  • 211. Data: 2010-10-07 12:24:22
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 14:02, Tomaszek pisze:

    > Dlaczego Twoje źródła mają być bardziej wiarygodne od innych?

    Od twoich żadnych do wszystkie są wiarygodniejsze ;)

    GUS uznasz za niewiarygodną agencję mojego mrocznego spisku?

    Tu masz mały wyciąg:
    http://www.sciaga.pl/tekst/31101-32-alkoholizm_jako_
    grozna_choroba_spoleczenstwa

    > Bo czytając Twoje posty, doszedłem do wniosku, że przestałeś być dla
    > mnie wiarygodny - oczywiście takie jest moje osobiste odczucie. A
    > przymusu wierzenia Tobie chyba nie ma.

    Bo piszę coś, co jest dla ciebie niewygodne - typowe "komusze" podejście.

  • 212. Data: 2010-10-07 12:25:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 14:05, Tomaszek pisze:

    > Bo Ty tak twierdzisz? A co to wg. Ciebie jest we współczesnym świecie
    > fakt? Podaj definicję uwzględniając oczywiście współczesne realia?

    Twierdzisz, że marihuana czy kokaina nie są pochodzenia naturalnego? ROTFL

    Oto jak daleko może się posunąć ignorowanie rzeczywistości w imię
    kurczowego trzymania się, heh, stanowiska.

    Prawda ciebie w oczy kole, kłamczuszku.

  • 213. Data: 2010-10-07 12:26:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 14:07, Tomaszek pisze:

    > I nie będę miał - nie chce żeby moje dziecko żyło w takim chorym świecie.

    Ufff... Zawsze trochę lepiej dla puli genowej.

  • 214. Data: 2010-10-07 12:37:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-07 12:46, Użytkownik szerszen napisał:

    > alkohol tez sluzy *tylko* i *wylacznie* odurzaniu sie, w wyniku jego
    > przedawkowania rocznie w polsce umiera ponad 1000 osob, czemu zatem z
    > taka gorliwoscia rzad nie prowadzi krucjaty i nie zamyka monopolowych?

    Nie do końca prawda.
    Alkohol wysokoprocentowy służy do czyszczenia i odtłuszczania
    styków. W firmie gdzie kiedyś pracowałem zawsze stała w szafie
    napoczęta flaszka spirytusu.
    A najlepsze były miny ekspedientek jak się w delegacji kupowało
    spirytus na rachunek. :-)

    Pozdrawiam

  • 215. Data: 2010-10-07 12:49:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Alkohol wysokoprocentowy służy do czyszczenia i odtłuszczania
    > styków. W firmie gdzie kiedyś pracowałem zawsze stała w szafie
    > napoczęta flaszka spirytusu.

    tylko dlatego ze eter nie jest tak powszechnie dostepny i duzo bardziej
    niebezpieczny ;)

  • 216. Data: 2010-10-07 12:53:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    > Alkohol wysokoprocentowy służy do czyszczenia i odtłuszczania
    > styków. W firmie gdzie kiedyś pracowałem zawsze stała w szafie

    bo jest najlatwiej dostepny, ale to nie znaczy ze to jego glowne
    zastosowanie, coca cola z powodzeniem zastepuje wd-40, krople zoladkowe i
    stoperan, ale czy to oznacza ze to sa jej glowne zastosowania?

  • 217. Data: 2010-10-07 12:55:39
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:21, Tomaszek pisze:

    > Nie sądzisz że skutki niemycia zębów są znacznie mniejsze niż zażywania
    > dopalaczy? Nie odróżniasz tego? Ja na ten przykład rzadko myję zęby, a
    > to dlatego, że mi się nie psują - takie uwarunkowanie genetyczne ( ojcu
    > też się nie psuły ) Od niemycia zębów niekoniecznie nabawię się ich
    > choroby, po dopalaczach wcześniej czy później trafię do szpitala i będę
    > się leczył za pieniądze obywateli.

    Przemnóż przez liczbę "praktykujących" (dopalacze lub niemycie zębów),
    to koszty się wyrównają.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 218. Data: 2010-10-07 13:00:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 13:41:03 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Jak miałem 14 lat to pierwszy raz piwo wziąłem do ust, a wcale nie byłem
    > "krótko" trzymany. Po prostu nie ciągnęło mnie do tego wcześniej.
    > Zresztą na spróbowaniu się skończyło, następne wypiłem dopiero w wieku
    > 17 lat. Ale teraz czasy inne, wiem...

    Twoja odpowiedź jest znakomitym przykładem dyskusji w stylu "każdy widzi,
    co chce".
    Nie pytam o alkohol, pytam o zdolność do czynności prawnych, która osobom
    po 13. roku życia, a przed 18. przysługuje, acz w ograniczonym zakresie.
    A Ty od razu o alkoholu...

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 219. Data: 2010-10-07 13:01:31
    Temat: Re: Co nas czeka? Re: (*) zatrzymanie
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:24, Tomaszek pisze:

    > Tak, ale to już następny temat. Dlaczego tak bardzo bronisz czegoś
    > złego? Dopalacze nikomu nie przynoszą nic dobrego, ani dorosłym ani
    > gnojkom. Po co to na rynku? To gówno służy do otępiania społeczeństwa.

    Nie bronię dopalaczy! Bronię wolności.
    Jeśli jest popyt - ma prawo pojawić się podaż.
    Jeśli ktoś chce się otruć - jego prawo, jego wybór.
    Jeśli czyjeś dzieci chcą się otruć - to jego (A NIE PAŃSTWA!) problem.
    (Powinien lepiej je wychować).
    Jeśli ktoś potrzebuje raz na tydzień się otępić (ja potrzebuję
    codziennie), to jego sprawa, jego wątroba, jego żona na tym cierpi itd.
    Państwu ch.j do tego.
    Nie nam (Tobie ani mnie) oceniać co jest złe, a co dobre. To zbyt
    subiektywne. Człowiek ma pozostać wolny. Chce się zaćpać - jego wybór.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 220. Data: 2010-10-07 13:06:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SQLwiel napisa?(a):

    [...]

    > Jeśli ktoś chce się otruć - jego prawo, jego wybór.

    To chodzi o dopalacze czy o trucizny?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/