  • 21. Data: 2009-07-12 23:54:21
    Temat: Re: Cisza nocna na kempingu, a zakłocanie ciszy nocnej przez sasiednia kawiarnie
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:h3dga6$7cp$1@news.wp.pl DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>

    > Owszem, może im się nie podobać.
    > Ale komuś mogą się nie podobać np. wrzeszczące bachory.

    No właśnie mnie te wrzeszczące bachory by przyprawiały o ból głowy.

    --
    animka

  • 22. Data: 2009-07-13 06:34:20
    Od: spp <s...@o...pl>

    Animka pisze:

    > Turysci przyjeżdżaja po to, żeby sobie poszaleć, zrelaksować się.

    Od ilu decybeli zaczyna się wg Ciebie szaleństwo i relaks?

    --
    spp

  • 23. Data: 2009-07-13 06:35:13
    Od: spp <s...@o...pl>

    Animka pisze:

    > No właśnie mnie te wrzeszczące bachory by przyprawiały o ból głowy.

    Oczywiście cudze. :)

    --
    spp

  • 24. Data: 2009-07-13 08:08:28
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    > Oczywiście cudze. :)

    nie, wlasnie tez mnie czasem draznia ;)

    E.

  • 25. Data: 2009-07-13 08:23:13
    Od: spp <s...@o...pl>

    Easy pisze:

    > nie, wlasnie tez mnie czasem draznia ;)

    Eee, masz wrzeszczące bachory?
    A nie przypadkiem gaworzące dzieci?

    --
    spp

  • 26. Data: 2009-07-13 08:36:06
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    > Eee, masz wrzeszczące bachory?
    > A nie przypadkiem gaworzące dzieci?

    hehehehe, tak, bachory zawsze wrzeszcza ;)
    dzieci to mam w domu ;)

  • 27. Data: 2009-07-13 09:43:21
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    spp pisze:

    > Oczywiście cudze. :)

    No, moja córka nigdy nie wrzeszczała, była bardzo spokojnym dzieckiem.
    To zależy od wychowania i przykładu rodziców.

    --
    animka

  • 28. Data: 2009-07-13 09:51:57
    Od: spp <s...@o...pl>

    Animka pisze:

    > No, moja córka nigdy nie wrzeszczała, była bardzo spokojnym dzieckiem.

    Nie wiem dlaczego - ROTFL/

    Tak czułem. :(

    --
    spp