  • 101. Data: 2009-09-08 20:18:34
    Temat: Re: Coś mocno wyspecjalizowane to forum...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > A fe! Zaczynasz uprawiac juz nawet nie seksizm, ale gatunkizm.

    ...i tylko jeeeeeża się nieeeeeeeeeedaaaaaaaaaaaa! ;->

    (kto czytał, ten wie ;) )

  • 102. Data: 2009-09-09 13:51:32
    Temat: Re: Co? mocno wyspecjalizowane to forum...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Olgierd wrote:

    > Czemu niestety? Mi się akurat odmiana nazw zawodów ze względu na
    > rodzaj (płeć) podoba: nauczycielka, aktorka, kelnerka, sędzina,
    > posłanka, prezydentka... Dlaczego nie socjolożka, psycholożka,
    > lekarka?

    stolarka, koparka

  • 103. Data: 2009-09-09 14:33:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marek Dyjor wrote:

    > stolarka, koparka

    Pilotka, szambiarka, śmieciarka...

    --
    cokolwiek

  • 104. Data: 2009-09-09 21:52:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek Dyjor pisze:

    > stolarka, koparka

    Ciężarówka ;)

  • 105. Data: 2009-09-09 22:11:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > stolarka, koparka
    ^^^^^^^
    kopaczka
    6008

  • 106. Data: 2009-09-16 19:53:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 13:01
    > (autor Olgierd
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <p...@r...org>):

    > Wszystkie takie są. Nie widziałem jeszcze klawiatury z cudzysłowami.

    > Nie " to znak cala. Może ewentualnie udawać nieco amerykańskie
    > cudzysłowy, ale nie polskie.

    wiesz co Tristan, ty to zdaje się lubisz pluć pod wiatr :)

    99% normalnych ludzi używa "xxx" jako cudzysłów tylko ty masz problem i jak
    widzisz taki zapis to czytasz to calxxxcal

  • 107. Data: 2009-09-16 19:55:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 23:05
    > (autor Michal Zapalowski
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <op.uzwnitap56ze0p@mz-d600>):

    > Strona kodowa się ma nijak do typografii. Ten znaczek cala jest
    > stosowany jako uproszczony zapis. Jak dobrze poszukasz, to w UTF
    > znajdziesz właściwe znaki cytatów. Niestety w ISO-8859-2 o nich
    > zapomniano.

    jesteś w sumie solidnie przemądrzałym trollem :)

  • 108. Data: 2009-09-16 20:02:02
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> pisze:

    > wiesz co Tristan, ty to zdaje się lubisz pluć pod wiatr :)
    >

    > 99% normalnych ludzi używa "xxx" jako cudzysłów tylko ty masz problem
    > i jak widzisz taki zapis to czytasz to calxxxcal

    Bo on należy do stowarzyszenia pokrzywdzonych (typograficznie) przez
    ISO-8859-2 a ty do milczącej większości która nawet się nie orientuje
    jak bardzo została pokrzywdzona :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Czterem osobom należy schlebiać do końca:

  • 109. Data: 2009-09-16 20:10:22
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 16 wrzesień 2009 21:55
    (autor Marek Dyjor
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h8rfrp$nml$1@news.onet.pl>):

    > jesteś w sumie solidnie przemądrzałym trollem :)

    A ty kawałem głupkowatego skurwiela[1].

    [1] jeżeli ktoś do merytorycznej dyskusji wtrąca bezpośrednie, osobiste
    inwektywy, to jest właśnie tym. Zwłaszcza jeśli dyskusja nijak nie dotyka
    osobiście tego kogoś, a dotyczy zagadnień ekstremalnie neutralnych dla
    inwektora.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 110. Data: 2009-09-16 20:11:51
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marek Dyjor w <news:h8rfrp$nml$1@news.onet.pl>:

    > jesteś w sumie solidnie przemądrzałym trollem :)

    No to masz posprzątane już ;-)

    Tu podsumowanie odpowiedzi Tristana:
    <http://42.pl/gg/Pine.WNT.4.64.0909142206550.2656@qu
    ad>