  • 11. Data: 2005-12-18 11:16:22
    Temat: Re: Co im mozna zrobić '2'
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1e0f3294d17cb2e998a656@news.tpi.pl...

    > Jakbys tak sprobowal spac w domu, wokol ktorego pracują armatki, to
    > zmienilbys zdanie o 180 stopni. Ja słyszałem je w srodku domu z
    > odleglosci jakichs 500 metrow ...

    Niestety potwierdzam... ;)

  • 12. Data: 2005-12-18 11:21:38
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > No niestety - jego ziemia, jego prawo.
    >
    > W jeszcze bardziej socjalistycznych panstwach niz nasze podobno sa
    > rozwiazania prawne odbierajace wlascicielom ich wlasnosc na czas zimy,
    > jezeli ktos wpadnie na pomysl jezdzenia na nartach po ich terenie.

    > Obawiam sie ze warunki wywlaszczenia sa scisle okreslone i pewnie nie ma
    > tam mowy o tym zeby kogos wywlascic bo ktos ma ochote pojezdzic na
    > nartach :>
    >

    > A swoja droga to mysle, ze gdyby ci ktorzy biora kase od narciarzy
    > zaproponowaliby mu uczciwe pieniadze za wynajecie, albo wykupienie tej
> [...]

    Proponowali...ale Byrckowi raczej chodzi o to by się "postawić" -pokazać że
    ma cokolwiek w Zakopanym do powiedzenia /przyzwyczaił się? ;) / -albo robi
    wokół siebie szum przed wyborami samorządowymi...

  • 13. Data: 2005-12-18 11:32:21
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Przemek" <t...@d...pl> napisał w wiadomości

    > nasze polskie prawnicze sqlwyusynstwo

    No, no. Mnie ze świętojebliwym Byrcynem nie mieszaj.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 14. Data: 2005-12-18 11:32:58
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ape, trzeźwy jesteś? Ten sqlwysyn to wcale nie prawnik tylko chłopak
    > dopiero
    > co po jakiejś szkole, szukający pracy w Warszawie.

    To taka prawda, jak to żeś inteligentna - blondie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 15. Data: 2005-12-18 12:14:25
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    >jeżeli to jest jego działka to nic tobie to tego
    Niektórzy tego nie pojmują. :-)

    BTW. Kilka lat temu Aleksander "Narciarz" Łukaszenko białoruski podczas
    wizyty w Japonii też chciał sobie pojeździć ze świtą po cudzym terenie.
    Wezwana przez właściciela japońska policja pogoniła delikwentów w kilka
    minut a na tłumaczenia, że to głowa państwa i gość cesarza,
    odpowiedzieli, że nic to ich nie obchodzi, bo to TEREN PRYWATNY, którego
    właściciel nie życzy sobie jazdy na nartach. :-)

  • 16. Data: 2005-12-18 12:55:48
    Od: maho <m...@p...net>

    Sky napisał(a):
    [ciach]

    > A nie można takich próbować skarżyć za straty finansowe spowodowane jawną
    > "obstrukcją"?

    Skarżyć zawsze można.

    pozdrav

    maHo

  • 17. Data: 2005-12-18 14:46:01
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sun, 18 Dec 2005 12:21:38 +0100, Sky napisał(a):

    > Proponowali...ale Byrckowi raczej chodzi o to by się "postawić" -pokazać że
    > ma cokolwiek w Zakopanym do powiedzenia /przyzwyczaił się? ;) / -albo robi
    > wokół siebie szum przed wyborami samorządowymi...
    Postanowił NIE dać powodów by Podhalanie (=ci ktorzy biora kase od
    narciarzy) na niego głosowali?
    Jego? Jego.
    Jazda na nartach to cel publiczny? Nie.

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2005-12-18 15:17:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Sky napisał(a):

    > Proponowali...

    Ale takie na prawde uczciwe?
    Trudno mi powiedziec ile dla Zakopanego jest warta nartostrada na
    Gubalowke, ale w tym wypadku uczciwoa cene wyznacza sie w oparciu
    wlasnie o wartosc tej nartostrady, a nie cen podobnej ziemi na
    "podobnej" gorze, bo to ze jego dzialki sa tam gdzie sa znacznie zawyza
    ta wartosc - moze kilka, a moze i kilkaset razy.

    > ale Byrckowi raczej chodzi o to by się "postawić" -pokazać że
    > ma cokolwiek w Zakopanym do powiedzenia /przyzwyczaił się? ;) / -albo robi
    > wokół siebie szum przed wyborami samorządowymi...

    Zeby takie akcje komus mialy przyspozyc glosow, to w to nie uwierze :)
    Natomiast byc moze facetowi faktycznie "odbilo" i za cene ktorej zada
    moznaby usypac obok druga Gubałowke i na niej zrobic kolejke ;>

  • 19. Data: 2005-12-18 15:58:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sky wrote:

    > - Próbowaliśmy każdej metody, żeby go przekonać do wpuszczenia nas na jego
    > działki - twierdzi Paweł Murzyn, dyrektor PKL do spraw technicznych. Firma
    > ta próbowała zarówno odkupić działki od Byrcyna, jak i je wydzierżawić. Bez
    > skutku. - Byrcyn przestał reagować na nasze telefony. Próbowaliśmy rozmawiać
    > z nim w domu, wypraszał nas. Łapaliśmy go w pracy, ale nie chciał z nami
    > negocjować - żali się Murzyn.

    Jeszcze trochę, a dostanie wyrok za nękanie ;)

    > Byrcyn, będąc jeszcze dyrektorem TPN, pozwolił ustnie na inwestycje PKL na
    > swoich działkach. - Byliśmy głupi, że uwierzyliśmy na słowo. Kilka lat temu

    Co prawda, to prawda - umowa ustna nie jest warta papieru, na którym by
    została spisana ;)

    [ciach]

    > Czy w takich wypadkach /naruszanie interesu publicznego/ nie można by
    > stosować wywłaszczenia tak jak przy budowaniu dróg publicznych albo cuś w
    > tym stylu? ;)

    Przywróć komunę albo inny faszyzm, zostań szefem tego cyrku to będziesz
    mógł z osobami prywatnymi i ich własnością robić co zechcesz, a potem
    'umywać ręce' w tak zwany interes publiczny.

  • 20. Data: 2005-12-18 16:01:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Zeby takie akcje komus mialy przyspozyc glosow, to w to nie uwierze :)
    > Natomiast byc moze facetowi faktycznie "odbilo" i za cene ktorej zada
    > moznaby usypac obok druga Gubałowke i na niej zrobic kolejke ;>

    To niech usypią - przy okazji można będzie rozwiązać problem składowania
    odpadków ;)

    Patrzcie, jaka (hehe) śliczna góra powstała koło Warszawy ;->

    BP,NMSP ;)