  • 21. Data: 2007-07-12 20:25:48
    Temat: Re: Co można zrobić ze złośliwą sąsiadką ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:moeim4-drb.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Sprawdziłem cały dom i ciebie nie znalazłem... Chyba tu nie mieszkasz ;)
    Bo ja chcę mieszkać u mvoicema, a nie u ciebie ;)))

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2007-07-12 20:33:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:pan.2007.07.12.20.00.43@gmail.com mvoicem

    > Nie kombinuj. Popatrz wyżej i odpowiedz na pytanie.

    Sam popatrz. Jak ktoś mieszka w danym lokalu, to właściciel nie może się
    (legalnie) sprzeciwić zameldowaniu.

  • 23. Data: 2007-07-12 20:44:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 22:12:55 +0200, Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:pan.2007.07.12.20.00.43@gmail.com mvoicem

    > Nie kombinuj. Popatrz wyżej i odpowiedz na pytanie.

    Nie, nie możesz. Ale nie wynika to z tego że ja lub prezydent się na to
    nie zgadzają, tylko dlatego że tam/u mnie nie mieszkasz. Jakbyś mieszkał,
    to choćbyśmy z prezydentem byli nie wiem jak przeciw, zameldować się
    możesz.

    p. m.

  • 24. Data: 2007-07-12 20:46:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mvoicem wrote:

> [...]
    > nie zgadzają, tylko dlatego że tam/u mnie nie mieszkasz. Jakbyś mieszkał,
    > to choćbyśmy z prezydentem byli nie wiem jak przeciw, zameldować się

    A nawet musi :)

  • 25. Data: 2007-07-12 20:55:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2007.07.12.20.39.23@gmail.com mvoicem
    <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > nie zgadzają, tylko dlatego że tam/u mnie nie mieszkasz. Jakbyś mieszkał,
    > to choćbyśmy z prezydentem byli nie wiem jak przeciw, zameldować się
    Nie chcesz albo (co pewniejsze) nie umiesz zrozumieć o co mi chodzi.
    Napisałeś, że zameldowanie to tylko poinformowanie urzędu gdzie
    zamieszkujesz.
    A ja twierdzę, że nie tylko. Należy jeszcze udokumentować, że ma się tam
    prawo zamieszkiwać, inaczej do zameldowania nie dojdzie.
    Jeśli się mylę, to podaj swój adres, bo chcę się zameldować.
    Oczywiście możesz potem próbować dowodzić, że faktycznie nie zamieszkuję i
    wymeldować mnie.
    Ale na razie...

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2007-07-12 21:18:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:

> [...]
    > A ja twierdzę, że nie tylko. Należy jeszcze udokumentować, że ma się tam
    > prawo zamieszkiwać, inaczej do zameldowania nie dojdzie.

    Przepraszam bardzo, ale jak zamieszkujesz gdzieś nie mając do tego
    prawa? Włamanie?

    > Jeśli się mylę, to podaj swój adres, bo chcę się zameldować.
    > Oczywiście możesz potem próbować dowodzić, że faktycznie nie zamieszkuję
    > i wymeldować mnie.

    Nie będzie potrzeby: wystarczy donieść, że popełniłeś przestępstwo
    przeciwko wiarygodności dokumentów i wylądujesz w pierdlu :)

  • 27. Data: 2007-07-12 21:22:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    F.H.U. CompNet wrote:

    > Wyjaśnię jeszcze raz: zarówno moja żona jak i sąsiadka w momencie meldowania
    > zamieszkiwali w lokalu, który teoretycznie należy do nieżyjącej od dawna

    Wiesz, przepisy się czasem zmieniają...

    [ciach]

    > mieszka wraz ze mną od początku, czyli od ślubu (9 lat). Sąsiadka po 2
    > latach mieszkania uzyskała zameldowanie bez wiedzy pozostałych

    Rany... Zameldowania się nie "uzyskuje". To nie jest jakaś nagroda czy
    przywilej - jak za komuny.

  • 28. Data: 2007-07-12 21:27:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:teiim4-m1c.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Przepraszam bardzo, ale jak zamieszkujesz gdzieś nie mając do tego
    > prawa? Włamanie?
    Kiepska wyobraźnia. Sąsiad mi waletwać pozwala.

    > Nie będzie potrzeby: wystarczy donieść, że popełniłeś przestępstwo
    > przeciwko wiarygodności dokumentów i wylądujesz w pierdlu :)
    W jakim tam pierdlu, w jakim pierdlu, myśl przed napisaniem, ludzie czytają.

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2007-07-12 21:45:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:
> [...]

    Czyli masz prawo do zamieszkiwania w lokalu. Umowa użyczenia.

    Wprowadzasz w błąd urzędnika podając mu jako adres zamieszkania
    nieprawdziwe dane wyłudzając w ten sposób poświadczenie nieprawdy. Art.
    272 KK.

  • 30. Data: 2007-07-12 22:02:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:40kim4-n4c.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Czyli masz prawo do zamieszkiwania w lokalu. Umowa użyczenia.
    Waletować - rozumiesz?

    > Wprowadzasz w błąd urzędnika podając mu jako adres zamieszkania
    > nieprawdziwe dane wyłudzając w ten sposób poświadczenie nieprawdy. Art.
    > 272 KK.
    Wszystko pięknie, choć z praktyka gorzej.
    Tyle, że nie o tym mowa.
    Mogę wg ciebie się zameldować w dowolnym miejscu po prostu _informując_ o
    tym urząd, czy też muszę przedstawić dowód, że mam prawo tam mieszkać?
    (Pytanie retoryczne, znam odpowiedź, ale chcę abyś się wysilił)

    --
    Jotte