  • 1. Data: 2006-07-05 19:05:38
    Temat: Co Wy na to?
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    "Ustalono, że opiekunowie byli trzeźwi i należycie wypełniali swoje
    obowiązki. "
    "Staramy się ustalić, czy dziecko miewało wcześniej utraty przytomności albo
    na przykład na coś chorowało."

    Czyli co?
    Dla tego się to stało że należycie wypełniali obowiązki?
    65.html

  • 2. Data: 2006-07-05 19:09:28
    Temat: Re: Co Wy na to?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ppp napisał(a):

    > Dla tego się to stało że należycie wypełniali obowiązki?

    A co według ciebie mieli spać z tym chłopakiem w jednym łóżku?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 3. Data: 2006-07-05 19:16:30
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    > A co według ciebie mieli spać z tym chłopakiem w jednym łóżku?
    >

    > --
    > @ Johnson
    >
    > --- za treść postu nie odpowiadam
    > "Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy."
    > http://johnson.cba.pl/

    Nie, nie mieli. Mieli tak pilnować dzieci aby nie stała się im żadna
    krzywda.

  • 4. Data: 2006-07-05 19:19:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ppp napisał(a):

    > Nie, nie mieli. Mieli tak pilnować dzieci aby nie stała się im żadna
    > krzywda.

    Czyli jak? Odpowiadają za każdy skutek?
    Położyli dzieci spać i co mieli więcej zrobić?

  • 5. Data: 2006-07-05 19:20:00
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Nie, nie mieli. Mieli tak pilnować dzieci aby nie stała się im żadna
    > krzywda.

    To znaczy jak? Kraty w oknach, drwi bez klamek, monitoring, nocne patrole,
    czujniki ruchu? Czy ty jesteś wogóle poważny? Nie wiesz, co dziaciaki
    potrafią? Trzeba by przy każdym anioła stróża postawić 24h/dobę a i tak się
    nie da upilnować. Ktoś docenił, że nie zaniedbali swoich obowiązków i że
    zrobili to, co do nich należało. Niestety to nie wystarczyło.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 6. Data: 2006-07-05 19:26:00
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Lukasz <l...@p...onet.wytnijpl> wrote:

> [...]
    > nie da upilnować. Ktoś docenił, że nie zaniedbali swoich obowiązków i że
    > zrobili to, co do nich należało. Niestety to nie wystarczyło.

    Podejrzewam, że wręcz za bardzo pilnowali - chłopak chciał się pewnie urwać
    w środku nocy na jakiś wypad z kumplami i mu się nie udało wyjść cichaczem
    przez okno. A to była jedyna droga, bo pozostałe były pilnowane.

    P.

  • 7. Data: 2006-07-05 19:28:26
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Wed, 5 Jul 2006 21:16:30 +0200, ppp w wiadomości
    <news:e8h3a9$au0$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Mieli tak pilnować dzieci aby nie stała się im żadna krzywda.

    Jakieś propozycje?

    --
    Sz.

  • 8. Data: 2006-07-05 19:39:25
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "ppp" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, nie mieli. Mieli tak pilnować dzieci aby nie stała się im żadna
    > krzywda.

    Niech zgadnę - nie masz dzieci?

    Jedynym sposobem upilnowania dzieci w 100% jest przykucie sobie ich 4
    kończyn do swoich 4 kończyn i nie zaśnięcie ani na moment przez cały czas
    sprawowania opieki ;)

    Dlatego IMHO trzeba kłaść nacisk na to, by dzieci szybko stawały się
    odpowiedzialne (na miarę swoich możliwości), by znały niebezpieczeństwa i
    potrafiły same ich unikać, a nie - usuwać je przed nimi.

    pozdrawiam

    Monika

    P.s.Proponuję dowiedzieć się, jak wygląda prawidłowe cytowanie na grupach.

  • 9. Data: 2006-07-05 19:49:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie, nie mieli. Mieli tak pilnować dzieci aby nie stała się im żadna
    > krzywda.

    http://www.pimco.pl/polish/index/policja/html/images
    /kajdanki.jpg
    ?

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 10. Data: 2006-07-05 19:59:21
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "ppp" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, nie mieli. Mieli tak pilnować dzieci aby nie stała się im żadna
    > krzywda.

    Ty chyba dzieci nie masz, ze piszesz takie rzeczy

    HaNkA