  • 21. Data: 2005-12-18 19:13:06
    Temat: Re: Co im mozna zrobić '2'
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    wiadomości news:43a5875e@news.home.net.pl...

    > Przywróć komunę albo inny faszyzm, zostań szefem tego cyrku to będziesz
    > mógł z osobami prywatnymi i ich własnością robić co zechcesz, a potem
    > 'umywać ręce' w tak zwany interes publiczny.

    Jeździsz na nartach? ;)

  • 22. Data: 2005-12-18 19:18:32
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Postanowił NIE dać powodów by Podhalanie (=ci ktorzy biora kase od
    > narciarzy) na niego głosowali?

    To zależy którzy...bo jeśli chodzi o tych chcących dostawać tyle ile
    zażądają- to tacy na pewno będą za nim... ;)

    > Jego? Jego.
    > Jazda na nartach to cel publiczny? Nie.

    Widać że nie jeździsz na nartach -a jeśli już to bez większej przyjemności.
    ;P
    To wymyśl dlaczego można wywłaszczać opornych pod budowę drogi
    "publicznej" -np. służącej głównie narciarzom i turystom dojeżdżającym do
    Zakopca...skoro ci i tak sobie na nartach nie pojeżdżą? ;)

  • 23. Data: 2005-12-19 03:28:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sky wrote:

    > Jeździsz na nartach? ;)

    Po cudzym terenie, którego właściciel sobie tego nie życzy? Zdecydowanie
    nie.

    A ty gwałcisz kobiety, które ci odmawiają?

  • 24. Data: 2005-12-19 17:26:57
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    wiadomości news:43a628f5$1@news.home.net.pl...

    > Po cudzym terenie, którego właściciel sobie tego nie życzy? Zdecydowanie
    > nie.

    Więc pytasz każdego właścicela przez którego teren przejeżdżasz?!
    Współczuję...paranoi! ;)
    Zauważyć warto że brak płotu nie jest dowodem zgody -tak jak płot nie jest
    ewidentnym dowodem niezgody...

    > A ty gwałcisz kobiety, które ci odmawiają?

    Tobie widać wiele odmawia... ;P
    Mnie jeszcze żadna -a wręcz odwrotnie... ;)

    Ponownie pytam bo nie odpowiedziałeś: Jeździsz w ogóle na nartach? ;)

  • 25. Data: 2005-12-19 22:24:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Sky napisał(a):

    > Więc pytasz każdego właścicela przez którego teren przejeżdżasz?!
    > Współczuję...paranoi! ;)
    > Zauważyć warto że brak płotu nie jest dowodem zgody -tak jak płot nie jest
    > ewidentnym dowodem niezgody...

    Akurat w razie braku ogrodzenia wolno przejsc przez cudzy teren.
    Natomiast co innego teren ogrodzony - a wlasnie z takim terenem mamy
    doczynienia na Gubalowce.

    > Ponownie pytam bo nie odpowiedziałeś: Jeździsz w ogóle na nartach? ;)

    Ale jakie to ma znaczenie? Czy jezdzacy na nartach maja jakies inne
    definicje wlasnosci?
    Jeden jezdzi na nartach, inny na rowerze a trzeci na motocyklu. I trudno
    zeby kazda grupa zainteresowan miala wlasne definicje wlasnosci.

    Wiesz... np. tgzw. "kibice pilkarscy" twierdza ze przywalic komus w
    glowe bejzbolem to nic zlego i w gruncie rzeczy to jest fajna zabawa.
    Jak rozumiem to ich rozgrzesza?

  • 26. Data: 2005-12-20 01:39:04
    Temat: Prawo to nie sprawiedliwość!
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Akurat w razie braku ogrodzenia wolno przejsc przez cudzy teren.
    > Natomiast co innego teren ogrodzony - a wlasnie z takim terenem mamy
    > doczynienia na Gubalowce.

    Akurat w polskich górach 90% ogrodzeń to ogrodzenia
    hodowlane -zabezpieczające pastwiska przed wyjściem z nich zwierząt a nie
    zewnętrznymi "najściami". W takich sytauacjach też nie można wchodzić w
    ogrodzony teren? ;)
    A poza tym wiadomy teren na Gubałówce ogrodzili z nakazu sądu skarżeni-po
    wydaniu wyroku sądu -wcześniej nie był on ogrodzony przez właścicieli.

    > Ale jakie to ma znaczenie?

    Takie samo jak podejmowanie decyzji interpretacyjnych dotyczących prawa
    rodzinnego czy małżeńskiego przez stare panny lub kawalerów... ;)
    Uważam ze choć prawdą jest iż nikt nie jest dobrym sędzią we własnych
    sprawie to jeszcze gorszym sędzią spraw małżeńskich jest klecha...a już
    narciarzy nie powinien oceniać ktoś o poglądach właściciela owej działki...
    ;P
    Bezstronność nie istnieje. Stronniczość to niepisana reguła. ;)
    Prawo to nie sprawiedliwość! ;P

  • 27. Data: 2005-12-20 11:27:11
    Temat: Re: Prawo to nie sprawiedliwość!
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    A może facet ma już faktycznie dość tego ciągłego hałasu nad/obok działek.
    Ja dostaję gęsiej skórki, gdy słyszę tupot butów na klatce schodowej po
    godz.23-ej ("tupot wchodzący"), bo to oznacza hałasy piętro wyżej do co
    najmniej 1.00 ( kiedy to słychać tupot "schodzący"). Jestem pełna
    zrozumienia. Nie może być tak, że prawo jest dobre, gdy chroni moje, ale złe
    gdy chroni cudzą własność.
    Graszka (która jeździ na nartach, ale niekoniecznie na Gubałówce).

  • 28. Data: 2005-12-20 12:42:23
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:do2j0i$kji$2@inews.gazeta.pl...

    > Schlałeś się czy jak?

    ups, czyzbym kogos osobiscie urazil?

    --
    pozdro
    ape

  • 29. Data: 2005-12-20 13:45:03
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    złe
    > gdy chroni cudzą własność.
    > Graszka (która jeździ na nartach, ale niekoniecznie na Gubałówce).

    Wiesz o czym świadczy nadwrażliwość na dźwięki?! O nerwicy... ;)

    Gdyby nasz góral chciał "tylko" spokoju to wynegocjowałby z kim trzeba
    zamianę owych działek na coś dużo atrakcyjniejszego i "spokojniejszego" + w
    cenie budowę nowego domku lub nawet przeniesienie starej chałupki -bez
    konieczności robienia rabanu na cały kraj. Ale widać że nasz pan G."óral"
    lubi stawiać na swoim za wszelką cenę...do czego zwykł już z czasu swych
    rządów w TPNie ;) Albo po prostu chodzi o "dudki" -i nic innego...czyli
    podbija cenę -chcąc sprzedać się drogo.

  • 30. Data: 2005-12-20 16:17:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sky wrote:

    > Więc pytasz każdego właścicela przez którego teren przejeżdżasz?!

    Nie. Wypatruję płotów.

    > Współczuję...paranoi! ;)

    Moja paranoja, choć troskliwie ją hoduję (przydaje się w ruchu drogowym
    ;) ) jest tycia w porównaniu z kolosem będącym twoją głupotą.

    > Zauważyć warto że brak płotu nie jest dowodem zgody -tak jak płot nie jest
    > ewidentnym dowodem niezgody...

    Tak się nieszczęśliwie składa, że piszesz brednie.

    Ogrodzenie właśnie oznacza "To jest moja ziemia i nie życzę sobie, żeby
    ktoś się po niej szwendał".

    Brak ogrodzenia oznacza "A przechodź, bylebyś niczego nie niszczył"
    lub... brak kasy na wykonanie ogrodzenia.

    > Tobie widać wiele odmawia... ;P

    I wniosek taki wysnułeś na podstawie tego, że nie włażę komuś na cudzy,
    ogrodzony teren? Fascynujace.

    Czy wg. ciebie niechęć do kradzieży z włamaniem oznacza z kolei impotencję?

    > Mnie jeszcze żadna -a wręcz odwrotnie... ;)

    Tak, ciapulku, tak. Oczywiście. Najpiękniejsze masz ubranie, a jak coś
    powiesz... to już powiesz!

    > Ponownie pytam bo nie odpowiedziałeś: Jeździsz w ogóle na nartach? ;)

    Ponownie odpowiadam: nie po terenie, którego posiadacz sobie tego nie życzy.