  • 11. Data: 2006-06-19 13:53:53
    Temat: Re: Co mam zrobić aby żyć jak inni ludzie ?
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    Darkdaro napsal(a):
    > Awaryjne otwieranie jest ale czy naprawdę musze kupić nakręcane zegarki,
    > kupć UPS do magnetowidu, komputera,

    UPS do komputera jest bardzo przydatny, najtansze kosztuja ok. 200 zl,
    moze nawet mniej, a oprocz zapewnienia zasilania taki UPS potrafi robic
    log, kiedy byla przerwa w dostawie (i nie tylko). Widze na przyklad w
    swoim logu:

    15.01.2006 12:15:54 Power failure
    15.01.2006 12:16:00 Power restored

    18.02.2006 18:23:19 Power failure
    18.02.2006 18:23:23 Power restored

    Jak bys sobie cos takiego wydrukowal i przeslal...

    Ludek

  • 12. Data: 2006-06-19 15:14:53
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Ludek Vasta napisał(a):

    > 15.01.2006 12:15:54 Power failure
    > 15.01.2006 12:16:00 Power restored
    >
    > 18.02.2006 18:23:19 Power failure
    > 18.02.2006 18:23:23 Power restored
    >
    > Jak bys sobie cos takiego wydrukowal i przeslal...

    To będzie miało taką samą wartość jakbyś sobie wydrukował kartkę z
    napisem 10 zł i chciał coś za to kupić ;)

    bp,mspanc

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 13. Data: 2006-06-19 15:48:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Darkdaro [###DarkDaro@hate-spam_gazeta.pl.###] napisał:

    Pomijając rady innych kolegów, to ja bym na Twoim miejscu przeszedł
    się do Powiatowego rzecznika Konsumentów. Mają duże doświadczenie z
    takimi sprawami i ni wykluczone, że osób wkurzonych jest już więcej.
    Zresztą zdecydowanie należało by zebrać conajmniej kilka podpisów i
    napisać pismo do posła z Waszego rejonu. Poseł zapyta w interpelacji
    kogo trzeba i się zrobi granda.

    Spróbuj się dowiedzieć, czy problem dotyczy jakiejś grupy domów,
    dzielnicy czy całego miasta. Jeśli to dotyczy jakiejś grupy domów to
    nie wykluczone, że winien jest któryś z odbiorców. Na Twój opis, to mi
    wygląda na to, że ktoś co jakiś czas nagle zwiększa pobór z sieci.
    Wywala albo automatyczne zabezpieczenia, i wówczas włączają się
    właśnie po kilku sekundach, a jak weźmie dużo za dużo, to wywala jakąś
    podstację i musi ktoś z elektrowni jechać i zaradzić.

    Tak czy siak czekać nie ma sensu, bo jak będziecie siedzieć, to
    elektrownia będzie przekonana, że jesteście zadowoleni. Limit 48-mio
    godzinny limitem, ale przecież to dotyczy jakiś awaryjnych sytuacji, a
    z Twojego opisu wynika, że na skutek jakiś tam kłopotów, to się to
    zrobił problem stały.

  • 14. Data: 2006-06-19 16:41:17
    Od: "DarkDaro" <DarkDaro@hate-spam_gazeta.pl>

    > Spróbuj się dowiedzieć, czy problem dotyczy jakiejś grupy domów,
    > dzielnicy czy całego miasta. Jeśli to dotyczy jakiejś grupy domów to
    > nie wykluczone, że winien jest któryś z odbiorców.

    Problem dotyczy kilkunastu domów usytuowanych wzdłóż napowietrznej lini
    elektrycznej. Jesteśmy w stałym kontakcie i właśnie chcemy w końcu coś z tym
    zrobić. Nie wiedziałem od czego mam zacząć a teraz wysmaruję kilka pism do
    wymienionych tu instytucji i zobaczymy. Myślę, że rzecznik konsumentów na
    pewno wie co z nimi zrobić. Zadzwonię tam i zrobię porządek z tym zakładem
    energetycznym z 19 wieku.

> [...]
    > godzinny limitem, ale przecież to dotyczy jakiś awaryjnych sytuacji, a
    > z Twojego opisu wynika, że na skutek jakiś tam kłopotów, to się to

    Dokładnie - każdy liczył na drugiegio a nikt nic nie robił

    Jeszcze raz dziekuję

    --
    Pzdr
    Mroczny Daro