  • 11. Data: 2008-06-17 19:55:47
    Temat: Re: Co mnie gryzie, odcinek 1 :)
    Od: "Scobowski" <scobiki_tego_nema@_itego_icpnet.pl>

    zwyczajnie: dwa telefony ze zjebą do bok-u - że nie po to płacę "biznesowy"
    abo, żeby mi gówna przysyłali. Drugi poskutkował -po ustaleniu personaliów
    rozmówcy.

  • 12. Data: 2008-06-17 20:11:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tmk pisze:
    > Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com
    > ...///ciach
    > Jezeli ktos dojdzie jak w orange płacac abonament pozbyć sie niechcianych
    > rekamowych sms to stawiam piwo.
    > Tylko niech to nie wymaga walki sądowej, zespołów dobrych adwokatów itp.

    Kilka bardzo stanowczych rozmów i od orangutana dostaję tylko informacje
    o fakturach :)

  • 13. Data: 2008-06-18 06:37:42
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    b...@g...com napisał(a):

    > Przepraszam za przydługą opowieść, ale może komuś się spodobała :)

    Nudna jakaś... ;-)

    U mnie pomogło zawiadomienie o popełnieniu wykroczenia (Ustawa o świadczeniu
    usług drogą elektroniczną) na policję oraz wiadomość do Miejskiego Rzecznika
    Konsumentów (czyn nieuczciwej konkurencji - wzory pism wg polspam.com), kopie do BOA.

    Od dwóch lat błogi spokój.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 14. Data: 2008-06-18 07:02:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    d...@c...googlegroups.com
    użytkownik *Użytkownik* napisał(a):

    [...]

    Sprawa jest do załatwienia, kiedyś pisałem o tym na którejś grupie, ale po
    pierwsze zdejmij krawat, po drugie jak się nie wydrzesz na nich kilka razy z
    chujami i kurwami to nie załtwisz. Postaraj się rozmawiać zawsze z tą samą
    konsultatką (konsultantem) i nękaj ją, nękaj, nękaj... Tak jak oni Ciebie.

    --
    Big Jack
    //////

  • 15. Data: 2008-06-18 08:20:48
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    play? Mnie też już k*****a zalewa.

  • 16. Data: 2008-06-18 09:20:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Dominik & Co napisał(a) :

    > Nudna jakaś... ;-)

    :-D

    > U mnie pomogło zawiadomienie o popełnieniu wykroczenia (Ustawa o świadczeniu
    > usług drogą elektroniczną) na policję

    No i tak trzymać. Dopóki ktoś tam nie dostanie porządnie po
    łapach, to będą mieć w d... klientów. Niech się chamstwo uczy
    szacunku do ludzi. Jak nie da się inaczej, to karnie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 17. Data: 2008-06-18 09:30:28
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 17 Jun 2008 20:37:43 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a)
    w:<news:g3909q$644$2@news.onet.pl>:

    > Może i tak. A na pewno USTAWA z dnia 18 lipca 2002 r. o
    > świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    > Bartolinicośtam, poszukaj w archiwum mojej krótkiej historii
    > dotyczącej spamu SMS-owego.

    Ostatnio dostaję SMS-y typu: namiętna blondynka 29 lat, wygolona, mąż nie
    potrafi sprostać moim potrzebom, wyślij SMS na numer... itd.
    Czy to jest wina operatora. Czy da się coś z tym zrobić?

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 18. Data: 2008-06-18 10:13:37
    Od: "Piotr" <a...@a...mil.pl>

    > play? Mnie też już k*****a zalewa.

    A co z play'em nie tak? Problem reklam załatwiłem krótką wizytą w BOK,
    gdzie na formularzu rejestracyjnym wybrałem 3 razy NIE i żadnego spamowego
    smsa już nigdy więcej nie dostałem. Fakt że przegięli z tym że do
    wyłączenia reklam konieczne jest zarejestrowanie karty, i nieprawdziwych
    danych nie można podać bo z dowodem sprawdzają :/

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2008-06-18 11:43:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Szerr napisał(a) :

    > Ostatnio dostaję SMS-y typu: namiętna blondynka 29 lat, wygolona, mąż nie
    > potrafi sprostać moim potrzebom, wyślij SMS na numer... itd.
    > Czy to jest wina operatora. Czy da się coś z tym zrobić?

    No jasne! Wysłać SMS-a ;-)
    Poproś operatora o źródło z którego wysłano tego SMS-a i uderz do
    nadawcy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 20. Data: 2008-06-18 15:51:44
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Jestem abonentem pewnej sieci komórkowej, jak pewnie większość z was,
    > i regularnie dostaję wiadomości sms z reklamami, jak również pewnie
    > większość z was. Nie są to reklamy z jakichś serwisów z konkursami

    Ja miałem w umowie pytania o zgodę czy mogą wykorzystywać dane do celów
    marketingowych, nie zaznaczyłem i nic nie dostaję od 6 lat. Umowa w
    Polkomtelu