  • 241. Data: 2009-05-13 08:29:19
    Temat: Re: Co mi grozi...
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Olgierd'
    Wpis z dnia 11-05-2009:

    > No przepraszam, atakiem był bezprawny zamach na pojazd. Dlaczego uważasz,
    > że spuszczanie powietrza z kół to nie bezprawny atak na dobro prawnie
    > chronione?

    Zaraz dojdziemy do wniosku, że parkowanie na dwóch miejscach, to zamach na
    dobro chronione w postaci miejsca parkingowego. Facet zwyczajnie dokonał
    zaboru jednego miejsca parkingowego. :)

    --
    TomaSz.

  • 242. Data: 2009-05-13 08:42:54
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'pluton'
    Wpis z dnia 11-05-2009:

    > Napisal bym jeszce cos z punktu widzenia opony, ale mi sie nie chce.

    Mój pan uratował mi wczoraj życie i dostał za to paralizatorem. To było tak
    - turlamy się z koleżankami oponami po parkingu, kierunek właczony, pan
    parkuje. Nagle dostrzega na miescu parkingowym denko rozbitej butelki - w
    ostatniej chwili szybkim ruchem kierownicy udaje mu się rzeczone denko
    umieścić między kołami.

    Uffff!!! Aleśmy się strachu najadły.

    Tyle, że auto stanęło na dwóch miejscach.
    I w sumie dobrze, bo ktoś mógły tego cholernego szkła nie zauważyć i
    rozciąć oponę. A tak szkło lezy bezpiecznie pod autem i już nikomu nie
    zagraża.

    Wtem jakić buc zwróca uwagę mojemu panu - o żesz ty w mordę!!!
    Guzik widział a się czepia. Pan go olał i odszedł.
    A ten bucol do mojego wentylka się dobiera!!!
    O żesz ty zboczeńcu jednen !!! Swoim wentylkiem sobie pokręć!!!

    Pan na szczęści był w pobliżu i drugi raz jużmi życie uratował - kopnął
    łosia w tyłek i czule mnie pogłaskał po bieżniczku.

    Potem nie widziałam jak to się stało, bo oczy mi ze wzruszenia zaszły mgłą,
    ale w następnej sekundzie mój pan leżał na ulicy, z twarzą wykrzywioną z
    bólu, mając przed oczami owe nieszczęsne szkiełko, leżące teraz dokładnie
    na wysokości jego wzroku....

    --
    TomaSz.

  • 243. Data: 2009-05-13 08:44:44
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'januszek'
    Wpis z dnia 11-05-2009:

    > Mniejszym niż spuszczenie powietrza z tak zaparkowanego auta. To drugie
    > utrudnia tak samo ino na dłużej ;P

    No, tu akurat przykład idzie od władzy - strasznicy miejscy i ich blokady
    źle zaparkowanych aut.

    --
    TomaSz.

  • 244. Data: 2009-05-13 08:47:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 May 2009 10:42:54 +0200, TomaSz. napisał(a):

> [...]
    > widział a się czepia. Pan go olał i odszedł. A ten bucol do mojego
    > wentylka się dobiera!!! O żesz ty zboczeńcu jednen !!! Swoim wentylkiem

    LOL :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 245. Data: 2009-05-13 08:56:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    TomaSz. napisał(a):

    > No, tu akurat przykład idzie od władzy - strasznicy miejscy i ich blokady
    > źle zaparkowanych aut.

    Faktem jest :) Jednak coraz częściej wywożą ;)

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 246. Data: 2009-05-13 18:49:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Olgierd wrote:

    > Proponuję także nunczako dla każdego.

    hi hi hi...

    nunczako jest dobre :)

  • 247. Data: 2009-05-13 18:53:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mi pisze:

    [ciach ...]

    Skąd u ciebie taki uraz psychiczny ?

    --
    @2009 Johnson

  • 248. Data: 2009-05-13 18:55:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Henry(k) pisze:

    > Gdyby stały tam dwa samochody zamiast jednego, jak to powinno być, to też
    > byś powiedział że utrudniają ruch i nie wolno im tam parkować? ;-)

    Jakby stały na miejscach parkingowych, to chyba oczywiste że nie
    utrudniają ruchu. Stojący jeden utrudniania czy nawet blokuje wjazd na
    miejsce parkingowe temu drugiemu.

    --
    @2009 Johnson

  • 249. Data: 2009-05-13 19:37:12
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    Trollson pisze:
    > Skąd u ciebie taki uraz psychiczny ?

    Niegdyś znieważyła i nawet pomówiła mnie w necie pewna sędziowska menda. Taki
    tam, zwykły troll, nic specjalnego. To trochę popieniaczy, to trochę się
    powymądrza. Ale zacząłem się dobrze przyglądać pyszałkowi z małym rozumkiem.

    mi

  • 250. Data: 2009-05-13 22:32:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Biedny jesteś.