  • 11. Data: 2006-07-05 21:23:07
    Temat: Re: Co Wy na to?
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Szerr" <s...@g...peel> napisał w wiadomości
    news:17jcmuarpj9kk.kaeicfgcz7fy$.dlg@40tude.net...

    > Jakieś propozycje?
    >
    > --
    > Sz.
    Prosze.
    Wysyłam dziecko całe.
    Domniemuje że całe odbiorę.
    ppp
    Mam nadzieję, że ktoś od tego małego mnie czyta.
    Napisz. Zedrzemy z nich wszystko co tylko można zedrzeć.

  • 12. Data: 2006-07-05 21:25:03
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Niech zgadnę - nie masz dzieci?
    >
    > Jedynym sposobem upilnowania dzieci w 100% jest przykucie sobie ich 4
    > kończyn do swoich 4 kończyn i nie zaśnięcie ani na moment przez cały czas
    > sprawowania opieki ;)
    >
    > Dlatego IMHO trzeba kłaść nacisk na to, by dzieci szybko stawały się
    > odpowiedzialne (na miarę swoich możliwości), by znały niebezpieczeństwa i
    > potrafiły same ich unikać, a nie - usuwać je przed nimi.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Monika
    >
    > P.s.Proponuję dowiedzieć się, jak wygląda prawidłowe cytowanie na grupach.
    Mam dzieci i miałem rówinież laskę o imieniu monika. Poleciała na jaja. Od
    kur. Wygląda w wieku 30 paru lat na 100.

  • 13. Data: 2006-07-05 21:25:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ppp napisał(a):

    > Wygląda w wieku 30 paru lat na 100.

    A ty wyglądasz na upośledzonego umysłowo.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 14. Data: 2006-07-05 21:33:48
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Wed, 5 Jul 2006 23:23:07 +0200, ppp w wiadomości
    <news:e8hak1$kl8$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Wysyłam dziecko całe.
    > Domniemuje że całe odbiorę.

    Masło maślane.

    > Mam nadzieję, że ktoś od tego małego mnie czyta.
    > Napisz. Zedrzemy z nich wszystko co tylko można zedrzeć.

    A, rozumiem. Poza tym w domu wszyscy zdrowi?

    --
    Sz.

  • 15. Data: 2006-07-05 21:37:00
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    > A ty wyglądasz na upośledzonego umysłowo.
    >

    > --
    > @ Johnson
    >
    > --- za treść postu nie odpowiadam
    > "Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy."
    > http://johnson.cba.pl/

    Mówisz, że tak jak ten mały?

  • 16. Data: 2006-07-05 21:41:22
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ppp" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ty chyba dzieci nie masz, ze piszesz takie rzeczy
    >
    > HaNkA
    Tynawet nie wiesz że należy "NIE" wkładać w swoje wypociny. Tak więc nie
    zajmuj stanowiska.
    PS
    Pocałuj mnie ......

  • 17. Data: 2006-07-05 21:48:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    > Tynawet nie wiesz że należy "NIE" wkładać w swoje wypociny.

    A ty nie umiesz pisać na grupę. I nie wiesz ze nalezy "SPACJE" wkładac w
    swoje wypociny :P

    > Tak więc nie zajmuj stanowiska.

    I vice versa

    > Pocałuj mnie ......

    Na pieszczote trzeba zasluzyc :P

    HaNkA

  • 18. Data: 2006-07-05 22:01:49
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > i mu się nie udało wyjść cichaczem przez okno

    Narobił hasłasu :))

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 19. Data: 2006-07-06 04:59:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ppp napisał(a):

    > Mówisz, że tak jak ten mały?

    I w dodatku czytać nie umiesz. Choć to normalne dla upośledzonych umysłowo.

  • 20. Data: 2006-07-06 06:33:27
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 5 Jul 2006 23:48:53 +0200,
    HaNkA ReDhUnTeR <h...@i...pl> screamed:

    > A ty nie umiesz pisać na grupę. I nie wiesz ze nalezy "SPACJE" wkładac w
    > swoje wypociny :P

    > I vice versa

    > Na pieszczote trzeba zasluzyc :P

    Szkoda moim zdaniem klawiatury. Po prześledzeniu całego wątku widać,
    że to nieudolny troll-idiota. Ja go wrzuciłem do worka.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 08:32:57 user up 11029 days, 20:27, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    The statement above is false.