  • 21. Data: 2008-06-18 17:34:21
    Temat: Re: Co mnie gryzie, odcinek 1 :)
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    czy mogę cokolwiek zrobić, aby w końcu pozbyć się regularnej
    > dostawy informacji nieproszonych z mojego telefonu?
    tak.
    JA powalczyłem i teraz dostaje od ORange(mam prepaida z umową na 3 lata)
    kase w postaci doładowań. jak ktos sie tym zajmie i wystawie na www to
    przesle komplet korespondencji.

    musisz na pismie za potwierdzenie odbioru, zarządac zaprzestania
    wysyłania do Ciebie wszelkich reklam, i reklam wąłsnych usług ORange.

    następnie jak dostaneisz smsa to zrób zdjecie i pisz
    rreklamacje(zarzadaj nadania numeru). W reklamacji powołaj sie na
    poprzednie pismo, ustawe zakazującą, i zarządaj rekompensaty w
    postaci..... ( tu wpisz co tam chcesz)

    PRawda jest niestety mniej kolorowa. po rozmowie z prawnikiem uzyskałem
    następujące informacje:

    PRawo, zabrania wysyłania smsów, jest to karalne, ale kare nakłada
    organ, i wpłata kary finansowej jest na konto organu, a nie osoby która
    dostaje smsy. Osoba obdarowana smsami moze rządac przed sądem
    odszkodowania, ale jak uzasadni jakie straty poniosła. typowe
    uzasadnienie: alarm z powiadomieniem sms, wyrywa mnie z pracy a tu tylko
    reklama. Ślliskie i mało przekonujace. ale naszczesie ORange jakby o tym
    niewie, i po 3 pismach doładowuje moje konto po 50 zł za każdy razem. Co
    śmieszniejsze, sami sie przyznają ze wysyłają smsy i niemają zamiaru
    skończyc.

    Skoro IM nie wolno, a moze ich ukarać stosowny nadzór to napisałem do
    uokik - w odpowiedzi napisali ze jest to sprawa indywidulna i mam spadac
    na drzewo. ( indywidulana, 5 mln ludzi)
    Dale j napisałem do UKE. gosc zadzwonił domnie i zapytał : a co PAnu te
    smsy przeszkadzają? tak duzo ich pan dostaje? a mnie sie podoba taki sms
    w którym mam informacje o kosztach. (chyba nie przeczytał ze
    zrozumieniem co napisałem)

    TAk wiec im wiecej nas zarzada odszkodowań, im wiecej listów do
    uke/uokik napiszemy tym bedzie lepiej.

    Pozdrawiam

    Tomasz

    PS jak by ktos chciał wiecej informacji to piszcie domnie. login twitek
    na serwerze poczta.fm

  • 22. Data: 2008-06-18 18:02:05
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    ToMasz wrote:
    > PS jak by ktos chciał wiecej informacji to piszcie domnie. login twitek
    > na serwerze poczta.fm

    Sie zglosilem na priv, moge wystawic jak to nie sa setki MB :)

    Pozdrawiam
    Wieslaw

  • 23. Data: 2008-06-18 19:02:06
    Od: Marcin <can_d@o|xygene|2.pl>

    tmk wrote:
    > U?ytkownik <b...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    a.googlegroups.com
    > ...///ciach
    > Jezeli ktos dojdzie jak w orange p?acac abonament pozby?sie niechcianych
    > rekamowych sms to stawiam piwo.
    > Tylko niech to nie wymaga walki s?dowej, zespo?? dobrych adwokat? itp.

    Mi udało się i to nawet bez pisemnej postaci zgłoszenia. Zadzwoniłem do
    BOKu i poprosiłem o wyłączenie smsów z reklamami, właśnie w Orange
    (abonament). Od zgłoszenia do wyłączenia minęły jakieś 2-3 tygodnie, nie
    powiem, ale skutecznie i raz na zawsze problem został załatwiony jakieś
    1,5 roku temu - obym nie zapeszył ;)

    btw, była to jedyna sprawa w związku z którą zapłaciłem za połączenie z
    BOKiem (stwierdziłem, że mimo wszystko to ja mam do nich sprawę), bo
    przy wyjaśnianiu każdej awarii z ich winy proszę o oddanie mi złotówki
    (tyle chyba to kosztuje) za połączenie, bo to ich wina przecież i mimo
    częstego zdziwienia ze strony obsługi zawsze po krótkim tłumaczeniu
    oddają mi kasę.

    Marcin

  • 24. Data: 2008-06-19 12:12:21
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

    Szerr <n...@p...pl> napisał(a):

    > Ostatnio dostaję SMS-y typu: namiętna blondynka 29 lat, wygolona, mąż nie
    > potrafi sprostać moim potrzebom, wyślij SMS na numer... itd.
    > Czy to jest wina operatora. Czy da się coś z tym zrobić?

    no myślę, że ta wygolona blondyna to 202 kk jak nic :D

    kuba