  • 11. Data: 2020-12-30 22:51:13
    Temat: Re: Co dalej z tym zrobić?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2020 o 22:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > A znajdź Ty obecnie koszty w postępowaniu elektrycznym.

    1 500 złotych do 4 000 złotych - w kwocie 200 złotych. Coś
    wygrałem/przegrałem?

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-12-31 10:23:37
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-12-30 o 22:51, Shrek pisze:

    > 1 500 złotych do 4 000 złotych - w kwocie 200 złotych. Coś
    > wygrałem/przegrałem?

    Odwaliłeś robotę za biuro pisania podań. Cieszysz się?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2020-12-31 13:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grzegorz Dobrosielski
    G...@n...mam.adresu.pl ...

    > dystrybucji rumuńskiej

    Co to znaczy? Masz polski dowód zakupu? Gdzie kupowałes?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 14. Data: 2020-12-31 13:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    No przeciez napisał ze mu telefon sie zepsuł... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 15. Data: 2020-12-31 15:38:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.12.2020 o 10:23, RadoslawF pisze:

    > Odwaliłeś robotę za biuro pisania podań. Cieszysz się?

    Czyli przegrałem:(

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-12-31 20:43:08
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-12-31 o 15:38, Shrek pisze:

    >>> 1 500 złotych do 4 000 złotych - w kwocie 200 złotych. Coś

    > Czyli przegrałem:(

    Zapamiętaj kim jest i nie graj z nim więcej. :-)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2021-01-03 01:31:23
    Od: n...@o...pl

    Grzegorz Dobrosielski <G...@n...mam.adresu.pl> napisał(-a):

    > Podsumowując:
    > - dwie nieudane naprawy
    > - wprowadzenie w błąd
    > - niezgodny z prawdą zapis 'gwarancja producenta'
    >
    > Jak mogę dalej skutecznie dochodzić swoich praw?
    > Co teraz z tym zrobić? UOKiK? Sąd?
    >
    > Poproszę o sugestie.

    Najprościej i najszybciej:
    1. Opinia rzeczoznawcy, a w tej sprawie być może i prawnika.
    2. Do sądu -- postępowanie nakazowe. Wnioskujesz o zwrot ceny + koszty
    rzeczoznawców + koszty postępowania.

  • 18. Data: 2021-01-06 14:38:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.01.2021 o 01:31, n...@o...pl pisze:

    > Najprościej i najszybciej:
    > 1. Opinia rzeczoznawcy, a w tej sprawie być może i prawnika.
    > 2. Do sądu -- postępowanie nakazowe. Wnioskujesz o zwrot ceny + koszty
    > rzeczoznawców + koszty postępowania.

    Przed sądem mile jest widziane ostateczne wezwanie do ugody zawierające
    właśnei argumentację, ze albo dobrowolnie to zapłacą, albo poniosą
    koszty opinii i procesu. bez tego sądy czasem nie zasądzają kosztów procesu.

    --
    Robert Tomasik

  • 19. Data: 2021-01-07 12:23:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 03 Jan 2021 01:31:23 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Najprościej i najszybciej:
    > 1. Opinia rzeczoznawcy, a w tej sprawie być może i prawnika.
    > 2. Do sądu -- postępowanie nakazowe. Wnioskujesz o zwrot ceny + koszty
    > rzeczoznawców + koszty postępowania.

    Kiedyś się bujałem z sądem polubownym. Powiedzieli, żeby z złożyć pozew, a
    rzeczoznawcę to oni już se sami powołają, ale i tak nie był potrzebny, bo
    sprzedawca wymiękł bez rozprawy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek