  • 11. Data: 2007-07-12 13:03:01
    Temat: Re: Co można zrobić ze złośliwą sąsiadką ?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "F.H.U. CompNet" <c...@c...eu> napisał w wiadomości
    news:f758c0$mku$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ja też kiedyś tak myślałem, ale okazało się inaczej

    ale co sie okazalo inaczej?
    sad kazal sie komus wyprowadzic bo utracil meldunek?

    zrozum meldunek to tylko informacja i sam z siebie nie daje zadnych praw
    do do lokalu czy zamieszkiwania w nim

    jesli ona juz tam mieszka to jej nie usuniecie i nic jej w ten sposob nie
    zrobicie

    jedyne co mozecie to to, co juz ktos pisal, delikatnie prowokowac ja do
    wzywania policji i strazy miejskije, w koncu oni albo przesana reagowac,
    albo zaczna wlepiac jej mandaty, dodatkowo wy zyskujecie kwity na nia, do
    tego jeszcze zebrac trocche innych materialow w postaci np nagran video,
    jak ona wam ubliza czy co tam jeszcze robi, i pojsc do sadu ze sprawa o
    nekanie

  • 12. Data: 2007-07-12 15:52:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    F.H.U. CompNet wrote:

    > 1. W jaki sposób można utrudnić życie takiej osobie - najlepiej środkami
    > prawnymi ?

    Rejestruj jej chuligańskie wybryki po czym złóż wniosek o ukaranie z
    Art. 51 lub 107 KW.

    > 2. Jak można unieważnić decyzję o zameldowaniu tej osoby, która zapadła bez
    > poinformowania mnie i pozostałych spadkoberców / współwłaścicieli tamtej
    > połowy domu, a więc wg mojej wiedzy z naruszeniem przepisów ?

    O czym ty bredzisz?

    Meldunek to stwierdzenie faktu zamieszkiwania w danym lokalu. Nic
    więcej. Nikogo nie trzeba o tym informować ani też nikt nie może się
    temu sprzeciwić.

  • 13. Data: 2007-07-12 18:34:10
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > O czym ty bredzisz?
    >
    > Meldunek to stwierdzenie faktu zamieszkiwania w danym lokalu. Nic
    > więcej. Nikogo nie trzeba o tym informować ani też nikt nie może się
    > temu sprzeciwić.

    A właściciel nieruchomości nie ma tu nic do powiedzenia??? Chyba żartujesz
    sobie!

    --
    Mariusz Lotko

  • 14. Data: 2007-07-12 18:58:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > 1. W jaki sposób można utrudnić życie takiej osobie - najlepiej środkami
    > prawnymi ?

    Jeśli takich bezpodstawnych pomówień jest kilka, to można próbować złożyć
    zawiadomienie o przestępstwie. Opornie to potwornie idzie w prokuraturze,
    ale może samo wyjaśnienie kobiecie, ze w końcu tak zrobicie spowoduje, że
    da sobie spokój.

    > 2. Jak można unieważnić decyzję o zameldowaniu tej osoby, która zapadła
    > bez poinformowania mnie i pozostałych spadkobierców / współwłaścicieli
    > tamtej połowy domu, a więc wg mojej wiedzy z naruszeniem przepisów ?

    Zameldowanie nie ma tu nic do rzeczy i jest konsekwencja faktycznego pobytu
    pod tym adresem. Pytanie, na jakiej podstawie ta kobieta tam mieszka? Skoro
    bez podstawy prawnej, to wezwać do opuszczenia bezpodstawnie zajmowanego
    lokalu.

    > 3. Czy znalazłby się ktoś (prawnik ? adwokat ?) który za sensowną cenę
    > pomógłby rozwiązać problem ?

    Pewnie wielu. W książce telefonicznej powinieneś mieć wszystkich z okolicy
    :-)

  • 15. Data: 2007-07-12 19:22:26
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 20:34:10 +0200, Mariusz Lotko napisał(a):

    > A właściciel nieruchomości nie ma tu nic do powiedzenia??? Chyba
    > żartujesz sobie!

    Chyba sobie nie żartuje. Zameldowanie to jest (jak już wielokrotnie na
    tej grupie wspominano) tylko *poinformowanie* urzędu gdzie aktualnie
    mieszkasz, i gdzie trzebaby cię szukać jakby coś od ciebie chcieli.

    p. m.

  • 16. Data: 2007-07-12 19:23:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2007.07.12.19.17.41@gmail.com mvoicem
    <m...@g...com> pisze:

    > Chyba sobie nie żartuje. Zameldowanie to jest (jak już wielokrotnie na
    > tej grupie wspominano) tylko *poinformowanie* urzędu gdzie aktualnie
    > mieszkasz, i gdzie trzebaby cię szukać jakby coś od ciebie chcieli.
    To mogę poinformować urząd, że mieszkam w Belwederze i tam sie zameldować?
    Albo czy mogę zameldować się u ciebie?

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2007-07-12 20:03:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mariusz Lotko wrote:

    > A właściciel nieruchomości nie ma tu nic do powiedzenia???

    Absolutnie nic.

    > Chyba żartujesz sobie!

    Nie.

    Jak ktoś mieszka - musi się zameldować. I nikt nie ma prawa mu przeszkadzać.

  • 18. Data: 2007-07-12 20:05:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 21:23:11 +0200, Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:pan.2007.07.12.19.17.41@gmail.com mvoicem

    > To mogę poinformować urząd, że mieszkam w Belwederze i tam sie
    > zameldować? Albo czy mogę zameldować się u ciebie?

    Jeżeli w tym Belwederze (lub u mnie) mieszkasz, to czemu nie?

    p. m.

  • 19. Data: 2007-07-12 20:12:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2007.07.12.20.00.43@gmail.com mvoicem
    <m...@g...com> pisze:

    > Jeżeli w tym Belwederze (lub u mnie) mieszkasz, to czemu nie?
    Nie kombinuj. Popatrz wyżej i odpowiedz na pytanie.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2007-07-12 20:15:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:

    > To mogę poinformować urząd, że mieszkam w Belwederze i tam sie zameldować?

    A mieszkasz tam?

    > Albo czy mogę zameldować się u ciebie?

    Sprawdziłem cały dom i ciebie nie znalazłem... Chyba tu nie mieszkasz ;)