  • 1. Data: 2002-12-14 07:55:59
    Temat: Co mozna zrobic, gdy bankrutuje spoldzielnia?
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Co mozna zrobic, gdy bankrutuje spoldzielnia?

  • 2. Data: 2002-12-14 19:11:02
    Temat: Re: Co mozna zrobic, gdy bankrutuje spoldzielnia?
    Od: "Aseta.pl" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Sl@o" <f...@p...com> napisał w wiadomości
    > Co mozna zrobic, gdy bankrutuje spoldzielnia?

    Zastanowić się gdzie się miało rozum przystępując do niej.

  • 3. Data: 2002-12-15 07:45:44
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

    Użytkownik "Sl@o" <f...@p...com> napisał w wiadomości
    > Co mozna zrobic, gdy bankrutuje spoldzielnia?

    Płacić jej długi. Będąc spółdzielcą korzystałeś przecież z tego, że ich nie
    spłacała....
    A jeśli 'rozkradł zarząd' to gdzie ty miałeś głowę by pozwolić komuś kraść
    na Twój rachunek?

    Pzdr
    Brodek

  • 4. Data: 2002-12-15 19:30:55
    Od: "Beata Be" <b...@p...NOSPAM.fm>

    Użytkownik "Sl@o" <f...@p...com> napisał w wiadomości
    > Co mozna zrobic, gdy bankrutuje spoldzielnia?

    Chyba odpowiadasz za dlugi tylko do wysokosci swoich udzialow - na ogol sa
    to niewysokie kwoty.
    Jesli chodzi o spoldzielnie mieszkaniowa i Twoje mieszkanie - to nalezy jak
    najszybciej probowac przeniesc prawa do lokalu na Ciebie (i innych
    'szczesliwcow). Nie jestem prawnikiem, wiecej Ci potrafie powiedziec. Samej
    udalo mi sie umknac przed taka mozliwoscia
    pozdrawiam
    Beata