza ze pijanych
    wiecej ;)

  • 250. Data: 2010-10-08 07:16:10
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Nie rozumiesz chyba, ze duzo wiekszym problemem od ilosci szkodliwych
    > substancji w zarowce czy tez urzadzeniu wytwarzajacym swiatlo ale w
    > generowaniu pradu w wymaganej ilosci do zasilenia wszystkich takich
    > zarowek w danej jednostce czasu.

    Co Ty nie powiesz.

    > Jak myslisz ile mln zarowek jest
    > zapalanych w Polsce kazdego dnia? Teraz oszacuj ile wegla mniej trzeba
    > spalic jesli kazda z tych zarowek wymaga chociaz 30% mniej energi?

    Jaki to % ogólnych potrzeb energetycznych gospodarstwa ?