  • 81. Data: 2009-05-11 10:59:34
    Temat: Re: Co mi grozi...
    Od: spp <s...@o...pl>

    Johnson pisze:

    > Jednak tak.
    > Zostałeś przegłosowany :)

    O nie, proponuję referendum. ;)

    --
    spp

  • 82. Data: 2009-05-11 11:01:23
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > zajal dwa miejsca? - tak
    > utrudnil, a wlasciwie uniemozliwil zaparkowanie pytajacemu? - tak

    Uniemożliwił zaparkowanie w miejscu wybranym przez tego kierowcę. Tylko
    tyle. Zapewne nie było to ostatnie wolne miejsce parkingowe.

    --
    spp

  • 83. Data: 2009-05-11 11:06:49
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Do czego ich więcej potrzeba?

    jak to do czego, na pielgrzymki PISu:
    http://www.youtube.com/watch?v=Ng0L8yN7Gzo

    :) pasuje jak ulal

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 84. Data: 2009-05-11 11:10:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Uniemożliwił zaparkowanie w miejscu wybranym przez tego kierowcę. Tylko
    > tyle. Zapewne nie było to ostatnie wolne miejsce parkingowe.

    a co to kogo obchodzi czy bylo to ostatnie miejsce czy nie
    jak zaparkuje swoj samochod na samym srodku ulicy, to tez nie bedzie to
    utrudnianie, bo przeciez sa inne ulice?

  • 85. Data: 2009-05-11 11:12:00
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Ewidentnie z przekroczeniem jej granic.
    > Obustronnym. :)

    nie. ni ema przekroczenia, gdyby go popysku natrzepal by bylo ale jezeli
    kopnal tak by
    nie zrobic krzywdy a jedynie go odciagnac od tego kola nie ma przekroczenia.

  • 86. Data: 2009-05-11 11:12:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 11 May 2009 13:01:23 +0200, spp napisał(a):

    > Uniemożliwił zaparkowanie w miejscu wybranym przez tego kierowcę. Tylko
    > tyle. Zapewne nie było to ostatnie wolne miejsce parkingowe.

    Ale jakie to ma znaczenie?
    Ew. wykroczenie czy cokolwiek kierowcy NIE USPRAWIEDLIWIA samosądów
    innych kierowców.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 87. Data: 2009-05-11 11:14:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ew. wykroczenie czy cokolwiek kierowcy NIE USPRAWIEDLIWIA samosądów
    > innych kierowców.

    ale my nie o tym

  • 88. Data: 2009-05-11 11:14:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 11 May 2009 11:27:29 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > To jakie inne rozwiązanie mógłbyś zaproponować? Skoro prawnie nic nie
    > można takiemu imbecylowi zrobić.

    Być może to jest właśnie odpowiedź na zadane pytanie: skoro przepis
    przewiduje "nic", to chyba trudno na chybcika wymyślać swoje prawo?
    Reagować zawsze trzeba i reakcja byłaby właściwa, gdyby była prawidłowa,
    a nie ekscesywna czy intensywna czy jak to się tam mówi ;-)

  • 89. Data: 2009-05-11 11:15:48
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > Raczysz żartować.
    > Spuszczanie powietrza jako represja za nieładne parkowanie to prostactwo.

    A możesz podać bardziej cywilizowany sposób? Poważnie pytam.
    I realny do wykonania (czyli nie wzywanie SM czy policji, bo nikt Ci do
    takiej pierdoły nie podjedzie).

    > A fakt, że paralizator był pod ręką dowodzi, że mamy do czynienia z
    > niezłym oszołomem.

    Co jest takiego oszołomskiego w posiadaniu paralizatora?
    I rozumiem, że kopniak w d... oszołomstwem już nie zalatuje?

    > Życzyłbym sobie profilaktycznej pały dla takich ormowców.

    A czego życzyłbyś sobie dla niepotrafiących parkować karków, w dodatku
    kopiących ludzi po tyłkach?

    E.

  • 90. Data: 2009-05-11 11:17:47
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    > Ale czemu "przekroczenie obrony koniecznej"?
    > Kopnięcie w tyłek jak najbardziej przerywa działanie bezprawne.
    > Czas się zgadza, tzn. działa podczas działania sprawcy (czyli nie ma
    > ekscesu ekstensywnego) jak zgadza się współmierność środka (czyli nie ma
    > ekscesu intensywnego).
    > A ten kto działa p-ko działjacemu w obronie koniecznej działa bezprawne.

    Od kiedy to kopniak w tyłek jako odwet za spuszczanie powietrza z opony jest
    OBRONĄ KONIECZNĄ?
    No chyba, że o obronę samochodu Ci chodziło :>

    E.