  • 1. Data: 2010-09-22 21:31:38
    Temat: Co myślicie o regulaminie demotów?
    Od: Ciemnogrodzianin <c...@d...tuskoland>

    Co myślicie o regulaminie demotów?

    http://demotywatory.pl/zasady#regulamin

    Wysyłam to też na p.s.p bo to takie "przepisy lokalne" i interesuje mnie
    opinia prawników na ten temat.

    Szczególnie coś, co przeczy samo sobie:

    Combosem nie jest:

    1. Demotywator podwójny - różni się od combosa klasycznego tym, iż
    użytkownik wykorzystał inny demotywator, ale nie dodał do niego jedynie
    opisu, lecz także obrazek. Takie demoty są legalne i nie podlegają karze
    za użytą formę. Demotywatory podwójne powstają w wyniku inspiracji
    demotem pojedynczym, często charakteryzują się celnymi odpowiedziami i
    nadają nowy sens już istniejącym. Jak to śpiewał kiedyś Elvis Presley w
    duecie z Majką Jeżowską - ,,Bo do tanga trzeba dwojga".
    Uwaga! Użycie demotywatora podwójnego do stworzenia kolejnego,
    nosi już cechy combosa aukcyjnego i możesz za takiego otrzymać bana.
    Więc jeśli decydujesz się umieścić demota składającego się trzech lub
    więcej obrazków, podejmujesz ryzyko na własną odpowiedzialność.

    Pozdrawiam, Magda

  • 2. Data: 2010-09-22 21:32:54
    Temat: Re: Co myślicie o regulaminie demotów?
    Od: "Allen W.." <a...@a...pl>

    W dniu 2010-09-22 23:31, Ciemnogrodzianin pisze:
    > Co myślicie o regulaminie demotów?

    Ale pietno czy wazelina?

  • 3. Data: 2010-09-22 21:36:35
    Od: Ciemnogrodzianin <c...@d...tuskoland>

    W dniu 2010-09-22 23:32, Allen W.. pisze:

    > Ale pietno czy wazelina?
    za takie głupoty piętno, trudno sie domyślić?

    Magda

  • 4. Data: 2010-09-22 21:51:57
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 22/09/2010 10:36 PM, Ciemnogrodzianin wrote:

    > za takie głupoty piętno, trudno sie domyślić?
    >
    > Magda

    Magda. Pisz ze zrozumieniem. ;)

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)